Bachira Meguru
Bachira był smutny, że nie ma Cię przy nim. Jednak wiedział, że musi zostać najlepszym napastnikiem na świecie byś była z niego dumna.
Isagi Yoichi
Był trochę przestraszony projektem i tym, że mu nie możesz pomóc. Jednak projekt uświadomił mu dużo rzeczy i chciał dopiąć swego.
Rin Itoshi
Chłopak wiedział, że będzie numerem jeden w Blue Lock. Był tego pewien. Tak czy siak było mu trochę przykro, że Cię z nim nie ma. Jedynem jego celem teraz było pokonanie jego brata.
Nagi Seishirou
Jemu było to obojętne, że tam jest, był razem z Reo więc nie miał z tym problemu. Jednak nudziło mu się tam i chciał jak najszybciej wrócić do domu.
Reo Mikage
On wiedział, że musi być najlepszy byś była z niego dumna, przeżył również bardzo rozłąkę z tobą. Nie było Cię przy nim więc był trochę przybity.
Chigiri Hyoma
Chłopak bał się, że znowu doświadczy kontuzji i wszystko się posypie. Nie było Cię przy nim i było to dla niego przytłaczające.
Kurona Ranze
Chłopaka szczerze to nie ruszało, był członkiem Bastrad München wcześniej więc nie miało to dla niego znaczenia. Jednak było mu wsumie przykro, że jest z dala od Ciebie.
Kuon Wataru
Był szczęśliwy, że może się wykazać i pokazać światu, że jest najlepszy szczególnie Tobie. Z drugiej strony chciał jak najszybciej wrócić do domu by mieć od tego wszystkiego spokój.
Chcecie zobaczyć jeszcze jakąś postać?