Powrót

655 34 1
                                    

Program dobiegł końca, wygrali z wynikiem 2:1.

Bachira Meguru

Byłaś z niego bardzo dumna, zakończył ten program z 2 miejscem. Chłopak też się cieszył, ale wolał być numerem jeden.
Chłopak jechał właśnie do domu, jednak najpierw chciał wstąpić do Ciebie. Nie spodziewałaś się tego, wiedziałaś, że program się zakończył, ale myślałaś, że chłopak pojedzie najpierw do domu.
Usłyszałaś pukanie do drzwi, nikogo się nie spodziewałaś w tamtym czasie, spojrzałaś przez wizjer i nie dowierzałaś własnym oczom. Przed drzwiami stał Bachira z kwiatkami. W pośpiechu otworzyłaś drzwi, byłaś w szoku, od razu go przytuliłaś co ten odwzajemnił. Wpuściłeś go do domu odbierając kwiatki. Usiedliście na kanapie, przytulając się do niego zaczęłaś wypytywać go o to co się tam działo.

Isagi Yoichi

On się cieszył ze swojego osiągnięcia, nie miało dla niego znaczenia, że był na 5 miejscu, cieszył się, że może wrócić do domu, do Ciebie.
Przyszedł do Ciebie następnego dnia, wrócił późno wtedy i nie chciał Cię wieczorem niepokoić.
Ucieszyła Cię jego wizyta, pierwsze co zrobiłaś przytuliłaś go na powitanie. Zaczęliście rozmawiać i nie chcieliście kończyć, długo się nie widzieliście i chcieliście spędzić ze sobą jak najwięcej czasu.

Rin Itoshi

Został numerem jeden, wygrał z bratem, oboje byliście wniebowzięci. Chłopak dojechał do domu, ogarnął się i od raz wyruszył do Ciebie.
Jak już dotarł zaczął pukać w twoje drzwi, wcześniej poinformował Cię, że przyjdzie do Ciebie. Otworzyłaś drzwi i go wpuściłaś go. Chłopak przytulił Cię, myślałaś, że ty najpierw to zrobisz, miło Cię tym zaskoczył.
    - Jestem taka szczęśliwa! - powiedziałaś- Wszystko dobrze?
    - Tak- powiedział Rin lekko się uśmiechając

Sae Itoshi

Noo przegrał, jednak mimo to cieszyłaś się, wróci do domu a po za tym nadal jest świetnym strzelcem. Chłopak nie był zadowolony, że przegrał, ale trzeba żyć dalej. Paszport odnowiony, więc może wrócić do Niemiec, ale no jesteś ty więc musi zostać.
Oglądałaś telewizje i wszystko widziałaś, domyślałaś się, że nie będzie zadowolony.
Wrócił dosyć późno do domu była ok. 23 czekałaś na niego, usłyszałaś otwieranie drzwi więc się zerwałaś z kanapy by go przywitać.
Chłopak wszedł i rzucił torbę gdzieś w kąt pokoju.
- Hej...- powiedziałaś
Chłopak bez słowa siadł na kanapie, ty również. Zamknął oczy na chwilę, by po minucie je otworzyć. Sae lekko się podniósł i się do Ciebie przytulił.
- Gomen...- powiedział
- Nic się nie stało przecież- powiedziałaś uśmiechając się lekko
Chłopak tylko na Ciebie spojrzał i zasnął.

Nagi Seishirou

Chłopak po prostu chciał już wrócić, nudziło mu się samemu, nie było cie przy nim. Od razu jak się wszystko skończyło przyszedł do twojego domu. Tylko jak mu otworzyłaś drzwi ten Cię przytulił. Puścił Cię dopiero po chwili. Chłopak siadł przed telewizorem prosząc Cię byś go włączyła,, jak to zrobiłaś podpiął pada i zaczął grać prosząc Cię byś do niego dołączyła.

Reo Mikage

Skończył z numerem 10 w selekcji drugiej i trzeciej, nie był z tego zadowolony. Był zły na Siebie, że nie dał z Siebie więcej. Oczywiście poinformował Cię o tym a ty jako dobra dziewczyna przyszłaś do jego domu.
On oczywiście Cię wpuścił, był trochę smutny
- Nie przejmuj się- zaczęłaś- Wszystko jest dobrze
- Tak- zaczął- Staram się.
Zostałaś u niego na noc by jakoś mu pomóc.

Chigiri Hyoma

On to dopiero załamania dostał, nie był w głównym rankingu, więc wstyd było mu się do Ciebie odzywać. Jednak po paru dniach zebrał się i udał się do Ciebie, potrzebował pocieszenia.
Jak już przyszedł zapukał, miał nadzieję, że ty otworzysz drzwi. Na jego szczęście tak było. Biedak miał zaczerwienione oczy kiedy wszedł. Odwiesił kurtkę i usiadł na kanapie.
- Ehh... jak by to...- zaczął- nie udało się- powiedział smutny
- Ty tylko się lekko uśmiechnęłaś- Nic się przecież nie stało- on się tylko na Ciebie spojrzał
Ty tylko wzięłaś kocyk i go przykryłaś przytulając się do niego.

Kurona Ranze

Z niego jest kochane stworzenie. Zajął 4 miejsce, nie przejął się tym zbytnio, nie chciał Sobie zaprzątać tym głowy miał ważniejsze sprawy.
Ranze przyszedł do Ciebie parę dniu później. Trochę Cię to zdziwiło, bo miał ze sobą karmę dla kota.
Pierwsze co zrobił jak go wpuściłaś to dał kotu jeść, dopiero potem się do Ciebie przytulił i oglądaliście filmy. Chłopak nie poruszał tematu Blue Lock, wiec ty tez nie zaczynałaś.

Kuon Wataru

On odpadł w drugiej selekcji, więc nie mógł już grać na klasę państwową. Do domu wrócił przebity i się do nikogo nie odzywał przez parę dni, nawet do Ciebie.
W końcu zdecydowałaś się do niego pójść, zapukałaś w drzwi. Otworzyła Ci jego mama, powiedziała, że Wataru jest u Siebie w pokoju.
Zapukałaś, ale nikt nie odpowiedział. Chwilę poczekałaś po czym weszłaś do pokoju.
Kuon leżał na łóżku przykryty od stóp do głów kołdrą. Podeszłaś do niego i próbowałaś pocieszyć, chłopakowi trochę się humor poprawił po twoim przyjściu, ale nadal był smutny.

BLUE LOCK [SCENARIUSZE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz