Bachira Meguru
Chłopak wie, że ma przewalone... Przełączył w kluczowym momencie. Z racji tego, że nie chce Cię denerwować wraca na tamten kanał. W sumie ty nia miałabyś mu tego za złe, ale jest uroczy kiedy się przestraszy.
Isagi Yoichi
Jak walnęłaś go poduszką to wrócił na tamten program.
Rin Itoshi
On był tak padnięty swoim treningiem, że nawet nie miałby siły przełączyć.
Sae Itoshi
Nie zrobiłby tego, bo nawet gdyby chciał coś innego obejrzeć to ma inny telewizor.
Nagi Seishirou
On to zaliczył zgona i nieświadomie przełączył, głowa mu się osunęła. Wyjęłaś mu pilota spod głowy a na jego miejsce położyłaś mu poduszkę.
Reo Mikage
On akturat oglądał swój program jednak chciałaś obejrzeć swój więc przełączył. Ty byłaś lekko zaskoczona, że to zrobił no bo chciałaś obejrzeć horror...
Chigiri Hyoma
Matko boska. O mało na zawał zszedł, że Cię zdenerwował. Przełącza na tamten program. Po chwili przepraszając za tą wielką pomyłkę.
Kurona Ranze
Nie przełaczył by, jeszczy by Ci nawet kocyk przyniósł.
Kuon Wataru
Nie przełaczył by, dlaczego? Wie kiedy masz swój ulubiony program dlatego jest uważny.
Niko Ikki
Nawet nie zauważył hehe To ty musiałaś sobie wrócić na tamten kanał.
Oliver Aiku
On już wie, że przywołał demona... lekko odwrócił wzrok w twoją stronę i od razu tego pożałował... zrobiłaś mu ochrzan roku + dostał z pół obronu poduszką.
Hiori Yo
Przeprosił i szybko wrócił na tamten kanał.
Gin Gagamaru
Jak już przełączył straciłaś ochotę oglądać tamten serial i zaczęliście oglądać jakieś głupoty na YouTube.