სარკის წინ ვტრიალებ და ვერ ამირჩევია რომელი პერანგი ჯობია, ბოლოს ისევ ჩემს საყვარელ ფერს ვირჩევ და თავს ვიწესრიგებ. მალევე კარზე აკაკუნებენ კარს ვაღებ და ჩემი ოთახისაკენ მივდივართ.
შესვლისთანავე კედელზე მაკრავს და ჩვენს ბაგეებს აერთებს, რაზეც დიდი სიამოვნებით ვყვები. მკოცნის და მეც ურცხვად ვყვები კოცნაში.
- მენატრებდი.- ჩურჩულებს კოცნებს შორის.
- სულ რაღაც საათებით დავშორდით ერთმანეთს.
- ჰოო ცოტა უცნაურად ჟღერს მაგრამ მგონი მომაჯადოვე, შენს გარდა ვერავიზე ვფიქრობ.
- ოო ვინ იფიქრებდა რომ თვით ჯეონ ჯანქუქი ასეთ სიტყვებს ოდესმე მეტყოდა.
- მე სერიოზულად გეუბნები თაე.
- მეც.- ვამბობ ღიმილით.
- ჯინი სად არის?
- ის და ჯუნი დღეს გვიან მოვლიან, რაღაც თემის თაობაზე წავიდნენ ქალაქ გარეთ.
- მოიცადე, ანუ იმის თქმა გინდა რომ სახლში მე და შენ ვართ მარტო.
- ნუუ ასე გამოდის.- ვამბობ ღიმილით.
- ანუ არ უნდა მქონდეს იმის შიში რომ ჯუნი შემოგვისწრებს როცა მე ამას გავაკეთებ.
- რაა? რას გააკეთებ?
- აი ამას პატარავ.- ამბობს ღიმილით ხელს მავლებს და კალთაში მისვამს, თითებს პერანგის შიგნით მისრიალებს და თითებს ათამაშებს ჩემს კანზე ისეთი შეგრძენბა მაქვს რომ ჭიანჭველები დაღოღავენ, მაგრამ ეს ყველაფერი ძალიან მსიამოვნებს, ვგრძნობ თუ როგორ ეთამაშება მკერდის თავებს თითებით და აწითლებულ ლოყებს მის ყელში ვრგავ.
- ქ-ქუუქი.
- გისმენ პატარავ.
- გ-გთხოვ გაჩერდი.
- ნუ გეშინია არაფერს არ მოვიმოქმედებ მანამ სანამ თავად არ მოგინდება ჩემთან ურთიერთობა, უბრალოდ თავს კარგად გაგრძნობინებ.- ჩურჩულებს და მისი სუნთქვას ზედ ბაგეებზე ვგრძნობ და მალევე ჩვენს ბაგეებს აერთებს, მკონის და თითებით სხეულზე მეფერება. ფეხზე დგება ხელში აყვანილი საწოლამდე მივყავარ ზედ მაწვენს და ზემოდან მექცევა. ფეხებს წელზე ვხვევ და ვაძლევ უფლებას რომ გაკეთოს ის რაც უნდა. პერანგზე ღილებს მიხსნის და მალევე ბაგეებს არიალებს ჩემს შიშველ სხეულზე. მიკოცნის სხეულს და თითოეულ მის შეხებაზე სხეულში სასიამოვნო ჟრუანტელი მივლის. ხელებს მაისურის ქვეშ ვუცურებ და ნელ-ნელა მაღლა ვუწევ მალევე სხეულს ვუნთავისუფლებ და თითებს მის უნაკლო სხეულზე ვასრიალებდი. ადგილები წამის მეასედში შევცვალე და ზემოდან მოვექეცი ტუჩები მის სხეულზე ავასრიალე. ვუკოცნიდი სხეულს და იასამნისფერი ლაქებით ვამკობდი.
YOU ARE READING
In Love With Minn...
Fanfiction- სად გავჩერდით? აჰჰჰ ჰო შენს მოკვლაზე ვსაუბრობდი. - შენ ამას სერიოზულად.... - საწამლავი გირჩევნია თუ დანა?- ვეკითხები მას და მისკენ მივდივარ. - მეე... შენ...- ბუტბუტებს და სანამ ძირს დავარდება ხელებში ვიჭერ. ** *** ** * ** *** ** - ჯ-ჯანქუქ... ...