8.

62 7 1
                                    

„Buzno!" zařval po mě Danny, když jsem hodlal opustit školu. Převrátil jsem panenky a s nasupeným výrazem se k němu otočil.


„Mám jméno, víš o tom?"

„Nechej Chestera na pokoji, není buzna." Zavrčel a propaloval mě pohledem.

„O tomhle se s tebou nehodlám bavit. Jdi do prdele Danny." Ukázal jsem mu fakáče a zdrhal mu před nosem. Co si o sobě kurva myslí?! Není to snad jeho máma ani moje, nemá právo mi nic zakazovat! Když spolu budeme chtít šukat, tak prostě budeme!

Totálně nasranej jsem přemýšlel nad tím, co má Danny za problém, ani jsem nevnímal cestu a narazil jsem na Cheze, který seděl na lavičce v parku, kouřil cigaretu a smál se do telefonu. Když si mě všiml, rychle přispěchal ke mně.


„Co se stalo? Udělal ti někdo něco?" chytil mě starostlivě za rameno.

„Jo, sere mě Danny. Co má kurva za problém?" zakřičel jsem po něm, aniž bych po něm křičet chtěl, ale nemohl jsem to v sobě jen tak dusit.


„Co ti ten kokot udělal?" naštvaně pokrčil obočí.

„Zařval na mě přes celou školu buzno, pak mi začal vyhrožovat, že tě mám nechat být, protože nejsi buzna jako já."


„Děláš si prdel? Tak to ne. Seru na něho, moc si k tobě dovoluje. Při dalším konfliktu prostě zasáhnu. Ještě jednou ti řekne nějak hnusně a dám do přes držku, kamarád nekamarád."


„Klid zlato." Objal jsem ho, aby se uklidnil. Až teď si všímám, že je o hlavu větší než já... Wow Alexi, ty jsi ale všímavý!

„A co budeme dělat teď?" koketně jsem se pousmál a svůdně si skousl ret. Chytil mě za zadek a jen tak na ulici mě vášnivě políbil. Vůbec jsme neřešili, že kolem nás procházeli lidi a občas si někdo udělal fotku.


„No to mě poser." Vykoktala ze sebe Cloe a čuměla na nás jako na nějakou posvátnost. Lekli jsme se a okamžitě se od sebe odtrhli. Jako, když masturbujete a máma vám vtrhne do pokoje.


„Věděla jsem, že Alex je gay, ale že i Chez... Každopádně vám to moc sluší." Uculila se a kamarádsky nám obou věnovala obejmutí. Byl jsem hrozně rád, že to vzala takhle dobře.

„Hlavně, aby se o tom nedozvěděl Danny, Cloe prosím..."

„Budu mlčet jako hrob!" 

Wounds & Scars | Break The CycleWhere stories live. Discover now