9.

68 4 0
                                    

Pořád jsme náš vztah úspěšně drželi v tajnosti, za což jsem byl velice rád. Měli jsme spolu dobrý vztah, párkrát už mi naznačoval, že ke mně cítí něco víc, ale nikdy jsem mu to nedokázal dát najevo já, protože jsem to tak stále necítil.

Danny- ten mě pořád ty svoje trapný a kousavý poznámky o mojí orientaci, až mě to začínalo neskutečně srát, ale zatím se to snažil ignorovat. Chester se mě zastával a říkal mu, že mě má nechat bejt, ale nepomohlo to. Pořád to pro mě byl totální čurák. Co jsem si ale nemohl odpustit, bylo že mě tělesně dost přitahoval, i když jsem nevěděl proč. Vždycky mě brali zmrdi, Dexter... Dexter byl ostatně taky pěknej zmrd.

Přes víkend Danny pořádal house party a pozval i mě, což jsem se dost divil. Možná na to měl vliv Chez, kdo ví. Docela jsem se těšil, na nějaký párty jsem taky hrozně dlouho nebyl. Hlavně se nesmíš ožrat.

„Můžeme jít?" vybafl na mě ze dveří, zrovna jsem si oblékal tričko, zatímco jeho pohled by to ze mě nejraději sendal.

„Nekoukej se na mě tak..." zamumlal jsem a hodil po něm polštář.

„Jak?" zasmál se a polštář po mě hodil zpátky.

„Jako kdybys mě chtěl narazit na tu stěnu a opíchat mě."

„A po párty to můžu udělat?" zazubil se. Protočil jsem panenkami a dal mu pusu na tvář.

„Musíme jít, tak nemysli na sex."

--

Lil jsem do sebe litry chlastu a dal si panáka snad s každým, kdo tam byl, dokonce i s Dannym. Fakt jsem se skvěle bavil, občas jsem sice ztratil Cheze, ale dokázal jsem se bavit snad s každým, kdo tam byl. A dostal jsem se do rukou i Dannymu.

Odvedl mě do jeho pokoje, kde kupodivu nikdo nebyl. Slyšel jsem, že zamyká dveře a dostal jsem strach. Zabije tě, to je jasný... Kurva.

„Neubližuj mi, prosím." Nahodil jsem smutný pohled, ale jenom se zasmál.

„To nemám v plánu." Zasmál se. Zdálo se, že toho alkoholu v krvi tolik nemá a ví, co dělá. Modlil jsem se, aby mě nezmlátil.

„Tak proč mi tak proč mi furt tak ubližuješ? Co máš se mnou za problém? Nic jsem ti neudělal, nechápu to..."

„Ale jo, udělal."

„A co?" už jsem se psychicky připravoval na pořádnou facku, ale místo toho přišel totální šok. Cítil jsem jeho rty na svých. Jakoby mu přeskočilo.

„Děláš si ze mě prdel?! Co to do tebe sakra vjelo! Prvně mě nenávistně urážíš za to, že jsem gay a teď uděláš tohle? Nerozumím ti Danny!" řval jsem po něm, ale odpovědi se mi nedostalo. „Tak můžeš mi to kurva vysvětlit?!"

„Posral jsi mi život. Tak dlouho jsem se snažil zůstat heterákem, měl jsem tolik holek, mám dokonce vážný vztah s Cloe, ale pak přijdeš ty a posereš mi to."

„Cože? A co jsem ti jako posral?" kulil jsem na něj oči. Nějak jsem nechápal, co mi tím chce říct, to možná ten alkohol.

„Prostě mě přitahuješ, chápeš?"

Spadla mi spodní čelist. Čekal jsem od něj snad všechno, ale tohle opravdu ne. Něco tak... šílenýho a neuvěřitelnýho ne.

„Ne, na to nemám!" rozhodil jsem rukama. Váhal jsem, jestli mám odejít, nebo ne. Ale když jsem ho viděl, jak na mě kouká, jakoby mi nějak můj pud říkal ‚Zůstaň, Alexi, bude sranda!'.

„Říkal jsi, že tě přitahuju?" zazubil jsem se.

„Děsně..." zamumlal, a když mě viděl, jak si koušu do rtu, vrhl se na mě jako zvíře. Dravě mě líbal a já se ani trochu nebránil, spíš naopak. Přirazil mě tvrdě na stěnu.

„Bože, jak rád bych tě ošukal. Zdá se mi to snad každou noc." Zavzdychal. Úplně mě to vzrušovalo.

„Udělej to." Zasténal jsem. Nadzvedl mě, abych se mohl stehny zachytit kolem jeho pasu. Třel se o mě a všechno naznačovalo, že to bude dobrej sex...

„Už jsi s klukem spal?" zavzdychal jsem, když mě líbal na krku.

„Ne, bude to první zkušenost. Vlastně ani pořádně nevím, co mám dělat."

„To neva, budu tě vést." Zašeptal jsem mu do rtů. Poděkoval mi pohledem a čekal na první instrukci.

„Máš lubrikant?"

„Nemám, nečekal jsem, že k tomuhle dojde."

„Nevadí, šáhni mi do zadní kapsy, je tam malá tubička."

Sjel mi rukama na zadek a jemně ho zmáčkl. Vyloženě měl na všechno čas. Ale byl hodnej a vytáhl to, o co jsem ho požádal.

„Kalhoty dolů." Neváhal, rozepl kalhoty sobě i mi a čekal co dál.

„Měl bys mě roztáhnout, ale nemáme na to čas. Nanes si trochu lubrikant na prsty a potři mi tím otvor, neboj se zajet dovnitř."

„Je divný, jak o tom mluvíš." Zasmál se. Dement.

„Jinak bys to nezvládl." Ironicky jsem zamrkal.

Pokračoval přesně podle mých pokynů, radil jsem mu ze začátku i jak moc má přirážet a když to pak převzal do svých rukou, tak jsem měl co dělat, abych nezačal křičet slastí. Registroval jsem, že mě strach třeba trochu víc přirazit, nebo rychleji, ale na poprvé byl kurva dobrej.

Po sexu jsme si sedli vedle sebe, opřeli se zády o zeď a rozdejchávali to. Potřebovali jsme nahodit barvu zpátky z červena na bílo.

„O tomhle nesmí nikdo vědět." Prohlásil, pořád ještě zadýchaný a pohladil mě po stehnu.

„To nesmí." Přitakal jsem, naposled za dnešek mu věnoval vášnivý polibek. Museli jsme se dostat z pokoje s nějakým časovým rozestupem, aby to nebylo nikomu podezřelé.

Dole už mě sháněl Chester, hned se mě vyptával, kde jsem byl, že jsem mu nebral mobil a měl o mě strach. Musel jsem si vymyslet nějakou přijatelnou historku o tom, že jsem se bavil s nějakýma holkama a přes ten hluk jsem telefon neslyšel. Sežral mi to i s navijákem, čímž se mi neskutečně ulevilo. Když jsem viděl Dannyho, jak se vykusuje s Cloe, požádal jsem Cheze o odchod, nemohl jsem se na to dívat .

Wounds & Scars | Break The CycleWhere stories live. Discover now