16.

41 4 0
                                    

Ve škole mě snad každý učitel seřval za to, že nedávám pozor. Ignoroval jsem jejich kecy a přemýšlel nad svými problémy. Potřebuju si vyřešit první osobní život, pak až můžu řešit školu.

Cloe, Danny a Chez na tom byli stejně. O tělocviku jsme byli tak mimo, že nás učitel poslal do šaten, kde jsme si měli všechno vyříkat. Sedli jsme si před šatny na zem, ale nikdo z nás nemluvil. Nevěděli jsme, jak začít.

„Tak začněte někdo." Zamumlala Cloe.

„Tak začni ty." Kývnul na Cloe Danny. Nadechla se a pak spustila, co měla na srdci.

„Myslela jsem si, že jsem našla skvělýho kluka, co mě miluje. A místo toho zjistím, že je vlastně gay a šuká kluka, o kterém jsem si myslela, že je to můj kamarád. Co mi na to povíte?"

Koukali jsme na sebe s Dannym, aby začal mluvit on.

„Cloe, já jsem si myslel, že svoji orientaci nějak změním a všechno vypadalo skvěle, ale pak se objevil Alex a já jsem se zamiloval."

„Jasně, zamiloval," zavrčel Chez. „Využil jsi ho k sexu! Zmanipuloval jsi ho a ošukal. Nic jinýho v tom nebylo."

„Proto chodil za mnou a scházeli jsme se. Dal jsem mu ultimátum, že to mám říct tobě a vybrat si jednoho z nás. A když se rozešel s tebou, tak je jasný, že si vybral mě."

Chester se po něm chtěl zase ohnat, ale chytil jsem ho za ruku a jasně mu řekl, že to chci vyřešit v klidu.

„Nechte toho, nemůžete vědět, koho chci a nechci. Oba jste mě dost zklamali." Zamumlal jsem. Chtěli něco říct, ale jasně jsem jim naznačil, že jsem ještě neskončil.

„A já sám sebe taky. Neměl jsem se začínat nic ani s jedním. První si vyřiďte sami sebe a pak řešte všechno ostatní."

S Cloe jsme se zvedli a tajně vypadli z tělocvičny. Učitel si toho stejně nevšimne a chtěl jsem s ní mluvit o samotě. Bylo mi ji líto, nedokázal jsem si představit, jaké by to pro mě bylo, kdybych byl žena a můj kluk by byl gay a spal s mým kamarádem. Když jsem o tom tak přemýšlel, udělal jsem fakt děsnou chybu.

„Já se na tebe nezlobím, Alexi. Není to tvoje chyba, měla jsem si toho všimnout. Vždycky tak přehnaně nenáviděl homosexuály, až mi to bylo divné. No, výsledek je, že je totálně zamilovaný do mého nejlepšího kamaráda." Smála se. Neskutečně se mi ulevilo, že to brala tak dobře.

„Díky, Cloe." 

Wounds & Scars | Break The CycleWhere stories live. Discover now