Psychicky jsem se připravoval na sraz s Dexterem. Hrozně jsem ho miloval, i když byl mrtvý, ale teď? Objevil se a moje city k němu, jakoby zmizely. Změnil se, ale nevím přesně jak. A proč...
Tradičně jsem se nastrojil do své milované černé, která ke mně tak nějak přirostla. Doufal jsem, že mu dojde vážnost situace.
Byl tam dřív než já a zamluvil stůl úplně vzadu, abychom měli klid na rozhovor. Oblékl se lehce elegantně, měl dokonce sako a dal mi překrásnou rudou růži. Tolik se snaží a ty mu teď řekneš, že to dál nemá cenu.
„Šli jsme jenom na kafe, tak proč tohle všechno?"
„Chtěl jsem být romantický a dokázat ti tak, co pro mě znamenáš."
„Ty se mi snažíš dokázat, jak mě miluješ a já..." do očí se mi nahrnuly slzy. Podíval jsem se na něj- zesmutněl.
„Chceš se se mnou rozejít."
„Dexi... já prostě necítím, že to má smysl. Za tu dobu jsem si na tebe odvykl a smířil jsem se s tím, že už nejsi a že tě neuvidím. Je to šok, pořád se s tím peru, že žiješ a... asi jsem za tu dobu k tobě přestal cítit to, co jsem cítil, když jsem tě poznal."
„Chápu. Bolí mě to, ale chápu, nechám tě jít." Oči se mu leskly slzami, ale byl silný a potlačoval to. Dokonce se usmál.
„Promiň... Nechtěl jsem ti ublížit." Chtěl jsem ho vzít za ruku a uklidnit, ale trhl s ní pryč.
„Já... už budu muset jít." Nechal na stole peníze a utekl. Připadal jsem si strašně. To jsem nechtěl. Myslel jsem si, že to cítí stejně... Opravdu jsem mu nechtěl ublížit. Zachoval jsem se jako svině.
Když jsem vycházel z kavárny, začalo pršet. Jako kdyby počasí vyjadřovalo Dextera. Už jsem byl tak mimo, že jsem tomu i věřil. Možná je to anděl, co mě přišel navštívit, jako druhá šance, kterou jsem odmítl a tak odešel zase pryč?
—-
Domů jsem se dobelhal promočený na kost a měl jsem hrozně nepříjemný pocit viny. Nemohl jsem se toho zbavit a mamka mi moc nepomohla. Měla starosti, že jsem nastydl a budu mít večer horečky.
„Mami, to je mi teď jedno, jdu si lehnout, není mi dobře."
Pořád jsem přemýšlel, jestli jsem opravdu neudělal blbost. Vždycky byl mojí oporou. Vždyť jsem tolik toužil, aby tu byl se mnou a místo toho jsem mu řekl jasné ne. Však počkej, jednou budeš litovat, že jsi mu tohle udělal.
YOU ARE READING
Wounds & Scars | Break The Cycle
Teen FictionPříběh lehce navazuje na Beautiful Lie. --- Představte si situaci: Jste obyčejný teenager, jen se vám líbí trochu tvrdší hudba, no a jste na kluky. Milujete z celého srdce svého přítele a jednou vám zavolají z nemocnice, že je na sále v...