Příběhy nad čarou (_~) již naleznete vydané na mém profilu!
Magické šperky
Popis:
Magie je všude kolem nás, i v těch nejobyčejnějších věcech.Důkazem toho jsou na první pohled normálně vypadající šperky, ve kterých se ukrývají stvoření zvaná Elemi. Ti propůjčují majiteli různě schopnosti, například ovládat živly nebo se proměnit na zvíře. Tyto šperky umí ovládat jen velmi málo lidí. Jednoho dne se dva z nich dostanou do rukou dívce jménem Lillian Rose Cotter, která má za úkol najít ostatní a ovládnout jejich moc.
Zvládne to Lily?
A jak do toho všeho zapadá pojem děti živlů nebo Lilyina sestra Elya?
Kapitol bude přibližně: 37
Cover:
Ztracený prsten magie
Popis:
Hlavní hrdinka Elena Liberty je zcela obyčejná dívka. To vše se ale změní, když jí její prsten přenese do země nymf zvané Reine. Královnou nymf je alseida Rosis a jejími rádkyněmi je dvanáct nymf, za každý klan jedna, z nichž se po smrti královny vybere nová vládkyně. Takto to v oné říši funguje od jejího vzniku. V Reine se kromě nymf nachází také tajemstvími opředená Malum Omen, která se chce po smrti Rosis, stát královnou. Úkolem Eleny je zabránit Malum Omen, aby se zmocnila vlády a zničila tak Reine. Pokud to nestihne, přenese jí prsten do budoucnosti, kde bude muset začít zase skoro od začátku.
Povede se jí splnit její úkol?
Ovládne Malum Omen Reine?
Přežijí vůbec Elena a její přátelé?Žánr: Fantasy
Kapitol bude přibližně: 26
Cover:
Mirákula v různých zemích světa
Popis:
Lišaj byl poražen. Tajemná žena chce získat mirákula. Díky zvláštním schopnostem, které však nedokáží splnit její přání, zjistí polohu kouzelné skříňky a přístupový kód od ní. Snaží se získat další moc, která by to mohla dokázat. Odnese si však jen jediný klenot. Motýlí mirákulum. Marinette nechce opustit své přátele, když je potřeba jet do jiné země. Jmenuje tedy Adélu novou strážkyní a ta se vydá získat ono mirákulum zpět. Musí vybrat nové hostitele, protože sama by to nezvládla. Povede se jí úkol splnit? Získá zpět ono mirákulum? A kdo se vlastně ukrývá pod maskou tajemné Lady Butterfly?
ČTEŠ
Výtvory mé fantazie
De TodoZkrátka výtvory mé fantazie. Možná tu časem budou: Básně Obrázky Grafika k mým knihám Bonusy k mým knihám Různé jiné věci, které mě napadnou NEVYCHÁZÍ PRAVIDELNĚ!