Ne všechno zde je aktuální! Některým příběhům už jsem od té doby změnila cover nebo popis!
Dívka, elf a drak
Žánr: Fantasy
Popis:.Jedna dívka je přenesena z našeho světa, do říše, kterou ovládli draci. Dříve zde byly nymfy, faunové, trpaslíci a elfové. Dnes se skrývají jen na pár místech, která draci nezničili a ignorují. Úkolem této dívky je porazit draky, ale je zde spousta hádanek, které je potřeba předtím vyřešit.
Dokaže vše, nebo se elfí volání spletlo a není na to dost silná a odvážná?
Cover:Relikvie tajemství
Žánr: Fantasy
Popis: Čtyři dívky jsou vybrány k tomu nalézt staré a magické Relikvie tajemství, nebo zanikne jejich říše zvaná Mystliqum. První z dívek, Adéla, je tichá introvertní knihomolka. Druhá z nich, Viktorie, je poměrně upovídaná a v přírodě je velmi často. Třetí dívka, Beata, je hrozně upovídaná a v přírodě je jako doma. Poslední dívka, Nela, je poměrně tichá, ale dokáže se i dost rozpovídat.
Najdou relikvie včas nebo Mystliqum zanikne?
Cover:Já se vrátím
Žánr: Fantasy
Popis:Kdo je hlavní hrdinka? To nikdo neví. Může se totiž proměnit v cokoliv živého a jako každý tvor má jiné jméno. To je schopnost jejího rodu jménem Transformatio. Je jich velmi málo. Už od deseti let se účastní misí. Zachraňuje různé říše. Jednoho dne se vrací z jedné mise. Ale portál ji nepřenese do její říše. Přenese ji do říše, kde nikdy nebyla. V té říši vládne zlá čarodějnice, která kdysi zajala její sestru.
Zachrání sestru?
Zvládne se dostat domů?
Cover:
ČTEŠ
Výtvory mé fantazie
AlteleZkrátka výtvory mé fantazie. Možná tu časem budou: Básně Obrázky Grafika k mým knihám Bonusy k mým knihám Různé jiné věci, které mě napadnou NEVYCHÁZÍ PRAVIDELNĚ!