✨ Unexpected Love From Paris✨Pt.01

2.4K 39 0
                                    

2004 ခုနှစ် ဒီဇင်ဘာလ 18 ရက်နေ့ တောင်ကြီးမြို့၏ နှင်းဝေပြီး ချမ်းအေးတဲ့ မနက်ခင်းတစ်ခု..........

အချိန်အားဖြင့် မနက် သုံးနာရီခန့်.................

တောင်ကြီးမြို့  မြို့ပြင်တစ်နေရာက မြို့ထဲအဝင် ကားလမ်းပေါ်မှာ....

စလွန်းကားလေးတစ်စီး အရှိန်ပြင်းပြင်းနှင့် မြို့နယ်ဆေးရုံဆီသို့ မောင်းနှင်ကာလာနေလေ၏..........

ကားပေါ်၌ လိုက်ပါလာသည်က သတ်လတ်ပိုင်းရှိပုံရသည့် အမျိုးသားတစ်ဦးနှင့် အမျိုးသမီးတစ်ဦး....

အမျိုးသမီးဖြစ်သူက မွေးခါနီးဖွားခါနီး အခြေအနေ ဖြစ်နေသည့်ပုံစံ......

ထိုစဉ် အမျိုးသမီးမှ ဗိုက်နာနေသည့်ကြားမှ အားတင်းကာ.....

အကိုရေ......ရောက်တော့မှာလားဟင်........

သက်.....သက်...ဗိုက်တွေအရမ်းနာနေပြီ........

ဒီအတိုင်းဆို ကားပေါ်မှာတင်မွေးမိတော့မယ်နဲ့တူတယ်အကို........

အား..........ပြောရင်းနဲ့ဗိုက်ကပိုနာလာပြန်ပြီ......

အကိုရေ.....ရောက်တော့မှာလား........

မြန်မြန်လေး......မြန်မြန်လေး...မောင်းပေးပါနော်....အကို.......

အင်းပါသက်ရယ်.....ကိုယ်လည်းမောင်းနေတယ်လေနော်......

ခနလေးဘဲ......ခနလေးဘဲ......တောင့်ခံထားလိုက်နော်သက်......

ခနနေရင်ရောက်တော့မှာနော်.............

သက်ခနလေးဘဲ....တောင့်ခံထားကွာ.....ဟုတ်ပြီလား.......

အင်းပါကိုယ်ရယ်......သက်သိပါတယ်......

ဒါပေမယ့်ဗိုက်ကတစ်အားနာနေပြီ.......အကိုရဲ့......

အင်းပါသက်ရဲ့.........ကိုယ်တို့ရောက်တော့မှာပါကွာ.....

ကိုယ့်ရဲ့သက်ကကြံ့ခိုင်ပါတယ်ကွာ...ဟုတ်ပြီလား....

ခနလေးဘဲကွာ....ခနလေးဘဲ တောင့်ခံထားနော်......

နောက်မှာ မေမေနဲ့ဖေဖေတို့လည်းလိုက်လာတယ်.......

✨ Unexpected Love from Paris ✨Where stories live. Discover now