Posle završene Akademije u Beogradu njen otac je bio ponosan na nju. Međutim to nije nešto čime bi se Una ponela. Nikada nije mogla da prati svoje snove jer ju je otac strogo disciplinovao. Majku je izgubila pre nego što je krenula u školu. Ta prokleta bolest pojela ju je za mesec dana.. Ostali su ona,Ana i njihov otac.
Ana je uvek učila školu sa najboljim ocenama završila je fakultet,par godina kasnije doktorirala je u Seulu.
Sada kada je i Una dovoljno velika otac joj je dozvolio da se preseli kod sestre.
Sva srećna jer će se konačno otisnuti od očeve ruke spakovala se i požurila na aerodrom.
.......U Seulu je padala kiša.Visoki neboderi nisu mogli da se vide od velikih kapi.Uletela je u prvi taksi i udobno se smestila. Vožnja je potrajala duže nego što je očekivala,u ovom gradu je inače gužva kada pada kiša,sestra ju je upozorila na to..
.....
~ding dong ~
Začulo se zvono i Ana je uzbuđeno skočila da otvori..A: Unaaaa !!!
(Una pov.)
Skočila je na mene zamalo polomivši mi pola kičme..
U: Pusti me unutra prvo pogledaj mokra sam..Dok smo jele topli Ramen još jednom se začulo ding dong. Ovog puta bila je to Nina, Anina drugarica iz detinstva.. Zajedno su došle u Seul da studiraju..
Posle sat vremena naglabanja dogovorile smo se da izađemo u jedan od plesnih klubova u centru grada.
U: Ahh kako je dobro kada tata nije tu !
A: Red je bio da se i ti oslobodiš malo .Nina je već pozvala taksi i krenuli smo.
Na Ulazu u klub tražili su nam lične karte,Ana ima 27, Nina 26 a ja kao najmlađa 20 .
Po ulazu osetio se alkohol i dim cigara. Gužva je bila ogromna a svi su se okupili oko jednog lika. Sav u crnom,kačket na glavi i maska prekolica su davali znak da želi da ostane anoniman. Igrao je po podijumu kao lud. Izvajano telo mu se ocrtavalo ispod majice,devojke su se ložile i navijale a mene je to nerviralo.
Ana me je zaustavila kao da je znala šta sam htela.
A: Ne upuštaj se to se plaća..
U : Gledaj me i uči !Zakoračila sam na podijum i odjednom je sve stalo. Dečko braon očiju podigao je glavu i rekao :
Zar misliš da možeš da se takmičiš sa mnom ?
Samo sam pljesnula u znak da muzika već jednom krene i počeli smo. Posle sat vremena znoj mi je kipteo sa čela i jedva sam se držala na nogama,odjednom je odustao i rekao : Moram da idem sledeći put ću da te dokrajčim.Blenula sam u njegova leđa kao tele u šarena vrata. Niko me do sada nije ostavio tek tako. Kada smo se vratile kući nisam mogla da prestanem da mislim o njemu. Taj pogled ti pokreti,ovaj momak nije amater..
YOU ARE READING
Dance Battle / Suga / ♥️
RomanceDolazkom u novi grad morala je da se snađe za život,igra je bilo ono što je pokreće i tako je zarađivala. Ali nikad nije ni sanjala da će na podijumu upoznati momka iz snova..