8.

49 0 0
                                    

Sunce se probilo između zavesa i probudilo me. Između mojih ruku osetila sam još jedne,uz moja leđa toplo telo a na vratu nežan dah. Spavao je još. Polako sam se izvukla iz njegovih ruku i sišla niz stepenice. Nina je već bila u kuhinji. Pila je svoju jutarnju kafu.
U: dobro jutro.
N: jutro. Šta danas misliš da radiš ?
U: ništa specijalno nemam na umu zašto ?
N: prvo izvuci onog lepotančića iz kreveta,sestra ti dolazi za sat vremena sa sve tatom.
U: ti nisi normalna.
N: idi dok sam voljna da te spasim.  Čika Nenad misli da ti radiš već,a i Ana isto.. Sada idi brzo dok još nisu shvatili da sam ih sve slagala i dok se nisi vratila kući.

Bila je skroz ozbiljna.. a ja sam tek sada shvatila u kom sam problemu.. krenula sam uz stepenice a on je već stojao na vrhu.. čuo je sve..
U: izvini..
Y: ne izvinjavaj se makar ne moram opet da se penjem kroz prozor
Povukao me je i poljubio
Y: ne brini se

Nina se pravila da ga ne vidi dok je izlazio. Na vratima me je ispratio poljubcem u čelo. Morala sam da spremim celu kuću.. A njegovu majicu duboko da sakrijem u orman..
Zazvonio mi je telefon..
Y: malena izađi kod parka za 10 minuta
U: yooon znaš da imam posla
Y: samo na kratko molim te
U: aishhh dobro

Brzinski sam se obukla i izletela. Rekla sam Nini da idem po namirnice za frižider.
Ubrzo videla sam ga kako sedi na klupi,opet maska i kačket.
Par ljudi dalje od njega stojalo je sa aparatima. Koliko naporan život vodi.. kao da neko bulji u tebe 24/7.
Došao je do mene i samo mi je rekao da ga pratim. Ušli smo u veliki crni kombi.
Tamo je bio Jhope i Namjoon.
U: šta se dešava ?
Y: ispričao sam hobiju za to kako tražiš posao,a ujedno i kako si dobar igrač tako da smo malo smućkali i našli ti mesto u kompaniji.
U: ma daj ne zezaj..
H: ne zezaj tii,hoću sve da vidim šuga viče da razbijaš !
N: ovo ti je prilika da budeš sa yongijem i ujedno da zarađuješ.
U: ja sada ne mogu,moji dolaze a rekla sam da sam otišla po namirnice..
Y: sredićemo i to hajde sada..
N: sutra u 7 dođi kod zadnjeg ulaza u našu kompaniju. Ili porani pa dođi do kuće kako god ti odgovara.
U: momci mnogo sam vam zahvalna,i tebi Yoon
Razbarušila sam mu kosu dok su po prvi put njegovi obrazi bili crvenkasti.
..........
Požurila sam kući sa punim kesama. Nina je već digla pola kuće u vazduh..
N: dobro si se setila,Anin let kasni valjda će uskoro javila se pre 15 minuta bili su u Daegu.
U: dolaze oni za pola sata.
N: skači u kuhinju ja ću drugo
U: kakva kuhinja naručiću dostavu i rešeno
N: može samo požuri..

Ubrzo ručak je bio na stolu,a za njim i tata i Ana.
Tata se uveliko hvalio svojim ćerkama kako je postao ambasador ovde u Koreji i kako će ostati ovde..
Odatle ga više nisam ni slušala.. pojela sam svoj obrok i otišla do kupatila..
Biće teško nastaviti ovo..  moj otac je ipak vojno lice,a sada će biti tu stalno..
U: izvini tata umorna sam danas pa bih legla malo sutra idem na posao..
T:idi odmori se pa mi sutra sve ispričaj..

Ana je potrčala sa mnom uz stepenice.. znala sam da će tortura sada da krene jer se podrugljivo osmehivala za stolom celo vreme.

A: ulazi i pričaj.
U: šta da ti pričam ? .
A: kako si uspela da zavedeš najvećeg plejboja u koreji ?
U: plejboj ?
A: mučenice znaš li ti koliko je on cura imao do sada ? Koliko će to da traje ?
Penjala si se kroz terasu da bi ga videla.. na kraju je završio u tvom krevetu ? Jebe li kako treba makar ?
U: jesi li ti normalna ???? Ti i Nina niste ništa drugo do dve budale. !
A: pazi samo da tata ne sazna da je taj lipicaner bio u kući a kamoli u tvom krevetu,mislim da bi te ekspres voz preveo u sanduku odavde za Srbiju.

Izbacila sam je iz sobe i sela na krevet. Razočarala sam se,najpre u svoju sestru pa i u svoj život na kraju i u njega.
Ali bila je delimično u pravu ko se još zaljubi posle tri dance izazova ?
Moj telefon je kucao samo google. I bila je u pravu.. imao je mnogo cura i sve na kratko. Zar se pali na igračice ? Zar sam ja samo za jednokratnu upotrebu ?
Suze su mi navrle na oči i na kraju sam zaspala.
Oko 12 uveče moj telefon je zvonio i zvonio..
Molim ? Rekla sam kroz san i negledajući ko zove.
~zašto se ne javljaš ? Jel sve okej?
Njegov glas je bio zabrinut a ja sam se odmah setila sestrinih reči..
~zar ti nemaš još neku curu usput da pitaš jel sve ok ?
~kakvu curu?
~svaki plejboy mora da ima neko po jednu rezervnu
~ko ti je napunio glavu tim glupostima ?Sačekaj me tu sad ću doći.
~ ne dolazi otac mi je tu ubiće te ako te vidi..
~nek me vidi ti si moja,a ja sam sada previše ljut. Nemoj da zaspeš.

Prekinuo je. Šta sam ja sada uradila ? Mogla sam lepo njega da pitam za ove sve cure nego da ga nerviram. Ako ga tata vidi gotova sam.
Ubrzo došao je. Kroz terasu opet,sada je bio drugačiji. Bio je ljut..
Uhvatio me je za obraze i privukao ka sebi,ljubio je ovaj put grublje,dok mu je druga ruka šarala po mojim leđima.
Ostavljao je tragove po vratu po grudima,tako je bio brz a opet nežan.
Kada je konačno pustio stavio me je na njegovo krilo,i naslonio glavu na njegov vrat. Tako je divno mirisao..
U: yoongi ja..
Y: šššš..
Stavio mi je prst preko usana davajući do znanja da treba da ućutim. Ruke su mu bile tako hladne da sam se naježila na svaki njegov dodir,a opet toliko je prijalo.
Y: ti si moja,samo moja.. i nemoj da zaboraviš da si to obećala.
U: Min Yoongi,jesi li ti samo moj ? Kao što sam ja tebi obećala ? Hoćeš li me zameniti za prvog bekap densera ?
Y: ima samo jedan način da ovekovečimo moj i tvoj,ako mi ne veruješ na reči.
Znala sam na šta misli,osetila sam još kada sam sela na njegovo krilo.
U: yoon ja... Nisam spremna..
Y: veruješ li mi na reč?
Klimnula sam glavom..
Y: ta stvar me ne interesuje dokle god ti ne kažeš da želiš. Hoću da budem tvoj lek a ne rana.
Poljubio me je u čelo,čula sam kako se vrata od moje sobe otvaraju i potrčala ka sobi.
Bila je to Ana.
A: možda sam bila malo gruba ali pokušavam da te zaštitim,molim te pazi šta radiš. On je popularan može da te zameni u sekundi.
U: ja mu verujem,a ti budeš li otkrila tati biće to poslednji put da razgovaraš sa mnom.
Ona je uzdahnula i izašla. Dok sam se vratila na terasu on je već otišao.
Ubrzo stigla je poruka
~nećemo da me tata vidi zar ne ?
~to je bila moja sestra
~laku noć malena i nemoj da puniš glavu glupostima inače ću doći i bićeš kažnjena.
Zagrizla sam usnu na tu pomisao.
~ laku noć
Brzo sam legla u krevet i zaspala sutra je veliki dan..

Dance Battle / Suga / ♥️Where stories live. Discover now