Trčali smo u mrak,posle par minuta shvatila sam da me je vukao na vrh brda.
Kada mi je duša bila u nosu stali smo. Bila je tu jedna mala klupica i veliko drvo.
I predivan pogled na grad. Ovde kao da je vreme stalo..
Š: pošto smo večeras bezkućnici makar možemo da uživamo u pogledu
U: prelepo je
Bilo je dok mi obrazi nisu bili kao paprika... Prebacio me je kod sebe u krilo a kako sam bila mršavija komotno me je uvio u svoju jaknu.
Da stvar bude gora,probala sam da se izmigoljim..
U: š..šuga?
Š: ššš ne kvari pogled.. ii yongi,za tebe samo yongi
Naslonila sam glavu na njegove grudi,to je to za večeras,savladao me je umor ali me je opijao njegov parfem..
Zaspala sam ne znam kada ni kako ali sam sigurna da sam se smejala kao blesava jer sam bila tu gde jesam..Okrenula sam se i pravo protegla po krevetu,sunce mi je peklo oči,ovo jutro u gradu je prvo posle tolikih kiša..
Ček. Krevet ????? Kako ??Dižem glavu i izvirujem iz istog jorgana kad shvatam da nisam u sestrinoj kući,gde li je Yongi ? Šta se desilo sinoć?
Čula sam neki metež iz sobe pored,to je to kidnapovali su me milion posto..
Taman sam stala iza vrata da lupim prvog koji naleti. I baš u tom momentu uđe Yongi.
Y: zar se ovako kaže hvala za besplatno spavanje ?
U: zar ne treba da mi najaviš prvo ???
Y:spavala si kao top probao sam ali džabe
U: hm... Hvala za spavanje bilo je divno..
Y: kako misliš da se odužiš. ?
U: kako ?
Y: poljupcem na primer ?
Približio se toliko blizu da sam mogla da osetim njegov dah na svom licu.Polako obrazi su mi pocrveneli a srce mi je tuklo kao topovi pred turcima. Džungla u stomaku je proradila...
Sagnuo se malo bliže i poljubio u vrat,naježila sam se od glave do pete.
Y: ne boj se tek kada ti to budeš htela malena,hajde sada da upoznaš ostale..
Uhvatio me je za ruku ali sam ga povukla
U: daj mi makar jednu majicu i češalj.
Y: kada se spremiš izađi ( pokazao je na orman)Moj ranac je i dalje bio tu,kao i trenerka ali haljina je bila preotvorena tako da nije bila za nigde a kamoli za upoznavanje sa planetarcima kao BTS.
Našla sam jednu crnu majicu sa nekim sivim slovima,divna kombinacija.
Trebalo mi je dva minuta da se spremim i izađem.
Zamalo se nisam izgubila u tolikoj kući. Sišla sam niz sprat prateći zvukome..
Bože bili su toliko glasni. Naslonila sam se na zid od dnevnog boravka i odjednom nastao je muk.
Njih sedmorica gledalo je u mene bez ijedne reči. Da li sam čupava ? Imam li nešto na licu?
Pogledala sam yongija a on im objasni.
Y: ovo je Una,moja..
U: Drugarica.
Prekinula sam ga na šta se on nasmejao.
Jedan po jedan prilazili su da se upoznaju. Jin,Jimin,j hope jungkook,tae Namjoon. Bili su tako smešni i spontani.
N: mogao si odmah da kažeš da zbog nje izostaješ,nemaš pojma koliko si problema napravio.
Y: nisam još bežao kroz prozor
Nasmejao se gledajući u mene.
Odjednom osetila sam rupu u stomaku. Da bila sam gladna ali sam se setila da nisam kući. Yongi kao da mi je pročitao misli i brzo me povukao u kuhinju.
Y: Hajde da jedemo i idemo..
YOU ARE READING
Dance Battle / Suga / ♥️
RomanceDolazkom u novi grad morala je da se snađe za život,igra je bilo ono što je pokreće i tako je zarađivala. Ali nikad nije ni sanjala da će na podijumu upoznati momka iz snova..