19.

48 0 0
                                    

Ok. Sutra konert.. a ja ne mogu da vidim momke jer su svi sa svojim curama.
Uletala sam u svaku sobu ponaosob .

U: Da se stvorite za dva minuta u foaljeu inače će ispasti haos!
I tako skupili su se.
U: ja razumem da ste sad našli cure ali aloooo. Da li smo došli ovde da se zezamo? Da li je iko od vas provežbao makar jednu koreografiju?
Svi su spustili glave..
Jimin je prvi sagnuo glavu da se izvini.. Namjoon za njim..
U: šta ćete ako ja odem? Mislite da će drugi menadžer da vas trpi tako raspuštene? Ok i ja jedem govna ali daj da se ne puštamo na drugi nivo..
Vas četiri niste pipnule specifikacije,niko nije proveravao pozadinska svetla i evekte na stejdžu. Ozvučenje.. mikrofoni su vam ostali u Seulu..
Svi su se uhvatili za glavu..
Jin: aaa pa kako da pevam bez mog mikrofona...
Jm: moj mikrofon....
U: jutros su stigli dok ste spavali..
Tae: uniee pa ti si najbolja !
U: imate danas slobodno sutra hoću da polako bez preteranog skakanja provežbate sve na sceni.   Yoongi bez cimanja zbog tvog ramena.Namjoon sa mnom na stejdž sad. JHope i ti.
Ubrzo smo stigli na stejdž. Čoveče arena je bila ogroomna.
U: hobiiii !! Jel možee neka muzika? U tvom stilu?
Jh: možeee !!
N: nisi me povela za džabe,šta je bilo? 
Hobi je puštao muziku za miksetom.
Polako smo se prepustili ritmu..
Joon je bio tako težak protivnik..
U: slušaj ako mi se bilo šta desi sutra,čuvaj Yoongija i ne dozvoli da satire sebe zbog mene.
N: ti znaš da smo svi tu.
U: znam ali ne želim da se ikome od vas bilo šta desi.. molim te nastavi da budeš dobar lider i pazi mi Mina.. on je možda hladan i neobziran prema vama ali je u stvari veoma osećajan.
N: čuvaćemo mi i tebe i njega,ako treba i životom !
Muzika se zaustavila i zagrlili smo se. Obožavala sam ovog čoveka,bio mi je kao stariji brat ..
Suza mi je skliznula niz obraz,sutra je tačno nedelju dana.. hoće li me odvesti ? Hoću li se žrtvovati i spasiti tatinu firmu i sestrin život? Ili ću ostati sa Minom i Btsom. Ah....

Svi smo večerali i ubrzo polegali u svoje sobe. Sutra je veliki dan..
Nisam mogla da zaspem i izašla sam na veliku terasu.. ahh bazen je tako opuštajuć.. to je jedini način da se opustim... Dok sam posmatrala ceo Busan iz bazena hladno telo privilo se uz moje..
Y: ti se kupaš u bazenu samo kada ne možeš da se opustiš.. šta se dešava?
U: Nemoj Min..
Suze su mi krenule i potopila sam se da ne bi video..
Y: vidim... ne krij se..
U: Min ... Ja....
Nisam mogla da kažem ali razumeo je sve..
Y: nemoj... Neka makar ova noć bude naša.. hajde.. da planiramo..
U: šta da planiramo?
Y: gde ćemo živeti? Kakva bi kuća bila? Neka sa bazenom sigurno..
U: yoongiii..
Y: daaa neka sa velikim bazenom,kada te mali Min naljuti. Ti ga ne bi jurila,nego bi se samo potopila u bazen i vratila se tako mokra u kuću.
U: zar već planiraš decu?
Y: zašto da ne? Zar devojka mojih snova ne može da mi rodi jednog sina?
U: ja bih devojčicu..
Y: aaa šta misliš oboje? Bila bi to velika kuća,ali bez onih šest ludaka.. platio bih i neke žene da ti sređuju sve da se ne mučiš..
U: a zašto ne muškarce ?
Oo bože,noć je brzo prešla u dan a nas dvoje zaspali smo u peškirima pričajući o našoj budućnosti..
Y: dobro jutro malena..
U: jutro Min..
Y: hajde da se obučemo već je 10..
U: oh kad pre.. ?
Obukli smo se i taman da izađemo iz soba,povukao me je za ruku i poljubio me..
Y: volim te malena..
U: min... Volim i ja tebe,previše..

Uhvatili smo se za ruke i krenuli na stejdž.. 
Koncert je bio predivan,toliko fanova je pevalo sa njima.. toliko svetlećih lampica.. 
Krenula je pesma " life goes on" publika je pevala sa njima. U jednom momentu Min je pao na kolena,suze su mu bile u očima... Kleknuo je kao da se moli..
U: šta se dešava ?
Namjoon je dotrčao do mene i povukao me na scenu..
N: šugini mama i tata su tu. Prvi put u njegovom životu došli su da ga podrže.

Ovo je i za mene bilo previše.. i ja sam počela da plačem..
U tom momentu iza scene videla sam oca i sestru.. skamenila sam se.
Min se podigao i njih sedam stalo je oko mene. Svi su stali da me zaštite.
Min Yoongi je podigao mikrofon.
Y: Armyyyyy...
Sve je odjekivalo...
Y: hoću da uradim nešto jako bitno,imam li vašu podršku?
Sala je opet odjeknula čulo se veliko daaaa...
Y:. A sada....
Kleknuo je pravo ispred mene.. izveli su malu koreografiju dok mi je Jimin dodavao cveće,a njemu Namjoon kutijicu..
Y: ti si devojka koja me je promenila,koja je unela u moj svet puno boja.. ne pitam te ovo zbog sadašnje situacije,pitam te ovo jer želim sve ono o čemu smo sinoć sanjali..
Suze su mi pošle na lice,dok se u tom momentu moj otac probijao na scenu. Ali obezbeđenje ga je suzdržavalo..
Y: Una? Moja malena,moja princezo... Hoćeš li da budeš moja žena?

I tada je ceo stadion eksplodirao... Svi su čekali moj odgovor..

Moj otac se probio na scenu..
T: budeš li pristala ubiću i tebe i njega! 
U: zapravo da pristaću,da. Min Yoongi,hoću da budem tvoje sve ne samo žena !

Sve se treslo dok je on stavljao prsten na moju ruku...
Policija je pokupila mog oca i odveli su ga...
Gospode hvala ti za ovo.. Bože konačno je došao dan kada ću biti srećna sa čovekom kojeg volim.

Ljubili smo se pred celim stadionom...

Nedelju dana kasnije,javljeno mi je da je moj otac u zatvoru zbog pronevere službenog položaja i pokušaja trgovine ljudima.. čovek koji je pokušao da oženi moju sestru takođe je uhapšen,ona je sada sa nama i čini mi se da je Jhope dobro zagrejan za nju iako je maaalko starija od njega haha.

Izlazila sam iz zgrade već kasno završavajući posao. Sutra po podne idem da upoznam Yoongijeve roditelje..
Već danima mi je muka.. ne od njih naravno nego mukaa, povraćam..

Dance Battle / Suga / ♥️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora