Ćutala sam celo vreme nazad. Zapravo bila sam ljuta,ali i srećna.. zar to nije moglo da ostane tajna ? Mislim sada će ispasti haos u medijima a to niko nije hteo..
Dok je Yoongi krenuo u sobu,Jimin me je povukao u stranu.
Jm: uniee,nemoj da budeš ljuta,Šuga hjung je samo hteo da te ponosno pokaže svima.On tebe puno voli..
N: šta se dešava?
Jm: uniie je ljuta jer ju je hjung izveo na scenu
U: nisam ljuta,samo će sada nastati problem kao i malo pre,nemoguće je obuzdati medije sada..
N: da li ti znaš kakav je šuga bio pre ? Njega ništa nije zanimalo,pao je u depresiju,roditelji ga ne podržavaju ! Opijao se noćima i izlazio po klubovima dok nije upoznao tebe.. raspravljao se sa direktorom da bi ostala sa nama..
U: znači posao nisam dobila svojom zaslugom nego je min uticao na to ? Okej ali ako nisam stručna za ovo čemu sve ovo mogu samo da mu budem devojka..
Jm: molim te uniee ne ljuti se,ti si stvarno dobra u ovome,dovela si nas do gremija..
N: hjung te voli..
U: oh...ne razumem,zašto ga roditelji ne podržavaju ?
Jm: zato što je dosta ljudi komentarisalo njega a on je odlučio da prati svoj san..već sedam godina ih nije video. Nikada ga nisu pozvali..za njih je sramota što je on idol..
Sada je mene bilo sramota što nisam stala na njegovu stranu.. on zapravo nema nikoga osim njih šest i mene sada..
Ušla sam u sobu u suzama.. zaista mi je bilo žao..
Legla sam na krevet i pokrila se,čula sam da je izašao iz kupatila,a pošto je soba zamirisala predpostavila sam da se istuširao.. pravila sam se da spavam..
Tup..tup..tup..
Došao je do mene,i seo na pod. Kapljice vode sa mokre kose padale su mi preko obraza..morala sam da otvorim oči a on se okenuo leđima meni i seo na pod.
Pogledala sam malo bolje.. pa on je bio go ? Doduše u boksericama.. OMG !!!
U: yoon ? Zašto se ne obučeš?
Y: unaa? Zašto se ne skineš?
U njegovom glasu bilo je nešto drugačije.. ovaj put to nije bilo pitanje bilo je naređenje..
U: yoongi,hajde da spavamo imamo još par sati do leta..
Y: skini se rekao sam..
Uplašio me je,ruke su počele da mi se tresu i prebledela sam..
Uzdigao me je iz kreveta i pogasio svetla u sobi,ostalo je samo mala lampica u daljini sa terase pa su se obrisi naših tela jedva videli.
Y: još se nisi skinula? Hoćeš da pocepam to sve sada ?
U: zašto se ponašaš tako ?
Jedva sam promumlala..
Y: zato što sam jebeno ljubomoran Una,jesi li videla kako te onaj konobar gleda? Samo što smo ušli u hotel on juri da ti da proklete ključeve.
U: smiri se molim te..
Znala sam da nije mogao da kontroliše bes..bio je van sebe.. u sekundi je pocepao moju majicu i svukao pantalone.. brus je samo otkačio i bacio na pod..
Y: moja maca ima dobar ukus za gaćice..
U: yoon molim te..
Opalio me je po zadnjici i ja sam skočila,sada sam ga se još više plašila..
Hvatao me je za grudi,stiskao ih i pravio šljivice po njima. Ubrzo sklonio je gaćice u stranu i zavukao prst po prst unutra. Stenjala sam od bola..
U: Min molim te.. boli me...
Ali nije me slušao,bacio me je na krevet i zabio se tako jako da sam mislila da ću se raspasti. Išao je sve brže i brže,uhvatio je moj rep i vukao me jače i jače.. njegova brzina i ruke na zadnjici činili su malo zadovoljstvo..
Znao je da sam pri kraju,još samo par puta i gotovo. Međutim izvadio ga je..
U: Min,molim te hoću da..
Y: lezi dole
U: m..mmolim?
Y: leziLegla sam na krevet a on je jako raširio moje noge,prebacio ih je preko svojih ramena,zabio je tri prsta i išao brže i brže.. mislila sam da ću pocepati posteljinu koliko sam je stezala..
Y: jesi li blizu maco?
U: brže.. suga.. please daddy..
Približio je jezik tačno na tu tačku... Njegovi prsti nikada nisu prestali da se pomeraju unutra,bilo je tako zadovoljavajuće..
Vrlo brzo moja drugarica je svršila po njegovim prstima.. bila sam skroz mokra.. poljubio me je u čelo,prevalio se preko mene i zaspao..
Jin je uleteo u sobu kao manijak.
J: alooooo ustajtee,let nam je za tri sata hajdeee svućiću jorgan pa ćete ustati !
Neeee !!! Viknuli smo oboje..
J: zašto ????? Juuuuuu ! Pravite decu,sram vas bilo !!!
U: jin izlazi napolje !!
J: znači zato mi ne možemo da spavamo... Jer se vas dvoje krešete već dva dana..
Y: Jiin ! Izlazi napolje !
Gađao ga je i ovaj je izašao.
Samo sam se vratila pod jorgan. Ubrzo Yoon je opet stavio ruke na moju drugaricu..
U: Yoongi..
Y: nisam hteo da budem grub,ne želim da te iko odmerava..
U: to nije razlog da se iskaljuješ po mom telu
Y: dopusti mi da se izvinim..
U: neću moći da hodam ako se izviniš..
Y: biću nežan..
U: nisi valjda opet..
Y: imaš savršeno telo,te tvoje bradavice..
Šaputao je dok je hvalio svaki deo mog tela.. ježila sam se dok sam shvatala da mi je drugarica mokra.. bila sam željna opet..
U: yoon?
Y: kaži mačkice..
U: želim te..I opet smo počeli,ovaj put je bio nežniji i duže je trajalo.. poljupci su utoljavali žeđ za drugim.. završili smo i ostali obavijeni nogama jedno oko drugog..
U: yoon?
Y: mm?
U: hajde treba da se spakujemo..
Y: radije bih odradio još jednu turu nego se pakovao..
U: yoon ! Diži se inače je nećeš raditi više nikad..
Ustao je kao zapeta puška i krenuo da se navlači i pakuje.. imali smo tačno sat i po vremena do leta..Sedeli smo u holu dok smo čekali ostale.. ubrzo su se pojavili Jimin,Tae i Kook.
Ostali su trčali za njima i krenuli smo ka avionu.
~dobro veče putnici,nadam se da ste se spremili za let vežite pojaseve zbog turbulencija srećan put !
Ubrzo vratili smo se u zonu komfora. Yoon je prebacio moje noge preko njegovih kolena..
Y: malena..
U: m?
Y: odmori se.. čeka nas dug put..
KAMU SEDANG MEMBACA
Dance Battle / Suga / ♥️
RomansaDolazkom u novi grad morala je da se snađe za život,igra je bilo ono što je pokreće i tako je zarađivala. Ali nikad nije ni sanjala da će na podijumu upoznati momka iz snova..