12.

50 0 0
                                    

Neko je kucao na vrata sve jače i jače. I moje srce je počelo isto da lupa. Bila sam uplašena da moj otac ne sazna gde sam..
Yoongi je ustao da otvori vrata,jer sam se ja skamenila .
Uzdahnula sam kada sam videla da tae Joonie i Kook ulaze.
T: doneli smo ti odeću hranuu i kafuu
N: aa imaš tu i nešto od osnovnih stvari,šampon i ta čuda. Yoongi je birao tako da ako ti se ne sviđa krivi njega
Na ovo sam se nasmejala, bili su tako ljubazni. Kook je našao filtriranu kafu i doneo mi toliko da mogu da je pijem godinu dana neću je ispiti..
Jk: jel ovo dovoljno ?
U: šta misliš da popijemo svi po jednu ?
T: Noonaaa pa ti imaš i bazeeen
Y: ni ne pomišljaj popijete kafu i idete.
U: Yoon pa ne teraj ih neka večeraju makar.
N: Šuga je u pravu,mi već kasnimo na timski sastanak,a mislim da bi najbolje bilo da ostaneš ovde večeras. Dođite ujutro zajedno u kompaniju.. ajmo momci
Svi su se pogledali ustali i izašli.
U: ovo su namerno uradili zar ne ?
Y: najverovatnije. A sada da probamo taj bazen?
U: neeee ujutro,preumorna sam...šta misliš da mi pričaš o mojim obavezama na poslu da znam šta da radim dalje..?
Y: Unaaa ići ćeš sa nama,vežbaćemo koreografije tj ti ćeš da ih osmišljaš i da nas učiš,dok ćeš sa mnom projektovati pesme voditi ljubav...
Pričao je tako brzo ali je mislio da neću čuti poslednje. Ipak zeznuo se.
U: vodićemo ljubav ? Na poslu ?
Obrazi su mu dobili rumenu boju. Sela sam pored njega na kauču i počela da se smejem.
U: zar to sme i na poslu da se radi ? Pa tamo se sve vidi
Y: u mojoj kancelariji se ne vidi.
U: ne tamo se snima hahahahaha
Y: dođi,večeras divno mirišeš.
Odmerio me je od glave do pete zavodljivo. U njegovim očima gorela je želja ali ne još.. ne dok ti se potpuno ne predam.

Njegove usne bile su tako brze a tako nežne, ruke su se vrtele po mojim leđima dolazeći i do grudi. Okrenuo se i našao iza mojih leđa.
Y: neću da te prisiljavam posebno ne danas
U: samo me zagrli danas mi samo to treba.

Legao je pored mene i zaspala sam tako.
Sanjala sam da me nekakva prokletija juri.. Vrisnula sam i skočila iz kreveta. Bilo je tek 10 sati uveče..
Yoongi se uspravi ali je nastavio da spava. Sva sam mokra..
Ući ću u bazen umesto da se kupam..
Okrenula sam se još jednom i videla ga kako mirno spava.
Svukla sam majicu i šorc i spustila se u vodu. Bila je tako prijatna.Naslonila sam se na kraj bazena gledajući u grad.
Bio je tako predivan uveče..
Sve ruke našle su se oko mojih bokova,nežni poljubci na mom vratu.
U: Yoon što ne spavaš ?
Y: kako da spavam kada nisi pored mene ? Uostalom zar se ovakav pogled propušta ?
U: šta ćeš da presvučeš sada ?
Isprskao me je vodom i tako je počelo...
Moje butine našle su se oko njegovog struka,poljubci su bili brži a ruke su šarale..
Telefon je na krevetu zvonio i zvonio.
U: yoon javi se
Y: jok
U: yooon
Y: ahh prokleti bili ko god da zove

Skinuo je majicu natopljenu vodom,a meni se vilica razvila do vode..
Bio je tako zgodan... moja džungla je opet proradila..
Y: da ?
Bio je ljut,a ja sam se ognula peškirom pokupila stvari i dok je on pričao presvukla se..
Kosa mi je bila uredno skupljena u peškir dok sam izlazila iz kupatila..
On je već bio presvučen samo bez majice.. opet sam nekako skupila vilicu sa poda i krenula ka njemu.
U: kako si ?
Y: Tae je spakovao i nešto mojih stvari kao da je znao..
U: ko te je zvao ?
Y: direktor,mediji su saznali za našu kuću tako da opet moramo da se selimo.. Samo ovaj put kuća ima 4 spavaće sobe..
U: pa kako ste do sada spavali?
Y: po dvoje u sobi i jedan u dnevnoj ?
U: značiii ?
Y:značii da spavaćemo na bračnom krevetu
U: yooon kreveti moraju da budu odvojeniii
Y: kako će moja maca da spava sama ? A sada gde smo ono stali ?
Gledao je poput tigra koji gleda u plen. Čekala sam trenutak kada će da skoči.. međutim počeo je da me juri po sobi..

U: yooon idemo da spavamoo
Y: neee
U: ovde ima ljudi čuće nas neko..
Y: baš me briga
Konačno me je uhvatio i opet smo bili u situaciji kao malo pre u bazenu..
Svaki njegov dodir terao me je na jezu,moj veš je sada bio mokar i bilo me je sramota...
Pogasio je sva svetla u apartmanu.
Y: ne stiskaj noge to je normalno
U: kako si ?
Y: čudno je ali osetim svaki tvoj pokret,svaku tvoju misao.. zar me ne želiš ni malo malena ?
Njegov pogled je bio tako zloban a tako privlačan u isto vreme. Odveo me je u sobu u kojoj je bio mrkli mrak..
Nije puštao da se naše usne razdvoje. Celo vreme dok me je spuštao na krevet.
Polako skidao je moju majicu i brus. Mahinalno sam grudi pokrila rukom i mokra kosa razvukla se po mojim ramenima. Kapljice vode padale su po mom vratu što me je teralo da se naježim.
Y: od mene nemoj da se skrivaš.. ja volim svaki tvoj deo...
U: ja.. ja nisam..
Y: šššš... Večeras samo uživaj.. veruješ mi zar ne ?
Verovala sam mu ali ne dovoljno u tom trenutku..
Njegove ruke sklonile su moje,ostala sam gola ispred njega... Sklanjao je moju kosu i ljubio me po vratu... Jednim prstom je prešao preko grudi što me je teralo da se naježim još više.. moj stomak nikada nije tako igrao..
Y: tako nežne krupne.. imaš divne grudi mila...
Sagnuo se niže i spustio me da legnem,njegov stomak je bio tako ravan sa izrazitim pločicama.. ljubio me je po grudima dok je svlačio moj šorc..
Ruke su počele da mi se tresu i strah me je preovladavao...
Usne su mu prešle niže,između butina.. osetila sam slatko zadovoljstvo..
Nisam mogla da izdržim i pustila sam glas. Bilo je tako dobro..
Sada je već prešao i prstom i moj veš je pao.. više nisam marila uživala sam bio je taako dobar.. Radio je to sve brže i brže.
Niže u stomaku mi se pravila bura.
U: ne.. ne.. ne mogu više.. aaah
I nisam mogla,dostigla sam vrh i bila sam sva mokra.. Brzo se uspravio i poljubio me.
Ćutali smo tako zagrljeni.. dok nisam mogla da sklonim pogled sa njega. Iako prvi put za ovako nešto bilo je tako dobro.. obrazu su mi sada opet bili crveni..
Y: zašto me tako gledaš ? Hoćeš opet ?
U: n..nn..ne ,mislim da ali ne sada
Y: hahaha malena pravi si đavo, da li je moja nevaljala devojčica zadovoljena ?
U: bilo je lepo Yoon..
Y: biće ti još lepše,želim da uživaš uvek sa mnom..
Ubrzo sam zaspala na njegovim grudima.
Alarm je zvonio u 6. Bilo je prerano ali Yoon je bio budan već.. prebacio mi je ruku preko grudi. Osetila sam nešto tvrdo uz leđa.. okrenula sam se shvatajući šta je..
Y: ne pomeraj se ,i sakrij grudi inače neću moći da se iskontrolišem..
U: nisam htela da te..
Y: napališ ? Pali me svaki tvoj pokret a kamoli gole grudi. Kad se samo podsetim sinoć...
Bilo me je sramota..
U: ustaj idemo..
Y: malenaa
U: Hajdeee
Y: ne vratiš li se u krevet neće biti dobro
U: dobićemo otkaz Yoon
Y: aiiish dobro
U: ne ljuti se Yoongi večeras ćeš opet imati priliku..
Rekla sam to samo da bi ga umirila ali sam izgleda napravila gore..
Y: obećavaš ? Možeš li ovaj put samo da me dočekaš gola ? Aaa kako bi to bilo opuštajuće..
U: aaah Yoongi polazii

Krenuli smo iz hotela,njegov auto je već čekao tamo.. vožnja do kompanije nije bila dugačka. Svratili smo po kafu i doručak pošto je Joonie javio da nisu jeli ništa..
T: noonaaaa došla sii ! Tako smo se brinuli za tebe..
Tu je bio i direktor...
U: dobro jutro gospodine..
Bpd: pođi sa mnom..
Yoongi me uhvati za ruku ali sam mu klimnula glavom..
Bila je to velika kancelarija,tipična za direktora..
Bpd: znaš i sama da znam šta se desilo sinoć..
U: gospodine ja..
Bpd: ja podržavam sve, posebno moje momke.. i tebe sa takvim talentom..Razgovarao sam sa tvojim ocem, tako tvrdoglav čovek.. Ali uspeo sam da ga nagovorim. Radićeš ovde i stvaraćeš sebi za život.. međutim. Tvoje najveće zaduženje biće da momke dovedeš u red. Unajmio sam kuću za njih i za tebe dobićeš karticu koja je na ime kompanije i kupovaćeš osnovne stvari koje vam trebaju. Pitaćeš se za svaku koreografiju,svaki nastup apsolutno sve. Što takođe znači da si odgovorna za sve..
Momci su popadali otvorivši vrata. Bili su tako srećni... Svi smo se grlili..
N: čestitammm !!
U: hvala vam svima,i vama direktore !
Bpd: a sada hoću da se smestite u novu kuću.. imate ovde adresu,stvari su vam već tamo..
Svi smo potrčali na izlaz,posedali u kola i krenuli..

Dance Battle / Suga / ♥️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon