10.

41 0 0
                                    

U: Yoon pa ja ne mogu ovako da idem
Y: ajmo
U: gde ?
Y: da ti kupimo nesto
T: idemo svii !!!
Bili su tako zahtevni,milion puta sam se presvukla dok su oni stavljali stvari u dve gomile,na kraju su me ostavili u zadnjoj kombinaciji.


Njih sedmorica kupili su mi stvari kao da ću ih nositi narednih sto godina..
Jk: nonaa tako se uklapaš sa hjungoom.
U: ma ja mislim da se on uklapa sa mnom
Svi su prasnuli u smeh.
Restoran je bio na 20 i nekom spratu nebodera.
Bilo je tako luksuzno i otmeno. Nešto što prvi put u životu vidiš.
Njih sedmorica su zasela kao da su ušli u kafanu. Bili su tako smešni. Svaki je za sebe govorio a svi u glas.
U: zar ne bi trebali malo da pratite bonton ? Hej pa gledaj gde smo !
N: ahh hvala bogu pa neko ovde zna da se ponaša
Svi smo naručili po piće,jedina ja sam tražila Ice Amerikano.
Dok sam ja uživala u kafi svi su blenuli u mene.
Jin: kako možeš da piješ toliko leda,pa smrznuće ti se mozak ?
U: hoćeš da probaš ?
I ja i ja i jaaa
Svi su vikali. Prva čast je pripala Yoongiju da ne bi bio ljubomoran onda su dalje samo prosleđivali dok nisu popili sve.
N: aissh stvarno se nisam nadao da je ovako dobro !
T: mislim da mi se smrzao mozak
Isplezio se i krenuo da dahće kao kuče. Svi smo prasnuli u smeh.
Jm: nonaa hoćeš doći i sutra da nam pomogneš da se obučemo ?
Yoongi ga je presekao pogledom ali je kook objasnio.
Jk: svađali smo se jutros oko toga šta ćemo obući a noona nam je pomogla da odaberemo.
Jin: mislim da nam najviše treba neko ko će da probudi Šugu.
Jeeej Noonaa svi su viknuli u glas.
U: momcii molim vas,bez noona osećam se tako starooo,samo Unaa.
Na ovo se i Yoongi nasmejao.
U: momci moram da idem kući,videćemo se sutra?
Klimnuli su glavom a Yoongi je krenuo da me isprati.
U: ne penji se po terasi večeras,videćemo se sutra.
Y: kako misliš da spavam večeras bez tebe ?
U: kako i sinoć? Ti nevaljali dečače
Y: doći ću i ukrašću te
U: yoon ne zezaj uhvatiće te neko i bićemo oboje u nevolji
Y: aaah dobro onda vidimo se ujutro..
Okrenuo se i krenuo uz stepenice ali..
U: yoon ?
Y: m?
Vidimo se ujutro !
Poljubio me je opet tako da nisam želela da se razdvojim od njega,ali ipak morala sam.

Posle nekih 20 ak minuta taksijem stigla sam ispred sestrine kuće. Ahh kako bih volela da živim sama..
Unutra me je čekala ista ekipa,tata Ana i Nina.. svi su ručali i čekali me.
T: i kako je bilo na poslu. ?
U: super,kompanija mi je kupila dosta stvari za potrebe posla.

Ana me je pogledala upitnim pogledom ?
U: Big Hit thats my new company
A: a tamo si ?
U: osoblje,plesni trener .
Tata je bio po malo razočaran ali kada je čuo platu nije se bunio.
A: pazi da ne naletiš na nekog korejanca tamo pa da ti deca budu žuta..
U: koji je tvoj problem ? Što nemaš dečka do sada ?
A: Tata tamo ima puno momaka koji brzo menjaju cure,iskoriste i odu zar misliš da bi Una trebala da radi tako nešto ?
T: tvoja sestra je u pravu trebala si biti pažljivija sa svojom profesijom..
U: Ja sam zadovoljna sa svojom profesijom !
A: ali zadovoljnija je sa dečkom koji je ležao pre neki dan u njenom krevetu !
Tatino lice je postalo crveno.
T: šta ? Hoćeš li da mi objasniš ?
U: šta imam da vam objašnjavam ?? Da imam dečka ? Da imam ga,i verujem mu ! I ne treba mi vaše mišljenje !
T: Una dok si pod mojim krovom trebaće ti moje mišljenje i pošto moje mišljenje nije dalje od mišljenja tvoje sestre koja je starija od tebe mislim da je vreme da spakuješ stvari i vratiš se kući da se unormališ.
U: ja nisam mala više,mogu sama sebi da obezbedim za život ! I Ana ne treba mi tvoja kartica. Mislila sam da mogu da se oslonim na tebe ali izgleda da ne mogu.
A ti nisi ništa bolja nego ona Nina,samo se cinkaš ! A ti tata,kako je mama umrla samo si nam naređivao šta treba da radimo ! Nikada nas nisi pustio da sledimo svoje snove. A sada ostavite me na miru niko od vas mi nije potreban.
T: Una da si se vratila za sto odmah inače..
U: inače šta ? Vratićeš me u Srbiju ? Samo sanjaj !
Potrčala sam u sobu a oni zamnom,sreća uspela sam ranije da zaključam. Krenula sam sve da bacam i da razbijam. Zar će oni da mi diktiraju život ? Da neće i da me udaju ? Vrištala sam i bacala sve na sve strane..
Balkon,da to je jedino rešenje.
Spakovala sam yoongijevu majicu par mojih stvari i dokumenta ništa mi više nije trebalo. Imala sam zaostavštinu od mame koju sam dugo čuvala,sada se pokazalo da mi je potrebna. Preskočila sam i za tren oka otrčala u noć..

Dance Battle / Suga / ♥️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora