U: ooovo je naše ?????
Bila je to ogromna kuća na sprat sa velikim dvorištem..
Momci su se već svađali oko soba. Yoongi je samo legao preko garniture dok je Jin razgledao kuhinju..
Namjoon je prišao i povukao me na sprat.
N: moomcii !!! Pošto je sada ona sa nama red je da ona bira sobu prva.
U: amm hajde ovako. Tae i Jimin vas dvojica ste mirni kada ste zajedno a pošto obojica teško ustajete uzećete istočnu stranu.
Jm: hvala uniie.
U: Unaaaa,ne unie noona i ostalo samo Una
Jin i Namjoon mogu preko puta jer ste obojica ozbiljni a Jinu je potreban noćni stočić za lampu.
N: voaaa i to si primetila
U: Hobi i Kuuk mogu zajedno levooo u sobuu,Hobii tamo imaš više prostora za igruu. Aaa Yoon će ovamo tamo je mračno a on voli da spava kao vampir. U mraku.
Jk: aaa ti ?
U: aaa ja ? Pa ja ću dole hahaha
N: neee pa šta će hjung da kaže
U: šalim se naravno da ćemo zajedno.Ah ajde momci treba da se spremi ovo sve..
Koferi su stojali u predsoblju.. svi su znali šta je čije a opet se raspravljali. Bukvalno ceo dan sam sređivala stvari. Yongi je na kraju seo za laptop. Non stop je držao slušalice na ušima i nešto editovao. Nisam htela da ga diram.Htela sam da pojedem nešto ali je frižider bio prazan.. u celoj kuhinji nije bilo ničega..
N: i ti si gladna?
U: nema ništa
N: da pa možemo da naručimo nešto..
U: neee idemo u kupovinu večeras ja pravim večeru..
Korejski supermarketi su bili takoo dobro uređeni da si imao sve od igle do lokomotive.
Kupovali smo sve,od voća povrća mesa jaja mleka...
Namjoon je uzeo dva veelika pakovanja nudli. Aaah kako mogu da jedu nudle po ceo dan ?
Stigli smo kući sa bukvalno 15 kesa..
Kako sam sve raspremila bacila sam se na kuvanje.
Krompir meso aleva paprika biber vegeta šargarepa.. sve se to kuvalo... Ubrzo je cela kuća mirisala i jedan po jedan silazili su dole..
Jin: woooo šta je too ?
U: to se kod nas zove Paprikaš !
Jm: paaa šta ?
U: paprikaš ajde sedite pa da vidimo da li vam se sviđa.
Omlatili su celu šerpu,aah njih sedam pojedu vola ko od šale.
Kada su napunili stomake svi su se vratili odakle su i došli pa sam ostala sama da perem sudove. Dve ruke obavile su se oko mog struka,i nežni dah bio je na mom vratu..
Y: malena ćutljiva si danas ?
U: radio si nisam htela da te diram..
Y: završio sam malo pre. Šta misliš na jednu kupku pre spavanja ?
U: yoon nismo sami..
Napravio je tu šteneću facu i prosto nisi mogao da ga odbiješ. Kada napući te usne i đavo bi mu popustio..
U: ooh dobro možda kasnije
Joonie je izleteo iz sobe i strčao niz stepenice,oboje smo se trgli..
U: šta je bilo Joonie?
N: pozvani smo za nedelju dana da održimo nastup u Čikagu. Oni će postaviti sve a naše je da provežbamo koreografije i zvuk
Y: pa dobro to nije prvi put tako iznenada,ja mogu da sredim zvuk
U: a mene su zadužili za koreografiju kostime i ostala čuda..
Jin: kad pre ?
N: za nedelju dana
U: recite ostalima ja idem da se odmorim..Svaka soba u kući imala je zasebno kupatilo. Svako je bilo isto sa velikom kadom plavim pločicama i divnim ormarićima. Zavukla sam se pod toplu vodu. Bilo je puno mehurića pa sam se smejala sama sebi koliko sam detinjasta.. odjednom ugasilo se veliko svetlo i ostale su male lampice okolo.
Yoongi me je preplašio..
U: šta radiš ovde ?
Y: zar penušava kupka može da prođe bez vina ?
U: ti si blesaav
Y: daaa blesav sam a sad drži ovo
Nasuo je dve pune čaše crvenog vina
Bilo je tako oporo.
U: planiraš da me napiješ i iskoristiš ?
Rekla sam to nonšalantno čisto da vidim reakciju. Njegove zenice su se raširile,usne su mu stale u ravnu liniju.
Y: zar ti stvarno izgledam kao takva osoba ?
U: Yoon pa šalim se..
Ispio je čašu na eks bez da trepne..
U: yoon pa šta ti je ?
Y: malena idem da završim nešto sa Jinom pa ako me nema da znaš da sam sa njima.
Poljubac u čelo i izašao je.. ah zašto sam to rekla uopšte.. lupila sam se u čelo i ispila celu čašu vina.. zaista bilo je opuštajuće...
Kada sam se vratila u sobu nije ga bilo. Dole je bio nekakav žamor ali nisam imala snage da silazim. Ubrzo sam i zaspala..
Bilo je oko 12 kada su vrata od kuće glasno zalupila. Svi smo se probudili i izleteli iz soba..
Jin je bio zadihan i crven kao paprika.
J: Noonaa Unaaa !!
U: šta je bilo ?
Trljala sam oči još spavajući u pidžami svi su se pogledali i shvatili da Yoongi fali..
J: Šugaa.. popio je počeo je sve da lomi po klubu ii i ja ne mogu da ga smirim..
U: oh... Namjoon ajde kreni sa mnom..Klub je bio daleko,čak na drugom kraju grada..
U: zbog čega?
Zapravo nisam želela da taj razlog budem ja..
J: išli smo u klub da rezervišemo mesta,ostali smo nekih pola sata i naišla je tvoja sestra.. ona je zvala tvog oca koji je pretio hjungu i on je pobesneo..
U: moj tata ? Pa gde su oni sada ?
J: otišli su,ali veći problem su fotografi koji čekaju da snime sve..
U: a šta ako neće da me vidi ?
N: probaj pa ćemo videti..
Ušli smo na zadnji ulaz..
Yoongi je sedeo za šankom krvave usne i ruku.. sedeo i pio..
On i konobar i staklo okolo..
U: yoon ? Ko je ovo uradio?
Okrenuo se i sagnuo glavu.. kao da nije mogao da me pogleda..
Mahnula sam ovoj dvojici da se sklone..
U: yoon ? Ko je smeo da dira moje lepe usne ? Čemu ovo sve ?
Izdahnuo je,mogla sam da čujem bol u tom uzdahu.. izgledao je kao da mu se svet srušio..
Podigla sam njegovu bradu,te oči su me sada tužno gledale..
Y: koliko god ovo kratko trajalo ne želim da odeš.. ako treba spaliću ceo svet samo nemoj da ideš
U: hajmo kući Yoon.
Y: obećaj mi ...
U: neću da ti obećavam,ispuniću ti to.. a sada ustani.. vodi me u naš krevet..
Znala sam da imam određenu dozu povodljivosti.. slušao je svaku moju reč..
Izašli smo ali morao je da se nasloni na mene da bi krenuo..
Ubrzo Joon je parkirao kola i krenuli smo.. njih dvojica sedeli su napred dok smo nas dvoje sedeli pozadi..
Y: hjung... izvini..
J: sve je u redu hjung. Da li te boli to ?
Podigao je ruke kao da je tek sada primetio krv..
Y: nije to ništa..Već je uveliko bila noć i svi su sedeli za stolom kada smo došli..
Tae Jimin kook i hobi su odjednom skočili kada su nas videli,svi su vikali noona hjunggU: ajde sada u krevet svi,pričaćemo sutra.. molim vas neka ovo ostane ovde..
Momci su mi pomogli da odvedem Yoongija u sobu..
U: daj mi ruke..
Ispružio je ruke dok se naslonio na moje rame.
U: oh Yoon zašto si to uradio..
Y: ahh to bolii
U: ššš proći će..
Prva pomoć je pomogla,smestila sam ga u krevet i legla pored njega.
Okrenuo se odjednom i zagrlio me. Plakao je kao mala beba.
Ćutao i plakao..
U: yoon pa tu sam prekini..
Y: znaš ? Sa tobom osećam ono što nikada nisam. Prvi put kada sam te ugledao,do prve večeri kada si me poljubila. Ne mogu da dozvolim da mi te odvedu..
U: šta se zapravo desilo ?
Y: tvoj otac je došao da mi preti, odvešće te nazad u tvoju zemlju ako te ne ostavim. Našao je i čoveka da te uda.. a onda je rekao da si kurva i nisam mogao da izdržim i udario sam ga. Tvoja sestra ga je odvukla dok je on govorio kako ću videti kako umireš..
Suze su mi krenule na oči.
Y: ni slučajno ne plači zbog mene,ako me ne želiš shvatiću to samo ne plači zbog mene..
U: ludice.. spavaj tu..
Poljubila sam ga u čelo u razbarušila mu kosu. Ubrzo je zaspao grleći me...
Jutro je brzo došlo... A ja ni oka nisam trenula..
VOUS LISEZ
Dance Battle / Suga / ♥️
Roman d'amourDolazkom u novi grad morala je da se snađe za život,igra je bilo ono što je pokreće i tako je zarađivala. Ali nikad nije ni sanjala da će na podijumu upoznati momka iz snova..