Šuga? Šuga BTS? Ostala sam bez reči. Čula sam samo iznervirano Aishhh..
Začula se vriska,uhvatio me je za ruku i izveo napolje.
Stojali smo u mračnoj i uskoj ulici. Jeza me je prošla kroz telo. Hladan vetar prošao mi je kroz kosu. Ćutali smo neko vreme dok moj nerazumni jezik nije odlučio da prekine tišinu.U: Zar jednostavno nisi mogao da se predstaviš ?
Š: Šta misliš kakav bi utisak ostavio kada bi svi znali da dolazim ovde i takmičim se sa nekakvom klinkom ?
U: I dalje me nisi pobedio. Svakako odaješ loš utisak. Deda !Nadurila sam se na njegove reči. Možda jeste stariji ali nije u pravu. Sam je tražio.
Š: Znači tako ćemo ?
U: Svakako si mator ! (Isplazih se )
Š: A ti si i dalje klinka ! Bolje idi sada drugarica te traži.
Nasmejao se i krenuo niz ulicu.
U: Heeej,zapamtiću ti ovo !
Š: Za drugi put !Ušla sam unutra da nađem Ninu.. Njegov pogled i reči su mi se vrtele u glavi. Da li je moguće da sam u pravo igrala sa čuvenim Šugom iz BTS-a ? Još uvek ne mogu da dođem sebi..
Šuga pov.
Čoveče ta mala me je prešaltala kao menjač. Do sada mi to nijedna nije uradila. Nešto me tera da razmišljam o njoj.. danju i noću..
Vratio sam se iz kluba,skinuo se i bacio na krevet. Istog prokletog momenta zazvonio mi je telefon. Bio je to Namjoon.
Š: šta je hitno ovako kasno?
N: hitno je to što praviš probleme,gde si bio do sada zašto se ne javljaš?
Š: spavao sam.
N: to foliraj maknae. Gde si bio ?
Š: izduvao sam se u klubu.
N: znam da te novi instruktor plesa nervira ali zar ne možeš da ne odmoriš kući malo ? Znaš da ako naiđeš na paparace gotovi smo..
Š: Laku noć.Prekinuo sam,nemam živaca više da ga slušam iako znam da je u pravu. Prvo sam išao da bih malo izduvao negativne misli,a sada već idem zbog one klinke. Ti pokreti,to samouvereno lice,te tvrdoglave oči.. ne izbijaju mi iz glave.
Zaspao sam misleći o njoj..Una pov.
Kada sam našla Ninu usledila je dreka. Odvela me je kući kao kuče.
N: da li si normalna ? Šta da ti se nešto desilo. ? Da li ti znaš ko je on? Da li si svesna da si mogla da nastradaš ?
U: Nina ?
N: šta je ?
U: desilo mi se .
N: šta ????
U: on.
YOU ARE READING
Dance Battle / Suga / ♥️
RomanceDolazkom u novi grad morala je da se snađe za život,igra je bilo ono što je pokreće i tako je zarađivala. Ali nikad nije ni sanjala da će na podijumu upoznati momka iz snova..