Prošlo je pet meseci od saznjanja da sam trudna. Upravo se vraćam od lekara. Yoongi i momci su u Japanu drže turneju..
Zazvonio mi je telefon. Nepoznat broj..
U: molim ?
X: Unaa,nismo se dugo čuli..Zaledila sam se.. bio je to čovek za kog je moj otac planirao da me uda..
U: zar ti nisi..?
X: Haha Unaa,kako si samo slatka,lepo sam te upozorio da ne praviš gluposti.. slušaj me dobro.. vidiš li auto preko puta ?
U: kakav auto?
X: baš taj crni džip što gledaš.. biraj ili će da te pregazi ili ćeš ući i udati se za mene.. više te ne pitam..Uhvatila me je panika,ali za čudo na ulici nije bilo nikoga i već je padao mrak..
U: ni mrtva se neću udati za tebe!!!čuješ li? Ni mrtva !!
Krenula sam da trčim ali njih par me je sustiglo..
Gospode šta će biti sa mnom? I sa mojom bebom?
Sve je oko mene postalo crno i utonula sam...
Probudila sam se u nekoj mračnoj prostoriji.. na prozoru su bile iskucane daske i nije se videlo ništa..
Odjednom vrata su se otvorila..
U: šta hoćeš od mene?Igor je stojao naslonjen na vrata sa viskijem u ruci i rukom u džepu.
I: vidiš malena. Mogla si sada da budeš kraljica.. ali pošto nisi htela da slušaš bićeš obična kurva.
Bojala sam se,više od bilo koga.. ne za mene već za moje dete...
Yoongi pov.
Ludim već dva sata jer se Una ne javlja. Ne znam ni gde je ni šta je,rekla je da ide kod lekara i da će se javiti..
Y: jeste li je zvali?
N: jesmo ali ne javlja se..
Jm: hjung trebali bi da se vratimo nazad da proverimo šta se dešava..
Jh: ni njena sestra nema pojma gde jeY: poludeću !!!!
T: zvao sam menadžere krećemo za pola sata..
Una pov.
Prilazio je sa viskijem i ledom..
Doneo je kofu leda i dve flaše viskija..
Naterao me je da pijem.
U: neću više preklinjem te stani !!
I: pij !!
Uzela sam u usta i pljunula ga.
U: ne želim !
I: onda ćeš videti.Stavio je stolicu ispred moje, rascepao mi majicu do pola,toliko da su mi grudi ispale.
Nabio je leda u moj brus..
Naježila sam se bilo mi je hladno..
U: molim te prekini..
Ali uzalud... Naterao me je da legnem na krevet.. rascepao je trenerku i raširio mi noge stežući konopce.. opet je nabio leda samo ovaj put u moj donji veš..
U: preklinjem te imam dete u stomaku..
I: trebala si da imaš srpsko dete kurvo ! Voliš azijski kurac jel ? E pa sad ćeš da vidiš šta je kurčina !U: ne molim te,preklinjem te nemoj...
Izvadio je nož iz džepa,suze su mi lile niz golo telo...
Bolje me ubij sada.. nego bilo šta...Njegovi prsti ušli su u mene. Jače i jače pumpao je. Gadio mi se,gadila sam se sama sebi...
Prišao je i lizao moje grudi,stiskao bradavice daveći se u njima..
Konačno ispustila sam tečnost iz sebe..
I: dobra devojčica,dolazim odmah..
U: kloni me se skotino !!Ubrzo vratio se sa neka dva aparata.
U: šta je to ?
Bojala sam se i da pitam..
I: e sada ćeš da osetiš zadovoljstvo..
Sa stola je pokupio još jednu spravu nalik ovim dvema. Jedna je izgledala kao polni organ,druga slično samo kao da je imala turpiju na vrhu,a treća je imala dva odvojena kabla sa nekim krugovima...U: molim te ostavi to... Daću ti šta god želiš samo mi ne radi ovo....
I: daćeš mi? Sada mi ne treba! Hoću da sada gledaš kako te jebem kurvo !
Polepio je krugove na moje bradavice i uključio. Počelo je da me vuče,bolelo je..
Turpiju je upalio i stavio na vrh između nogu.. ali kada je stavio taj plastični organ u moj deo vrištala sam.
U: prekljinem te prekini !!!!
Ii: još se nisi opametila !
Zabio se jako u moju guzu i počeo da pumpa.. svršavala sam iznova i iznova.. ustao je svršio u moja usta i izašao.. samo sam nastavila da plačem grleći svoj stomak i dozivajući Yoona.. zapravo htela sam samo da crkem...Yoongi pov.
Hoću da pregledate sve kamere na putu od lekara do ovamo..
Policajac je sedeo za kompjuterom gledajući po kamerama...
P: evo ga !!! Jeli ovo vaša žena?Poludeo sam,izgubio sam kontrolu i počeo da šutiram... Ko zna šta Una prolazi sada i gde je.. gospode popaliću sve samo da mi ona bude dobro...
P: poručniče pratimo tablice molim vas strpite se...Una pov..
Vratio se ponovo... Bila sam u suzama...
I: dobra mala maca,šta kažeš sviđa li ti se? Hoćeš opet?
U: ne,ne želim više...
I: aah možda ipak još jednom,ali ovaj put možda bi trebao dragi da sluša kako stenješ..
Ušao je u mene duboko... Urlala sam...
Yoongi pov.
Zvoni mi telefon nepoznat broj..
Y: molim?
Iza se čulo dranje, Una?
X: aaah dragi Yoongi mislio sam da bi trebao da čuješ kako tvoja žena stenje. Znaš priznala je da je srpski kurac boli od tvog.
U: Yoongii, preklinjem te ne slušaj ga. AAAAAAAAAAAA
I TO JE BILO TO.POZIV JE ZAVRŠEN.
pao sam na kolena,ja ću.. ja ću... Gospode...
Policajac je ubrzo ustao sa stolice.
P: gospodine dižite se našli smo lokaciju..Una pov.
U: yoongi,preklinjem te ne slušaj ga..
Zabio je i tu alatku u mene,imam osećaj da mi se sve cepa.. nekakva tečnost je curila iz mene.. krv?
Samo je ustao i izašao napolje...
Zaspala sam od bolova u suzama..
Yoongi pov
Policija je okupirala ceo grad... Svaki ulaz i izlaz..krenuli smo ka kući gde je lociran telefon. Gospode preklinjem te da budu dobro oboje.. inače.. inače ću se ubiti ovog puta... Stvarno..
ESTÁS LEYENDO
Dance Battle / Suga / ♥️
RomanceDolazkom u novi grad morala je da se snađe za život,igra je bilo ono što je pokreće i tako je zarađivala. Ali nikad nije ni sanjala da će na podijumu upoznati momka iz snova..