Svanulo je jutro. Kroz daske su se pojavljivale male trake sunca.. dovoljne da pomalo i vidim..
Opet je upao u sobu...
I: dobro jutro mačkice. hoćemo li da se igramo..?
Opet sam počela da plačem prisećajući se svega od prošle noći.
Osetila sam bebu u stomaku pre par sati i molim gospoda da je dobro ...
Odjednom nešto se zatreslo dalje u ovoj prokletoj kolibi..
Igor je potrčao da vidi šta se dešava uzimajući pištolj sa stola.
Čulo se bam,i bam bam bam bam...
Metkovi su pljuštali okolo. Gospode ko zna ko će sada doći da ne dokrajči...Zatvorila sam oči i krenula da ridam,više nisam bila sposobna ni da plačem..
Nečiji glas me je dozivao...
Unaa ! Una,gospode šta ti je uradio....
Bio je to yoongi.. krenuo je da mi prilazi ali ja sam od straha krenula da vrištim...
U: NE DIRAJ ME !!!Više nisam videla ništa... Mrak je pao na moje oči...
Yoongi pov.
Plakao sam kao kiša,bila je sva u modricama,krvi oko nje,gola... Nisam uspeo da je zaštitim,nisam jebeno uspeo da zaštitim nju i naše dete...
Podigao sam je,onesvešćenu i izneo iz tog pakla...Kasnije u bolnici....
Y: doktore preklinjem vas kažite mi nešto... Kako je ona? Kako je beba?Doktori su uporno odbijali da mu daju bilo kakav odgovor. Namjoon i ostali su ga smirivali.
Yoongi je već počeo da puca po šavovima kada je doktor izašao iz njene sobe..Y: doktore?
Dr: ne brinite se sve je uredu,iscrpljena je jer nije jela,to što je zakrvarila je od preteranog korišćenja igračaka na njoj. I ona i beba su dobro,brz oporavak... I da.. molim vas nezadržavajte se...Una pov.
Sedim u ambulantnoj sobi. Gledam u bele zidove. Gospode.. svaki moj udah podseća me na to šta sam proživela...
Yoongi je ušao u sobu sa suzama na licu. Pogledi su nam se sreli i oborila sam glavu od sramote. Krenuo je da me pomiluje ali sam se cimnula. Bojim se svakog ljudskog pokreta. Dođavola..Y: razumem ako ne možeš... Daću ti vremena.... Ja ja sam bednik koji ne zaslužuje da hoda planetom.. nisam uspeo da te zaštitim.. ni tebe ni naše dete.. bolje da me nema...
I pukao je... Suze su mu se slivale,u očima mu je bio bol... Iako sam se bojala pokreta,bojala sam se više da me ne ostavi...
Krenuo je ali sam ga povukla za ruku.
U: ne ostavljaj me preklinjem te...
Y: nikada više mila... Nikada kunem ti se...Oboje smo tako plakali,njegova glava bila je uz moj stomak kada....
Jedan mali udarac ga je pomerio...
Trgnuo se zbunjeno me pogledavši..U: to je tvoja beba Min,to je tvoj sin.
Y: kako znaš da je sin?
U: doktor mi je rekao malo pre...Y: sutra idemo kući...
U: naći će me opet...
Prošlo mi je kroz misli i rekla sam naglas..Y: neće,nikada više...
U: uhapšen je? Pustiće ga opet..
Y: ne ljubavi... Dokrajčili smo gaKao da mi je kamen pao sa duše...
Doktori su ušli u sobu..
Dr: molim vas izađite.. treba da popije terapiju i odmori
U: molim vas,neka ostane ovde.. ja.. ja ne mogu sama...I tako Min je ostao da me pazi, iako sam fizički mogla sve sama on je brinuo o meni kao da sam malo dete..
Par dana kasnije moji tikovi su prošli,i tada sam ga prvi put poljubila..
Iznenađen stao je širom otvorenih očiju..U: nedostajao si mi Min. Nedostajao mi je tvoj ukus...
Y: Lepotice moja... Moja dušo... Majko mog deteta.. ti si... Ti si najčistija duša ove planete..U: Yoon pomozi mi..
Slegnula sam ramenima. Nisam mogla da otkopčam haljinu od stomaka... Kao da su mi ruke poste kraće..Y: gde ideš ?
U: u bazen...Još poneka modrica je ostala na mom telu.. dovoljno da mi pravi sramotu od sebe same...
Y: una...
Suze su mi pale na oči...
Y: ljubavi... Zašto plačeš?
U: pogledaj kakva sam,na šta ličim? Sigurno me mrziš...
Y: Una,moja Una... Ti ćeš meni uvek biti lepa. Kako mogu da te mrzim? Želim da te volim dok sam živ !Stavio je ruke iza mojih leđa. Znala sam šta hoće..ali mene je bilo previše strah. Iako je doktor dozvolio nisam bila sigurna da smem,zbog sebe ovaj put...
Krenuo je da otkopčava moj brus...
U: yoon,nemoj... Bojim se..
Y: ššš... Dopusti mi... Da ti obrišem sećanja... Dopusti mi da te zadovoljim.. da ti pokažem kako ja to umem... Dopusti mi da ti pomognem,želim da osetiš koliko te volim....Govorio je ove reči dodirivajući me.. njegovi pokreti jesu bili lek za moje telo...
Naša tela dodirivala su se i prepustila ritmu. Stenjali smo i uživali zajedno... Njegove usne lečile su me.. njegove ruke su mi stvarale buru u stomaku.. kao prvi put..Bilo je to lepo veče...
Tri meseca kasnije....
Yoongi je istrčao po pomoć. Bože taj čovek na svaki moj uzdah traži pomoć. Njih sedam stvorilo se ispred mene,dotrčale su i devojke..
U: Mici,daj torbu,Hana daj kafu, ivka daj da jedem
H: ama ženo porodićeš se gde sada da jedeš????
U: ama daj da jedem i sedaj u kola ajde...Njih 11 me je pratilo u bolnicu.. bolovi su postali sve jači i jači...
Babica se drala dok je širila moje noge.
B: ajdeee guraaj još maloo ajdeeeUbrzo začuo se bebeći plač... Izdahnula sam...
B: čestitke,malo je mršav ali ima puno kosice !! Neka vam je živ i zdrav dečačić..
U: takav je na tatu.. hvala...Yoongi je ušao u sobu gde smo bili nas dvoje...
Doneo je 20 kesa punih hrane sokova slatkiša .....
Y: kako si mi?
U: jaa? Super.. Min? Upoznaj Min Juniora...
Krenuo je da plače.. prišao je i poljubio nas oboje...
U: šta si doneo ovo sve?
Y: nisam znao šta ti se jede pa sam kupio sve..
U: Oh moj bože...
Jedan po jedan napunili su mi sobu.. ceo Bts i cure ušli su unutra..
Bili su tako ushićeni..
Cure su prilazile i stavljale pare detetu pod jastuk..
Namjoon se pobunio.
N: šta radite to ?
U: takav je običaj kod nas,kada vidiš dete prvi put daruješ ga novcem da bi bio bogat u životu..
N: aaaaaaa
Jk: vidi kakav je mali....
Tae: vidi mu kosicuu...
Jm: liči na Sugu
Jh: neee ličii na ujkuuu pogledaj gaaa isti je jaaa
Jin: neee na mene liči čupav je kao ja..
Y: ajde šta lupate pa ovo remek delo samo ja mogu da napravim..
N: pa nisi samo ti majstor..
Mica: Namjoon pa što si..
N: ups....
U: trudna si???? Pa kad si mislila da mi kažeš ?
Mica: malo pre sam saznala...
Y: izlazite probudićete mi dete vi skotovii....Uskoro smo pušteni kući... Yoon i momci su spremili čitavu kuću i posebnu sobu za nas i bebu..
Bila je plave boje sa belim krevetcom puno pletenih igračaka,i detalja...
Y: predivna je ljubavi !!
Poljubio me je u čelo i sišli smo zajedno da jedemo dok je mali Min Joonki spavao u svom krevetu..
................
YOU ARE READING
Dance Battle / Suga / ♥️
RomanceDolazkom u novi grad morala je da se snađe za život,igra je bilo ono što je pokreće i tako je zarađivala. Ali nikad nije ni sanjala da će na podijumu upoznati momka iz snova..