14.

48 0 0
                                    

Jutarnje nebo je prikazivalo moje trenutno raspoloženje. Levo je bilo sunce koje je obasjavalo sve u Seulu. Dok su desno bili tmurni oblaci koji su predstojali kišu.
Izvukla sam se iz njegovog zagrljaja. Ali je osetio i probudio se.
Y: hej
U: hej..
Y: gde ćeš ? Ahh..
Stegao je šaku pa ga je bol presekao. Po njegovom licu se videlo koliko ga boli..
U: mislim da treba da se previješ opet..
Očistili smo rane opet pa sam samo blago zavila.. uhvatio je moje ruke svojim..
U: yoongi..
Y: Hoću samo da ljubim ove ruke koje se brinu o meni,ove usne koje me smiruju rečima.. ovu kosu koja me budi svako jutro svojim mirisom..
U: ah Yoon... Zašto ovo mora da se dešava ? Ovo je užasno..
Namjoon je kucao na vrata sobe govoreći da je vreme za ustajanje..
Y: možeš li da mi pomogneš da se presvučem ?
U: mogu..
Polako skinula sam mu majicu,i pantalone. Imao je tako mršave noge..
Zacrveneo se od mog pogleda..
U: hajde
Nekako smo navukli pantalone još samo majicu,u tom momentu ušao je Jin.
J: juuuuu šta to radite ? Uniie zar sada kada je ranjen ?
Y: aishhh izlazi napolje !
Yoongi je bio ljut ali ga je bilo i sramota. A ja moje oči nisam mogla da skinem sa njegovih grudi..
Y: malena..
U: m?
Zacrvenela sam se i pogledala ga u oči..
Y: dođi..
Smestio je moja kolena između njegovih kukova na krevetu.. njegova glava je pala na moje grudi dok je prste zavukao pod moju majicu..
Bilo je mnogo više žudnje nego nevinosti u tim poljupcima.. nije bilo potrebe da mi kaže bilo šta,govorio je mnogo više svojim rukama i usnama..
Jimin i Jk su ušli u sobu. Jimin je prekrio njegove oči i razvio vilicu do poda.
Y: aaa gospode zar stalno morate da ulazite ?
Sišla sam sa njega i odjurila u kupatilo,ovo je stvarno bilo previše..
Jk: ne bi ulazili da si sišao na vreme umesto što zavodiš onu jadnu devojku tamo...
Y: ti mali izlazi napolje dok te nisam zadavio !
Jm: hjuung makar vrata zaključaj..
Y: šta hoćete sada ?
Jk: da siđete treba da krenemo
Y: izlazii !!!!

Mene je bilo previše sramota da izađem iz kupatila.. Yoongi je rukom odmaknuo vrata i našao me iza njih crvenu kao papriku..
Y: nekada se pitam zašto prosto ne mogu da živim odvojen od njih svih..
U: sreća pa nismo radili nešto drugo..
Izletelo mi je..
Y: a šta bi ti malena da radiš ?
Bio je to jedan zloban osmeh na njegovom licu..
U: hajde Yoon kasnimo
Izletela sam napolje.
Njih šestorica čekali su da siđemo dole.. Joonie me je upitno pogledao i samo sam klimnula glavom. Brzo smo se našli u istoj onoj prostoriji za ples.
Predamnom je bilo njih 5 koji su mi donosili raspored nastupa.
U: meni se ovo ne sviđa.
X1: šta ? Kako može da ti se ne sviđa pa to su njihove pesme ?
U: jesu ali ne možeš da skačeš sa teme na temu,nastup treba da počne lagano,ako kreneš sa cyper 2 ima da riknu a nisu ni krenuli.

I dok smo se mi raspravljali njih sedmorica su posmatrali iz druge sobe..

N: misliš li da ćemo uspeti ?
Jk: zašto ne do sada smo uvek uspevali..
Jin: mislim da joj se ne sviđa raspored
Hobi: ja mislim da bismo trebali i nju da ubacimo da pleše..
Jm: ona se ne bi odvojila od hjunga i onda bi to ispao izazov..
Y: ti ne znaš kakva vatra gori u njoj dok igra..
T: a zašto da ne ? Ubaci je neka se takmiči
Y: daj tae ne lupaj,ko će posle da kuva ako ona postane poznata ?
N: mislim da svi morate da je pitate da li se ona slaže sa time da bude bekap denser. I da li uopšte želi da bude sa nama ili sama ?
Y: ostavite to sada,ima manje od nedelju dana za nastup..
J: uniiiii

~~~~
U: hajde,ja puštam muziku redom kojim idu pesme,hoću da vidim kako se snalazite. I hoću sve da bude savršeno bez ikakvih grešaka.
Hobi : woaaaa uniii od kada si tako stroga?
U: sadaaa nema unieee idemo po tu nagradu i vreme je da se vežba dok ne pobele kolena.

Nedelju dana je jako brzo prošlo,svi smo redovno vežbali.. za svaku pesmu imali smo plan b c e itd..
Yoongiju su ranice zarasle i skoro se nisu ni videle.. ubrzo svi smo imali vize u rukama i bili smešteni na let od 12 sati.
Kako smo svi bili mrtvi umorni zaspali smo..
~~~~~~~
Hotel je bio ogroman. Podsetio me je na onaj u kome sam odsela u Seulu.
Sve sobe su imale bazen,a sam pogled na taj prizor podsetio me je na nas dvoje ono veče..
Yoongi kao da je hteo da mi skrene misli pozvao me je na večeru..
Restoran se sastojao iz dva dela. Vip i restoran za obične hotelske pripadnike..
Mada svi su tu bili bogati..
Yoongi je pružio svoju karticu i ušli smo u odvojeni deo restorana. Konobar je ubrzo došao i pružio nam meni. Stojao je tu celo vreme dok smo nas dvoje birali.
U: teleću čorbu,i stejk sa pomfritom.
Moj engleski akcenat je bio dobar,međutim Yoongi je razumeo do pola.
Y: isto.
K: da li mlada dama želi nešto da popije ?
U: čašu belog vina Chardonnay ako imate.. yoon ?
Klimnuo je glavom ali nije skinuo pogled sa konobara.
U: dve čaše molim
Jeli smo u tišini,vino me je opustilo.. Yoongi je ustao da telefonira dok je konobar iskoristio priliku da mi udeli papirić.
Soba 220 večeras ti i ja ?
Zgužvala sam papir i ubacila u vino,Yoongi se u pravo vraćao nazad i uhvatila sam ga za ruku i krenuli smo ka sobi.
Y: šta ti bi odjednom ?
U: konobar mi nudi usluge u sobi 220
Y: šta ? Sad ću da ga omlatim kao kajganu
U: yooon smiri se,ja mislim da su tvoje usluge bolje
Y: unaaa..
U: terao si me da ti obećam a sada me odbijaš ?
Y: malena.. bojim se da te ne povredim... Ja... Ja nemam kontrolu.. kao i sa besom ne mogu da se kontrolišem..
U: ššš,samo se opusti sada smo sami.. idem da se istuširam brzo ću doći nemoj da ideš nigde važi ? I zaključaj vrata

Na ovo se nasmejao,niko od nas nije hteo da opet upadnu u sobu..
Ubrzo vratila sam se u bademantilu dok je on sedeo na krevetu sa čašom viskija..
Y: znaš postoje dve stvari u čemu uživam. To je viski i tvoje golo telo..
Po glasu se videlo da je popio,verovatno na brzinu par čaša.
Brzinom mačke našao se iznad mene na krevetu. Odvezivao je mantil ali je ipak ustao da ugasi svetlo i bilo mi je lakše..
Mrak je ostao u sobi naša lica su se jedva videla..ipak pogodio je svaki deo mog tela..
Ljubio me je svuda,po grudima vratu,butinama..svaki njegov dodir ponovo me je ježio.. toliko sam želela da ponovi to veče.
Njegovo telo se našlo iznad mog. Bio je samo u boksericama.
Y: da li si sigurna u ovo?
U: bila sam sigurna da ćeš ti biti taj od onog puta kada sam te prekinula na podijumu.
Y: veruješ li mi ? Boleće samo malo dok se ne navikneš..
U: hajde šuga..
Nije dugo čuo kako ga zovem tako i to ga je napalilo još više.. skinuo je pokserice..
Njegov prijatelj je bio krupan, sa puno vena na sebi,bio je tako uzbuđen da ga je pomerao na svaki moj uzdah..
U: ohh fuck me daddy..
Izgubio je kontrolu.. sada je bio životinja.. pomerio je moje butine,i odjednom se zabio..
Bolelo je,toliko da su mi suze krenule na oči. Bio je tako krupan širok..
Za tren oka okrenuo me je na kolena. I dalje je bio u meni,išao je brzo pa polako,stavljao ga i vadio i to je činilo da se osećam nedovršeno. Bilo je tako bolno a tako lepo kada ga stavi,a tako olakšavajuće kada ga izvadi ali želela sam još..
Raširio je moje guzove i stavio ruku preko grudi.. stiskao me je sve jače pa je bura u mom stomaku nastajala.
Ah ah ahhh
Nisam mogla više da izdržim,tako jako se zabijao..
Y: malena...
U: molim te nemoj da staješ..
Oboje smo vrisnuli u isti glas,bilo je tako opuštajuće znati da smo doživeli isto u istom trenutku..
Njegova ruka ostala je na mojim grudima i zaspali smo od umora..

Dance Battle / Suga / ♥️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang