&: Хүн байна уу ? Гэх үед тэр хоёр хоёул бие биен рүүгээ томоор харав.
Намжүүн шивнэсээр: Хонгор минь чимээ битгий гаргаарай! Аав нь яг тавих гээд байна. Гэсээр үргэлжлүүлэн хийж эхэлвэл,
Жэксон: Чи хэзээ миний аав-... Гэж хэлж амжаагүй байхад нь Намжүүн амыг нь даран бүлсээр,
Намжүүн: Шшш!!! Чи нэг л эвгүй дугарвал бид энэ байрлалаараа баригдах болно. Тэгэхээр чимээгүй. Гэж аахилсаар дотор нь тавьж орхив.
Жэксон түүний дотор гэнэт шингэн нялцгай зүйл мэдрэгдсэнд цочсоор гиншиж орхивол,
Дээвэр дээр гарч ирсэн хэн нэгэн,
&: Юун чимээ вэ? Гээд тэдэн рүү ойртож эхлэв.
Жэк ийн зүрх эрчээ аван цохилж сандарсаар Намжүүн рүү бүлтэгнэн харвал,
Намжүүн : Шшш!!! гэхээс өөр зүйл хэлсэнгүй тэд ямар ч хөдөлгөөн хийлгүй гацсаар зогсов.
Бурханы аварлаар дахин хэн нэгэн дээвэр дээр гарч ирсээр,
@: Туан Марк юу хийж байгаа юм? Чамайг нэг хүн доор ирчихээд өөрийг нь Жэбом гэж хэлвэл гарч ирнэ гээд хүлээгээд зогсоод байна. Гэвэл,
Марк: Яалт ч үгүй ямар нэг юм байсандаа? Гэж амандаа бувтансаар буув.
Жэксон Намжүүн хоёр сая л нэг амьсгаа аван хувцсаа янзлан зогсоцгооно.
Жэксон амандаа үгэлсээр: Тэнэг новш яахаараа тийм солиотой байж чаддаг юм . Би ер нь яаж сохорсон болоод энэ тэнэгт хайртай болдог бай---.. Дахиад л үгийг нь дуусгалгүй Наижүүн уруул дээр нь үнсэж орхив.
Намжүүн: Үглэхээ болихгүй бол 2-р үе рүүгээ орчихно шүү ! Гэвэл,
Жэксон үг нь тасалдсаар : Юуны чинь 2-р үе. Гээд царай нь минчийж улайсаар доош түрүүлэн буув.
Харин доор 1 давхарт Марк Жэбом гэгчтэй уулзан зогсоно.
Жэбом харин ч шулуухан байх бөгөөд уулзах үедээ л шууд Марк аас: Болзоонд явах уу ? Гэж асуув.
Марк балмагдсаар: Айн? Гэвэл,
Жэбом : Надтай болзмоор байна уу ? Гэсээр дахин нэг асуув.
Марк: Би нөгөө--- Гэж гацаж түгдэрсээр,: Жэксон той уулзчихаад ирье. Тэгээд л чамд хариугаа хэлье. Гээд шууд л эргэж харан гүйж эхлэв.
Тэр бодол болон явна. Хэрвээ тэр үгүй гэвэл өөрийг нь яг байгаагаар нь хүлээн зөвшөөрсөн хүнийг алдах юм шиг санагдана. Харин тийм гэвэл Жэксон г үүрд алдах юм шиг санагдана.
Тэгээд л тэр Жэксон дээр очиж хэлэхээр шийдсэн хэрэг.
Жэбом хаанаас дугаарыг нь олсныг мэдэхгүй ч Марк ийн араас зурвас бичсэн байв.
"Хүлээж байя☺️" Гээд...
Марк ажлынхаа оффист орж ирсэн даруйдаа Жэксон г нүдээрээ хайн Жэксон дээр очин,
Марк: Жэк надтай түр уулзаач!?. Гэсээр гарнаас нь татан гарав,
Марк хүнгүй газар ирэн: Өнөөдөр намайг хүн болзоонд урьсан. Гэвэл,
Жэксон нөгөө л хүйтэн царайгаа гаргасаар: Тэгээд? Надад яагаад хэлж байгаа юм ? Гээд Марк руу харвал,
Марк муухан инээсээр : Чамаар хардуулах гэж байсан юм. Бүтэлгүйтчихлээ. Гэвэл,
Жэксон санаа алдан толгойгоо гараараа барин: Марк сонсооч! Миний эцсийн сонголт үргэлж Ким Намжүүн байх болно. Тэр байхгүй байсан ч би чамайг сонгохгүй. Түүнийг хайж олох болно. Тэр сайн залуу байж дэлхийн төлөө намайг золиослох байсан ч би түүнийг сонгоно. Гэхдээ тэр муу залуу! Учир нь тэр миний төлөө өөрийнхөө дэлхийг хаясан юм. Би түүний дэлхийг хаяуулчихаад түүнийг орхиж хэзээ ч чадахгүй! Би хамгийн эелдгээрээ хэлье. Марк чи яаж ч хичээсэн би чамайг биш түүнийг сонгоно. Зүрх ,тархи эд эс бүхэн минь зөвхөн түүн рүү чиглэнэ. Тиймээс чи ч бас намайг орхи! Сар дэлхий хоёр Ангараг аар хэзээ ч дутахгүй!!! Гэсээр гаран явав.
(Жэк ийн яриж байгаа дэлхий нь Ким Сокжин. Ким Сокжин ий сар нь Ким намжүүн байсан юм. Намжүүн Жэксонтой учран аль хэдийн сүйрсэн дэлхийг орхиж шинэ дэлхийг бүтээх гэж хичээж байгаа юм.)
Марк араас нь харсаар үлдэхдээ: Чи сар юм бол би нар тэнэг минь! Учир нь чи бид хоёр хэзээ ч нийлэхгүй! Гээд доголон нулимсаа шувтарсаар гаран явав.
Марк доош буун юу ч болоогүй юм шиг инээсээр: Жэбом гэлүү? Болзоцгооё! Би нэг удаа тархиа дагаад үзмээр байна!!!
Sn btsganu 😆🥹 Zea tgd 2hn hesg orod dusla 🤭♥️