1.

8.7K 41 0
                                    

- Kész vagyok bébi, tőlem indulhatunk. – lépett Anett a gurulós bőrönddel a bejárati ajtó felé.
- Jövök már, csak még néhány apróság. – Egy lezserebb zakót kerestem a szekrényben. Bár pihenésre készültünk a hétvégén a wellness szállodában, szerettem, ha minden eshetőségre fel vagyok készülve.
- Meg is van! – egy kellemes, világosszürke darabra esett a választás. Úgy vállfástul feldobtam a vállamra, fogtam én is a bőröndöt és indultunk.
Már 3 éve voltam együtt Anettel. A kapcsolatunk igazán kiegyensúlyozott volt. Mindketten egy zsarnok pár, majd közel egy év szingliség után találkoztunk. Már az első pillanatban tudtam, hogy vele más lesz. Imádtunk beszélgetni, nem volt tabu. Úgy nyíltam meg neki már az első fél órában, mintha gyerekkori barátok lennénk. Óriási humora volt. Gyakran addig nevettettük egymást, míg megfájdult a hasunk.
És nem mellesleg ő volt a legjobb nő, akit valaha ismertem. Simán úgy nézett ki minden pillanatban, mintha egy címlapról lépett volna elő. Karcsú, sportos, kőkemény cicik és a világ legszebb feneke. Azt nem mondanám, hogy nem volt tisztában az adottságaival, de nagyon a helyén kezelte a dolgokat. Nem kérkedett vagy sosem viselkedett senkivel lekezelően emiatt.
A szex fantasztikus volt vele. Itt is remekül kiegészítettük egymást. A hagyományos szex minden változatát űztük és szerettük, de extrémebb dolgot még nem igazán próbáltunk. Emiatt volt egy kis hiányérzetem. Nem kell semmi betegesre gondolni, de pl. mindig nagyon izgatott az anális szex gondolata. Van egy enyhe seggfétisem. Vagy a kikötözés is nagyon izgat, amikor rám van bízva, hogy mi történik a következő pillanatban. Elolvastam mindent ezekről, amit találtam a neten, meg jobb híjján pornófilmeken művelődtem a témában. Már pedzegettem neki néhányszor, hogy próbáljuk meg a fenekébe, de a kipróbálásig nem jutottunk el. Látszott rajta, hogy érdekli, de kicsit tart is tőle. Egy néhány napos wellness kalandra indultunk épp kettesben és úgy gondoltam ennél jobb alkalom nem is lehet arra, hogy végre "úgy" is megkaphassam Anettet.

Már hetekkel előre elterveztem, hogy fogom csinálni. Rendeltem a neten egy közepes méretű buttpugot meg egy cuki kis rózsaszín vibrátort. Találtam egy ágyhoz rögzíthető hevedert is, amivel csillag alakban lehet kikötni az áldozatot. Vettem síkosítót meg egy brutál szexi fekete alsónemű készletet harisnyakötővel(mert az is nagyon bejön) és falatnyi tangával. Már attól állt a cerka, ahogy elképzeltem benne a tökéletesre sportolt testét és kőkemény fenekét.

Csütörtök volt az indulás napja. Mondanom sem kell, hogy elég feltüzelve vártam. Egy üzleti út miatt 3 napig nem is találkoztunk, így szex sem volt. Tele puttonnyal voltam, mint a Mikulás.
14 óra körül érkeztünk meg a szállodához. Bejelentkezés, becuccolás. Amikor beszálltunk a liftbe, hogy a szobánkhoz menjünk a 4.re, az előbb lement az alagsorba a wellness részleghez. Ott beszállt egy 20 év körüli, magas barna lány, akitől elállt a lélegzetem! Anett és Én sem vagyunk alacsonyak( 175 és 190 cm), de a csaj legalább 180 magas volt. 2 részes, citromsárga fürdőruha, a jobb vállán egy fehér törölköző lezseren átdobva. Mint mondtam, Anett volt a legjobb csaj, akit ismertem, de ez a lány felvette vele a versenyt. Gondolom, ez a lánynak is feltűnt, mert a rövid úton a lift tükrében végig Anettet stírölte. Azért vettem észre, mert én meg végig kettőjüket lestem, ahogy egymás mellett álltak. Mint egy bombázó testvérpár! Ugyanazon az emeleten szállt ki, és meglepetésemre a mi szobánkkal szomszédos ajtó elé állt. Egyszerre dugtuk a kulcskártyát a zárba és mielőtt belépett volna, még egy mosoly kíséretében felénk pillantott.

Amikor beléptünk, Anett szinte rögtön a fürdő felé indult, mondván hogy "Kicsit felfrissíti magát". Én addig kipakoltam a segédeszközöket egyelőre úgy, hogy ne vegye észre. A hevedert beraktam a franciaágy matraca alá. Eligazítottam, hogy csak ki kelljen húzni a kéz és láb rögzítésére szolgáló bilincseket, ha akcióra kerül a sor. A síkosítót és a fehérneműt az éjjeliszekrény fiókjába raktam. Éppen a plugnak, meg a vibrinek kerestem valami jó helyet, amikor hallottam, hogy jön elő a fürdőből, így azokat csak gyorsan bedobtam a párnák alá.
Ezután én mentem zuhanyozni. Ahogy futottak a gondolataim a délután további részével kapcsolatban, egyre keményebb lett a cerkám. Azon gondolkodtam, hogy vezessem rá Anettet, hogy ne riasszam el attól, amit kiterveltem. Sosem bocsájtottam volna meg magamnak, ha valahogy elszúrom.
Vártam egy keveset, hogy ne kelljen magyarázkodni az álló bré miatt, majd törölközőbe csavarva kiléptem a fürdőből. A látvány, ami fogadott, lenyűgöző volt. Anett a nyitott erkélyajtóban állt meztelenül és csodás, derékig érő hullámos szőkésbarna haját igazgatta. A szellő kicsit mozgatta a függönyt meg haja vékonyabb tincseit. Fenekének két gömböcskéjétől elállt a lélegzetem. Sosem fogok betelni a látványával! Mintha egy amerikai filmes rendezte volna a jelenetet. Mögélopakodtam és hirtelen átöleltem hátulról. Akkor már újra meredező férfiasságom a két lába közé csúszott. Egy kicsit sikkantott, majd elnevette magát. Boldogan dobta magát a karjaimba. Gondoltam, már neki is hiányoztam a kiesett néhány nap miatt, amit nem tölthettünk együtt. A karomba kaptam és rádobtam az ágyra. De ahogy a feje a párnára ért, kiáltott egyet, mert beütötte valamibe.
-Mi a franc ez? – méltatlankodott és benyúlt a párna alá, ahol azonnal a kezébe akadt a két kis szűz játékszer.
Először értetlenül nézett, majd összeráncolt homlokkal felém fordult.
- Mit gondolsz, ezt a takarító személyzet hagyhatta itt? – mosolygott hamiskásan
- Nem kizárt! – válaszoltam már én is mosollyal a számon – Ma már baromi nehéz megbízható és megfelelő személyzetet találni!
- Mit terveztél, ha szabad megkérdeznem? – nem volt annyira meglepve, mint amire számítottam.
- Szerintem tudod te azt! – feleltem
- Én is látni akarom, amikor feldugodosod ezeket magadnak! – már vigyorgott
- Ha-ha-ha! Mint ha nem tudnád, hogy ezeket neked szántam.
- És miből gondolod, hogy szeretném? Egyébként meg ha kettő is van, rád már nincs is szükségem!
- Bíztam benne, hogy nekem is marad még mellettük lehetőség.- Közben felhúztam az ágyról és már a fülcimpáját nyalogattam, amivel szinte bármit el lehetett érni nála. Nem túl nagy, de elképesztően feszes mellei tökéletesen illettek a tenyerembe. Mellbimbói ekkor már gránit keménységűek voltak.
- Nem vagyok nagy szakértője a témának, de ha jól sejtem, ez a kisebbik cucc – és ekkor az ágyneműre nézett, ahol a plug maradt – nem pont a puncimba illik.
- Kiváló megfigyelés! De ha nem érdekel a téma, honnan tudod, hogy egyáltalán mi az? – kérdeztem.
- Ki mondta, hogy nem érdekel! – és a mondat végével egy időben rászorított a merevedő férfiasságomra!
Huhh! Megremegtem! De nem csak attól, amit csinált, hanem amit mondott. Elnevette magát, mert ő is észrevette.
- Egy kicsit olvasgattam a szakirodalomban. – mondta, és közben módszeresen tovább simogatta a szerszámomat -  Szeretném kipróbálni, régóta izgat a dolog, de tartok is tőle, hogy fájni fog. Meg őszintén szólva, nem vagyok abban biztos, hogy a természet ilyen megfontolásból teremtette volna azt a lyukat!
- Jajj, ne légy maradi! – kontráztam – annyira szeretném! Nagyon izgalmas a dolog és jó ideje tervezgetem, csak nem tudtam, hogy jöjjek elő vele, hogy fogsz reagálni. De azt eddig nem is reméltem, hogy te ilyen témákban olvasgatsz! – vigyorogtam és végigsimítottam a csupasz punciján ami arról árulkodott, hogy őt is eléggé felizgatta a téma.
- Mondtam, hogy érdekel, csak félek tőle!
- Ne félj! Nagyon vigyázok rád és csak olyasmit fogunk csinalni, ami neked is tetszik! – hízelegtem és bedugtam a középső ujjam a puncijába.
Olyan nedves volt, hogy gond nélkül becsúszott az ujjam. Közben a nyakát csókolgattam, a másik kezemmel meg a mellét markolásztam. Totál be voltam gerjedve. Az apró nyögésekből meg egyértelműen látszott, hogy ő is. Az erkély üveg ajtajához nyomtam a hátát és még egy ujjamat becsúsztattam a másik mellé. A háta ívben megfeszült a kéjtől és kicsit szélesebb terpeszbe helyezkedett, hogy minél jobban hozzáférjek. Ezután kihúztam belőle az ujjaimat és magamnak háttal fordítottam. Most csodás mellei nyomódtak az üvegnek. Szerencse, hogy magasan voltunk, és a szálloda erkélye a tóra nézett, így nem kellett attól tartani, hogy valaki meglát egy hasonlóan magas épületből. Nedveitől csatakos középső ujjamat ekkor szűz kis ánuszához nyomtam és finoman elkezdtem simogatni.
- Várj még! – nyögte
- Csak simogatlak, ne aggódj! – és tovább köröztem a szűk bejáratnál, közben a nyakát nyalogatva.
Hatalmas nyögésekkel konstatálta a helyzetet. Úgy fel voltam pörögve, hogy azt hittem behatolás nélkül eldurranok.
Kicsit fokoztam a nyomást az ánuszán és az ujjam hegyével az ellenállást próbalgattam. Úgy láttam, egyre jobban belelovallja magát az érzésbe és nagyon élvezi. Ezért továbbléptem és finoman addig toltam az ujjam, amíg az első ujjpercem át nem tört a szűk nyíláson. Kéjjes nyögés volt a válasz. Egy pillanatra megijedtem, hogy talán fájdalmat okoztam, de Anettre nézve egyértelmű volt, hogy ezek az élvezet hangjai. A másik kezemet a puncijához húzta és elkezdte körkörösen mozgatni, majd hagyta, hogy egyedül folytassam. Csodás érzés volt már az is, hogy az ujjamat járattam a tiltott lyukban. A farkam lüktetett az izgalomtól. Kb 40 másodperc múlva akkorát élvezett, hogy azt hittem, kitörik az üveg. Tartott vagy egy percig. Az ánusza csodásan szűk volt. Az orgazmus rángásaitól meg még jobban rászorított az ujjamra. Alig vártam, hogy a farkamon keresztül érezhessem ugyanezt. Közben a punciját is veszettül dörzsöltem, így két pontról is stimulálva az érzékeit. A végén lihegve hajtotta hátát a mellkasomra és még jónéhányat rángott a teste. Én tovább simogattam, ahol értem és nagyokat cuppantottam a vállán, a hátán és a nyakán. Szinte álomszerű volt a szitu annak ellenére is, hogy én még nem tudtam megkönnyebbülni. De ami késik nem múlik!
- Hol van hát, az a dugó? – kérdezte pajkosan, miután kis levegőhöz jutott.
Ettől szinte már a torkomban éreztem a szívdobogásomat az izgalomtól.  Nagyon vágytam a kielégülésre, de minden percet maximálisan ki akartam élvezni. Minél több emléket akartam rögzíteni ezekről az álomszerű pillanatokról.
Elléptem tőle, felkaptam a dugaszt és kivettem a fiókból a síkosítót. Ő addig továbbra is az üvegajtónak támaszkodva állt és erőt gyűjtött a következő menethez. Elképesztően nézett ki! Lába között áttört a fény kintről. Fenekén saját nedveinek nyomai, ami az ujjamról került rá. Izmos combjai megfeszültek. Háta ívétől és a dereka fölötti lyukacskáktól(amiket úgy imádok) azt hittem elalélok.
- Gyere már, mi tart eddig?! – szólt rám és zökkentett ki az ámulatból.
- Már itt is vagyok – léptem mögé.
- Ez most lehet, hogy kicsit hideg lesz. – próbaltam felkészíteni a síkosítóra.
Az ujjamra nyomtam egy adagot a gélből és a segglyukát kezdtem vele maszírozni. Újra jöttek a nyögések, ezt jó jelnek vettem. Bedugtam az ujjam most mélyebben, mint az előbb és próbáltam minél több gélt bejuttatni. Csodásan szűk volt. A látvány fenomenális. Legszívesebben levideóztam volna. De akkor azt gondoltam, hogy ez majd csak egy új lépcsője lesz a szexuális fejlődésünknek.
Amikor úgy láttam, hogy jó munkát végeztem, a még zselés kezemmel bekentem a dugót is. Finoman a lyukához illesztettem és elkezdtem betolni. A dugó fémből készült. Kb. 10 cm hosszú volt, kúp alakú. A végén egy először elvékonyodó majd kiszélesedő talppal. A talp alján egy átlátszó piros gyémánt mintára csiszolt műanyag betéttel. Az átmérője vagy 3 centi, tehát lényegesen vastagabb, mint az ujjam, viszont vékonyabb, mint a szerszámom. Ez hivatott felkészíteni a terepet a cerkámnak. Ki-be járattam a kis eszközt Anett seggében mindig kicsit beljebb tolva. Egyre közeledtem a kúp legvastagabb részéhez. Anett sokkal jobban viselte, mint ahogy korábban gondoltam. Sőt, inkább a teljes átélés látszott az arcán, sem mint a zavar vagy a kellemetlenség. Ezt az is megerősítette, hogy egy kéjjes nyögéssel azt mondta:
- Told be teljesen!
Én sem voltam szégyellős és egy határozott mozdulattal áttoltam a legvastagabb részt a gyűrűn. Ezt egy szexi sikkantással konstatálta. Átvillant az agyamon, hogy szállodában vagyunk és bárki hallhatja a ténykedésünket, de ebben a pillanatban ez nem igazán tudott érdekelni.
- Azt akarom, hogy dugd meg a puncimat, miközben bennem van a dugasz!  - nyögte
Úgy gondoltam, már mindent kihoztunk a helyzetből, amit lehetett és annyira vágytam a kielégülésre, hogy biztos voltam benne, hogy néhány lökés után elmegyek.
Magam felé fordítottam, a hátát újra nekinyomtam az üvegnek. Az egyik lábát felhúztam és egy határozott mozdulattal a puncijába dugtam csöpögő szerszámomat. Ami ott rám várt, az maga volt a menyország! Imádtam Anett szűk punciját, de így a dugóval együtt minden képzeletet felülmúlóan kisebb lett a már ismert rés. Alig hittem el, hogy egyáltalán beférek. Anett ugyanezt érezhette, mert a behatolás pillanatában akkorát nyögött, hogy azt hittem, baj van. Megálltam egy pillanatra, de kicsit türelmetlenül rámszólt:
- Csináld, ne állj meg! Nincs baj!
Nagyobb tempóra kapcsoltam és néhány másodpercen belül Anett újra elélvezett. Pár pillanattal később én is követtem és átéltem életem valószínűleg addigi legnagyobb orgazmusát. Azt hittem, lerepül a szerszámom feje! Remegtünk mindketten, attól féltem, a lábaim nem is fognak tudni megtartani, hiszen Anett súlyának egy részét is én tartottam.
Amikor végül szóhoz bírt jutni, ennyit mondott:
- Ez volt életem legkielégítőbb szexuális élménye!
- Ámen! – mondtam és mindketten nevetésben törtünk ki.
Pár pillanatig még álltunk ott szerszámommal a puncijában. Majd lassan kihúzódtam belőle. Hihetetlen érzés volt a farkamon érezni a dugót a szöveteken keresztül. Eltámogattam az ágyig és ott ledőltünk egymással szemben. Átöleltem és csókolgattam. Kezeim újabb felfedezőútra indultak a testén. Markolásztam a fenekét és az ujjam a buttplug végére tévedt.
- Akkor ezt most ki kellene venni, hogy én is meglátogathassam a kis barlangodat. – mondtam halkan és kicsit meghúzogattam a dugaszt a talpánál fogva.
- Hát, az biztos, hogy ki kellene venni, de egyelőre hagyjuk kicsit pihenni a barlangot. Épp elég volt ez elsőre! – pihegte.
- Mi a baj? Nem volt jó, nem élvezted? – kérdeztem vissza
- De, nagyon is. De nem tudom, hogy készen állok- e a farkadra. Az jóval vastagabb, mint a dugó.
- Igen, de megígértem, hogy nagyon vigyázok rád!
- Akkor is! Adj még egy kis időt! – kérte és láttam rajta, hogy lezártnak tekinti a kérdést.
- Hát jó! – egyeztem bele kicsit duzzogva. – Ezért viszont büntetés jár.
- Miféle büntetés? – kérdezte kacéran.
- Emlékszel, abban maradtunk, hogy ma délután már nem megyünk sehova a szállodából, hanem teszteljük a wellness részleget.
- Igen, és?
- Ezt is fogjuk tenni, annyi extrával, hogy a kis barátunk egész délután a seggedben marad!
- Hogy mi? – kérdezte már jóval hangosabban –  Hogy gondolhatsz ilyen hülyeséget? – és játékosan elkezdte a fejemet püfölni egy párnával.
- Bizony ám! És előkészíti nekem a terepet estére, amikor is elveszem a cuki kis segged szüzességét!
- Azt próbáld csak meg... – kezdte mondani, de akkor valami zajt hallottunk az erkélyajtó felől, ami még a kialakult kisebb párnacsatán keresztül is eljutott a fülünkig. Mindketten megmerevedtünk. Felkeltem az ágyról, felkaptam a korábban ledobott törölközőt a földről és belecsavartam magam.
Csak most tudatosult bennem, hogy az erkélyajtó végig nyitva volt. És elég hangosak voltunk. De mégsem járhatott itt senki, hiszen a 4.en vagyunk! Kiléptem az erkélyre, körbenéztem. Sehol egy lélek. A legközelebbi mozgás a szálloda parkjában volt, de legalább 100 méterre. A szomszédos erkélyeken se volt senki. Még nyitott ajtót vagy ablakot sem láttam sehol.
- Mi volt az? – kérdezte Anett az ágyról a könyökén támaszkodva.
- Sehol senki, téves riasztás.
- Legközelebb azért csukjuk be az ajtót, ha ilyesmit csinálunk! Elég zajosak voltunk!
- Persze! – léptem be és közben már be is csuktam. Lerúgtam a törcsit és meztelen testére feküdtem és elkezdtem csókolgatni. Minden szót puszi követett. Így haladtam a köldökétől az arcáig – Szóval...a... büntetés ...fényében...sem...engeded...hogy...bedugjam...most...a...fenekedbe...a...farkam? – és a végén szájon csókoltam.
- Nem, bizony, uram! Inkább vállalom a büntetést! – mondta kacéran mosolyogva, hiszen mindketten tudtuk, hogy ez a büntetés nem csak az én kedvemnek való. – De ígérd meg, hogy ha szólok, kiveszed!
- Áll a farkunk! Akarom mondani: áll az alku! – vigyorogtam.

Összekaptuk magunkat, átöltöztünk fürdőzéshez. Anett egy lenyűgöző kétrészes fürdőruhát vett a napokban külön erre az alkalomra. Világoskék sárga virágokkal. Amikor megláttam benne, elállt a lélegzetem:
- Bombajól nézel ki! – bókoltam. – Nem lesz egyszerű dolog estig a gatyában tartani a szerszámomat!
- Csak lassan a testel, uram! – bújt hozzám mosolyogva.
Azonnal a fenekét kezdtem maszírozni és rátévedt az ujjam a dugasz végére. Mondanom sem kell, hogy egyből égnek meredt a zászlóm.
- Nem maradunk mégis inkább a szobában? Lenne ötletem mivel üssük el az időt! – és erősen a merevedésemhez húztam a testét.
- Annak is eljön még az ideje. Szeretném kipróbálni az új fürdőruhámat. Vajon másra is ilyen hatással lesz? – incselkedett, majd megfordult és a szerszámomhoz nyomta a fenekét és elindult a fürdő felé.
Akkor vettem észre, hogy a járása nem egészen természetes. Biztosan feszélyezte a dugó a seggében, de hősiesen viselte és nem tette szóvá. Ezért még este egy oltári nyalással megjutalmazom!
A vállára dobott 2 tiszta törölközőt és az ujjaval csalogató mozdulatokkal felém mutatott:
- Indulhatunk! – mondta
Utána mentem és elkaptam a válláról az egyik törcsit, hogy valamelyest azzal próbáljam takargatni merevedésemet.

Folyt. Köv.

Csillagot, véleményt szívesen veszek!

Álom Wellness Where stories live. Discover now