Lifttel lementünk a wellness szintre. A legnagyobb medencének volt fedett és szabadtéri része is, amik között a vízben egy kis alagúton keresztül is lehetett úszkálni. Csak néhányan voltak a medencék körül. A nagy melegre való tekintettel ők is inkább a benti, árnyékosabb részt választották.
Úgy döntöttünk a bárnál kezdünk és iszunk valami hűsítőt. Citromos koktélt választottunk mindketten, mert láttuk egy vendég kezében és nagyon jónak nézett ki. Nem is tévedtünk nagyot! Viszont azt nem tudtuk, hogy erősen alkoholos a cucc. Így néhány korty után már elég jó hangulatba kerültünk.
Nem bírtam kiverni a fejemből a dugót, meg azt a látványt, amikor Anett segge a talp kivételével az utolsó centiig felszívja. Feltűnt, hogy egy kicsit sokat mozgolódott, ahogy a bárnál ültünk a bárszékeken.
- Hogy érzed magad? – súgtam neki oda
- Remekül! Azt hiszem, iszok még egyet. - és már intett is a pincérnek, hogy töltsön újra. Akkor olyan nagy gond biztosan nem lehet, mosolyogtam magamban!
Amikor kiürült újra a poharunk, bementünk a nagy medencébe. Anettnek nagyon jó kedve volt. Folyamatosan nevetgélt és kacérkodott velem. A víz szélén ülő néhány pasinak majd elcseppent a nyála, de még a nők is minket néztek. Gondoltam, jobb ha kimegyünk a kinti részbe, hogy ne vonjuk magunkra nagyon a figyelmet. Ott továbbra sem volt senki, zavartalanul tapizhattuk egymást. Kezdtünk nagyon belemelegedni. Pláne, hogy a nap a fejünkre tűzött, aminek hatására az alkohol elkezdett még inkább dolgozni bennünk. Leültem a medence szélénél lévő kiszögellésre, Anett meg szembe velem az ölembe ült. Benyúlt a gatyámba, a farkamat szorongatta és húzogatta rajta a bőrt. Én először megujjaztam, majd a dugó ki-be húzogatásával kezdtem izgatni. Azt hittem, rögtön eldurranok. Nem is vettük észre, hogy kijött valaki. Csak egy finom köhintéssel jelezte, hogy nem vagyunk egyedül.
Azonnal szétugrottunk és láttam, hogy a liftben látott bombázó áll tőlünk néhány méterre.
- Sziasztok! – mondta lágyan – Bocs, ha megzavartam valamit.
- Áh, nem gond, szia! – motyogtam kicsit bénán és próbaltam magam takargatni, hogy ne legyen annyira feltűnő álló répám.
- Ma érkeztetek? – kérdezte.
- Igen – válaszolt Anett némi zavart hatásszünet után.
- Honnan?
- Pestről. – válaszoltam.
- Én is ott lakom. Ja, egyébként Erika vagyok.
- Anett, Tomi. – mondtuk szinte kánonban.
Utána, hogy lenyugodtunk, már tudtunk emberi módon kommunikálni vele. Nagyon nyílt volt. A szokásos körök után ( Mivel foglalkoztok? Régóta vagytok együtt? Mit csináltok szabadidőtökben? Stb.) ő is elmondott egy csomó mindent magáról. Megtudtuk, hogy a szülei elváltak. Ő az anyjával maradt Pesten. Az apjáé a szálloda. Most a szokásos éves 2 hetet tölti itt látogatás címszó alatt úgy, hogy az apjával közben alig találkozik, mert a szálloda bajos ügyei mellett nem sok mindenre van ideje. Jobb híján edzőterembe jár, túrázik a környező hegyekben vagy úszkál a medencében. Az utóbbit viszont már nem nagyon szereti a folytonos zaklatás miatt, amit a próbálkozó férfi vendégektől kell elszenvednie. Esténként meg egyedül filmezik a szobájában.
- Barátok, kapcsolat? – kérdezett közbe Anett.
- Nem jövök ki jól a fiúkkal. – mondta szomorkásan. – A barátaim meg többnyire dolgoznak, nem érnek rá most velem foglalkozni.
Mi az, hogy „Nem jövök ki jól a fiúkkal”? Talán meleg? – agyaltam. Nem nagyon értettem, mit jelent ez, de nem akartam fél óra ismerettség után ilyesmibe belekérdezni.
Nagyon lágyan beszélt, hangjában azzal a kis rekedtséggel, ami nekem mindig is nagyon imponált. Az egész lénye olyan különleges volt. Elképesztően vonzó személyiség. A nyilvánvaló szépségén túl viszont nem tudnám megmagyarázni, hogy miért éreztem így. Anett arcát elnézve benne is valami hasonló fogalmazódhatott meg a lánnyal kapcsolatban.
Összesen kb 1 órát beszélgethettünk. A fejünk kezdett kicsit kitisztulni. Meghívtam őket egy italra, amiből még 2 lett, így a józanodás csak átmeneti állapot volt. A már korábban is bevált citromos koktélt ittunk. A hangulat nagyon emelkedett volt. Két ilyen nő oldalán mondanom sem kell, hogy mindenki végig minket nézett. Gyorsan pörgött az este. A cerkám viszont végig készenlétben volt. Legalább 3 alkalommal úgy tűnt, hogy a törölközővel zsonglőrködés ellenére Erika is észrevette. Anett viszont tök furcsán viselkedett. Szinte itta Erika szavait, rám mintha nem is figyelt volna. Mindenre volt reakciója és a megszokottnál sokkal kacérabban és nyíltabban viselkedett. Ezt akkor még csak a megivott alkohol mennyiségének tulajdonítottam. Meg hát azt sem tagadhatom, hogy rám is óriási hatással volt ez az ismeretlen csaj. Lehet, hogy a már említett citromsárga fürdőruha, a kockásra kisportolt has meg az elképesztő természetesség is közrejátszott, hogy a cerkám egész délután nem hagyott nyugodni?
- Meghálálnám az italt! Szeretnélek meghívni benneteket vacsizni az étteremben! – mondta – Baromi jó a konyhájuk.
- Nem pont úgy vagyunk öltözve. – néztem sokat mondóan Anettre, gondolva a kis kedvencemre, ami éppen az imádnivaló segglyukát feszítette. Szerettem volna már kivenni, hogy a farkammal helyettesítsem. Az alkohol meg a gyönyörű nők látványa még tovább fokozta a libidómat. Minél előbb akartam a lényegre térni.
- Á, az nem gond. Van egy kis VIP rész, amit a kedvemért fent tudnak tartani, így nem is találkozunk senkivel, ha gondoljátok! – vágta közbe Erika
- Részemről mehetünk, de mégis csak átöltöznék valami „kényelmesebbe”. – mondta Anett és rám kacsintott, hogy Erika ne lássa. – meg lemosnám magamról ezt a medenceszagot.
Na, akkor a vacsi előtt még lehet valami, vigyorogtam magamban addig, amíg Erika közbe nem szólt:
- Nem gond, csak akkor egy kicsit sietősebbre kell vennünk a figurát. Egy konferencia miatt csak 20:00 ig van nyitva az étterem. Utána lezárják a VIP részt is. Ha legalább egy órát el akarunk tölteni a vacsival, akkor 25 percetek van elkészülni. Elég lesz?
- Megoldjuk! – vágta rá szinte egyből Anett, hogy még tiltakozni sem lett volna időm és már indult is.
A francba! 25 perc semmire sem elég! – gondoltam dühösen és már indultunk is a lifthez. Erika is velünk tartott, a szobájaba ment ő is átöltözni. Így nem maradtunk kettesben Anettel egész addig, amíg be nem léptünk az ajtón.
- Most miért kellett ezt, bébi? – kérdeztem félhangosan, alig hogy becsuktam magunk mögött az ajtót, nehogy valami áthallatszódjon. – Nem úgy volt, hogy együtt töltjük az estét?
- De, és úgy is lesz. Vacsizni úgyis kell. Akkor már miért baj, ha jó társaságban töltjük?! – kontrázott. – Vagy nem szimpi neked Erika?
- Dehogynem! Nagyon vonzó és kedves csaj!
- Vonzó és kedves? – kérdezett vissza hamiskás mosollyal az ajkain – Csak nem bejön neked? – és közben elkezdett szexisen megválni a fürdőruha felső majd alsó részétől is. A bugyit háttal nekem úgy húzta le, hogy egészen előre hajolt, hogy mindenképpen jól lássam a fenekéből kikandikáló dugasz piros gyémánt végét. De a csupasz puncija is eszményi kilátást biztosított.
Nagyot nyelve és már lényegesen békülékenyebben mondtam:
- Jajj, tudod hogy értettem! Egyébként meg úgy láttam, pont te voltál kicsit elvarázsolva tőle, mintha én ott sem lennék!
- Nézd, a kis féltékenyt! Rémeket látsz – mondta és megfordulva csupaszon hozzám bújt és elkezdte a mellkasomat csókolgatni.
Nagyon be voltam gerjedve, a haragom is gyorsan elpárolgott.
- Vettem neked még egy ajándékot, amit az éjszakára tartogattam, de szeretném, ha már a vacsi alatt is rajtad lenne. – mondtam békülékenyen.
- És mi lenne az? – dorombolta és kőkemény mellbimbóit a mellkasomhoz dörzsölte, közben a fürdőnadrágon keresztül megszorította a meredező férfiasságomat.
Elővettem a fiókból a szexi fehérnemű készletet. Nagy mosollyal az ajkain kérdezte:
- Nem lehet, hogy ezeket az ajándékokat inkább a saját megelégedésére vásárolod?
- Mindkettőnk boldogságát szem előtt tartottam, amikor kiválasztottam őket! – mondtam vigyorogva és rácsaptam betonkemény fenekére.
- Aúú! – sikkantotta játékosan. – Most megyek kicsit felfrissülni. 2 perc múlva gyere utánam és szabadíts meg végre ettől a dugasztól. Már kezd kicsit feszélyezni. Siess, mert max negyed óránk van, ha nem akarunk elkésni.
- Szó sem volt arról, hogy kivennénk a dugót! – méltatlankodtam – Abban maradtunk, hogy estig végzi a dolgát, amíg helyet nem cserél vele a farkam.
- De arról is szó volt, hogy kiveszed, ha azt mondom!
- Az még az előtt volt, hogy beiktattál egy vacsorát pluszban a programba! – védekeztem.
- Te egy zsarnok vagy! – mondta tettetett sértődéssel az arcán és belépett a zuhany alá.
Utána indultam, közben ledobtam magamról a fürdőgatyát.
- Na jó! – mondtam – Ha van büntetés, kell legyen némi jutalom is.
Beléptem mellé a zuhanyba és elkezdtem simogatni. Egy nagy marék tusfürdőt engedtem a tenyerembe és kezdtem vele bedörzsölni. A mellkasán indultam, különös figyelmet fordítva a melleire és a kőkemény bimbókra. Áttértem a hasára. A köldökpiercingnél elidőztem kicsit. Az én kedvemért rakatta. Tudja, hogy megőrülök érte.
- Ez a beszéd! – mondta kéjesen. Hihetetlen milyen gyorsan reagált mindig az érintésemre. Nagyon egymásra voltunk hangolódva. Képesek voltunk fél perc alatt begerjeszteni egymást. – kb. 10 perce van uram, ha nem pucéran akar megjelenni a vacsorán!
- Bele fogunk férni! – vigyorogtam és már azzal voltam elfoglalva, hogy a már rendesen nedvező punciját alaposan bedörzsöljem a habbal. Közben a másik kezemmel a dugaszhoz nyúltam. Meghúzogattam kicsit, az egyik ujjamat meg becsúsztattam a plug talpa alá és végigsimogattam ánusza környékét. A gyűrű feszülése a dugó tövénél olyan erotikus élmény volt, hogy azt hittem rögtön eldurranok.
- Ne szemtelenkedj! – Csapott gyengéden a vállamra félmosollyal az arcán.
Én tovább csókoltam és dörzsöltem teste különböző pontjait. Ő ezt végig finom nyögdécseléssel és hatalmas sóhajokkal kísérte. Amikor úgy láttam, elkészültem a bedörzsöléssel, elkezdtem lemosni a tussal a habot róla. Közben a középső ujjammal felfedező útra indultam a puncijában. Elképesztő érzés volt, ahogy a muffján keresztül éreztem a fenekében feszülő dugaszt. Neki is bejöhetett a dolog, mert nagyokat rándult a teste, ahogy dolgoztam benne.
Amikor végeztem, úgy ahogy volt, vizesen a karomba kaptam és elindultam vele az ágyig. Ő erotikus kacajjal jutalmazta az elgondolásomat, hiszen sejtette, mi fog következni. Finoman a hátara dobtam az ágyban és a lába közé férkőztem.
- Úgy gondoltam, mivel ilyen hősiesen viseled a dugaszt, jutalomként egy világbajnok nyalásban részesítelek! – hadartam és már nyomtam is a nyelvemet a puncijához.
- Óóóhhh! – csak ennyi volt a válasz, de minden benne volt ebben az elnyújtott rövid szóban.
Imádtam az ízét érezni a számban! Már csatakos volt és kéjnedve a szeméremajkain kezdett lefolyni. Tökéletesen simára volt borotválva. A bőre a puncija környékén a legfinomabb bársonynál is puhább, az illata mint maga a természet legtisztább parfümje. Megőrülök ezért a nőért! Ő csak sóhajtozott és az ágyneműbe mélyesztette ujjait. Éreztem, hogy hamarosan elmegy. Hogy fokozzam a tempót, a középső ujjamat bedugtam a puncijába. Újra megremegtünk mindketten, amikor a vékony falon keresztül megéreztük a dugaszt. Közben a hüvelykujjammal elkezdtem dörzsölni a csiklóját és a nyelvemmel besegítettem neki. Csókolgattam a finom bőrt. Kb. 1 perc múlva ívben feszült a háta és hatalmasat élvezett. Az első lökést még legalább 8-10 erőteljes rángás követte. Hörgött, nyögött és a fejét a párnának feszítette. Amikor lecsillapodott, óriási mosoly terült el az arcán! Jól dolgoztam, veregettem hátba magam gondolatban. Még mindig finoman a punciját puszilgattam, amikor a hajamba túrt és magához húzott. Egy csókot lehelt az ajkaimra:
- Jézusom! Mit csinálsz te velem? – kérdezte a vállamba harapva.
- Csak, amit megérdemel, kedves hölgyem! – vigyorogtam.
- Akkor viszont szeretném meghálálni! – és abban a pillanatban szinte kiugrott alólam és a hátamra döntött.
Az előző pozíciót vettük fel fordított szereposztásban. Hanyatt feküdtem csillag alakban, ő meg a lábam közé térdelt és rávetette magát a szinte már fájdalmas merevedésemre.
- Csak lazítsd el magad! – mondta a filmes közhelyet szándékosan úgy, hogy cicás nyelve már a mondat közben is a makkomat nyalogatta
Csak egy nagy nyögéssel tudtam már válaszolni. Elképesztő munkát végzett! Először csak gyengéden nyalogatott, puszilgatott, majd hihetetlen erővel kezdte el szívni a farkamat. Az a banális kép villant át az agyamon, hogy nehogy kárt tegyek benne, ha elélvezek, mert ezzel a kilövelléssel biztos, hogy falat lehetne dönteni!
Nagyjából fél percre voltam a csúcstól, amikor kopogtak az ajtón. Az első alkalommal fel sem figyeltem rá, azt hittem csak az extázisban vergődő agyam játszik velem. De aztán újra!
Anett hirtelen megállt a farkammal a szájában:
- Anett, Tomi, itt vagytok még? – szólt be egy hang egy újabb kopogás kíséretében.
- Basszus, ezt nem hiszem el! – káromkodtam vörös fejjel visszafogott hangon, nehogy meghallja. Akkor már tudtuk mindketten, hogy Erika lesz az.
- Igen, még... készülődünk! – dadogta Anett.
- Ja, bocs. Csak nem beszéltük meg, hogy az étteremnél találkozunk, vagy itt a szobáknál. - kiabálta be.
- 2 perc és jövünk! – szólt ki Anett, miközben már kapkodta fel a fehérneműket és a ruháit. – Siess már! – szólt rám suttogva, de erőteljesen.
Mérgemben két kézzel az ágyra csaptam és különböző káromkodások kíséretében elkezdtem belebújni a ruháimba. A farkamat alig bírtam belepréselni a nadrágomba, annyira be volt durranva. Anett új fehérneműit meg sem tudtam nézni rajta rendesen, olyan gyorsan elkészült. Egy csinos, fehér színű testhez simuló ruhát vett fel, ami még az illetlenség határa alatt engedett betekintést a mellei közé és csodás fenekére, de kellőképpen kihívó is volt. Úgy nézett ki, mint egy topmodell. Át is villant az agyamon, hogy ahhoz képest, hogy majdnem bikinis vacsora lett belőle, jól megadta a módját! Hogy ne üssek el nagyon tőle, szolid eleganciát választottam. Egy világos nyári nadrágot vettem fel egy lezser fehér inggel.
Anett még picit igazított a megszokott visszafogott sminkjén és már léptünk is ki az ajtón.
- Korán jöttem? – fogadott minket Erika, aki ezalatt az ajtó mellett állt. Olyan szerelésben, hogy még a levegő is bennmaradt egy pillanatra. Ha azt mondom, Anett kicsit túlöltözött volt, Erika kis túlzással úgy nézett ki, mint aki az Oscar átadóra készült.
Egy csodálatos fehér estélyiben volt, ami rózsaszín virágszirmokkal volt díszítve. A válla szabadon, a ruha alja a földig leért. A bal oldalán majdnem a csípőjéig tartó bevágással, ami minden lépésnél látni engedte fantasztikus lábait, amik tökéletesre voltak borotválva. A nyakában egy csodaszép nyaklánc, valami világoskék kő medállal. A haja feltekerve és pálcikákkal összetűzve, ami pont annyi rakoncátlan tincset enged tökéletes arca körül lengedezni, amennyi nekem annyira bejön.
Anett szólalt meg először:
- Amindenit! Fantasztikusan nézel ki! – és látszott az arcán, hogy nem az udvariasság, hanem az őszinte döbbenet beszél belőle.
- Szó szerint ezt akartam neked mondani! – válaszolt szinte rögtön kicsit darabosan mondva egymás után a szavakat. – Olyan gyönyörű vagy, hogy lehet kicsit túlzásba vittem az öltözködést. Nem akartam nagyon elmaradni melletted!
- Ne bolondozz! – mondta egy göndör kacajjal és éreztem rajta, hogy nagyon jól esett neki a bók. – Úgy beszélsz, mint akinek szégyellni valója van! Csodálatos vagy! És szebben bókolsz, mint Don Juan! – és már együtt nevettek.
- Hölgyeim! – mutattam előre a lift irányába, jelezve ezzel, hogy induljunk.Folyt.köv.
Ha tetszett, jelezd csillaggal!
YOU ARE READING
Álom Wellness
RomanceTudtam, hogy különleges lesz ez a pár nap, de a végkifejlet minden várakozásomat felülmúlta! "Már hetekkel előre elterveztem, hogy fogom csinálni. Rendeltem a neten egy közepes méretű buttpugot meg egy cuki kis rózsaszín vibrátort. Találtam egy ágyh...