Továbbra is nekem háttal feküdt. Bedugtam a jobb karom a feje alá, így gyakorlatilag a felkaromat használhatta párnának. Kicsit magam felé fordítottam, hogy a teste félig a mellkasomon pihenjen. Abbahagyta a lány csókolgatását, már magára koncentrált. Szinte cuppant, ahogy kihúzta Erika nyílásaiból az ujjait. Ebben a pózban félig a mellkasomra dőlt a vállával. Simogattam a punciját, és segítség nélkül próbáltam a seggébe hatolni. Mivel folyton elcsúsztam, az lett az eredmény, hogy a farkam hegyével maszírozgattam a bejáratot. Aztán meg túlcsúszott és a puncijában landoltam. „Ha már itt vagyok” alapon elidőztem benne egy darabig. Csodásan nedves volt az is. 4-5 perc akció után elkezdtem átköltözni a szűkebb járatba.
Erika közben összeszedte magát az orgazmus „megrázkódtatása” után. Anett mellét kezdte el kezelésbe venni. Így megint két oldalról kényeztettük a drágámat. A kis vibrátor is előkerült újra valahonnan. Erika irányítása alatt mindkét lány muffjában rövid idő alatt többször is megfordult.
Én közben Anett feneke körül kezdtem el ismét foglalatoskodni. A szabad bal kezemmel melle fölött lenyúltam a puncijáig. Finoman megujjaztam, majd az ujjaim tovább csúsztak a szűkebb nyílásig. Ide is „bekukkantottam” egy kicsit lemérve, milyen ellenállásba fogok ütközni. Továbbra is fantasztikusan feszes volt, ugyanakkor a szó minden értelmében nyitottabb is!
Kihúztam az ujjam, majd a kezem segítségével célra irányoztam a szerszámomat. A makkom felső része már gyorsan becsúszott. Kicsit megjárattam ki-be, nehogy fájdalmat okozzak. Aztán határozottabban kezdtem tolni. Most, hogy csak írok róla, ennyi idővel és anális kalanddal később is feláll a szőr a karomon! Az érzés, ahogy a makkom finoman átcsúszik a gyűrűn és az elkezdi erővel beszívni, zseniális és számomra megszokhatatlan. A mostani sóhajban már jóval nagyobb adag jutott a kéjnek. Sőt, Anett utólagos elmondása szerint szinte már egyáltalán nem is fájt neki.
Most néhány pillanat után elkezdtünk együtt mozogni, nem volt mire várni. Fokozta az élményt, hogy a karjaimban tarthattam végig. Megint kicsit más volt az érzés, mint a korábbiak. Ez azzal lehettet összefüggésben, hogy másképp érintették, dörzsölték egymást a felületek. A kutya póz kicsit személytelen jellegéhez mérve sokkal érzékibb volt a dolog. Bár a száját csak úgy érhettem el, ha kicsit kényelmetlenül kicsavarja magát, abban is nagy örömömet leltem, hogy a nyakát, az arcát, csinos kis füleit puszilgathattam.
Annyira jó érzés volt az egész! Sokkal személyesebb, mint az előző, bár tudom, hogy hülyén hangzik annak fényében, hogy gyakorlatilag egy idegennel is megosztottuk az ágyunkat az éjjel. Mégis, alig vettem észre, hogy Erika ott van. Úgy éreztem, csak ketten vagyunk. És ami a legjobb, Anetten is ez látszott. Végig csukva volt a szeme. Lihegett és tátogott a kéjtől. Mindkét kezével a kezemet kereste. Amikor rájuk talált, szorosan tartotta őket. A lökések ütemére kicsit mindig megszorongatva.
Lassan fokozódott a tempó. Erika közben továbbra is hol magát, hol Anettet izgatta a dildóval. Bár Anettnek nem dugta be, csak lágyan a csiklóját maszírozgatta vele.
Viszont így hamar az is képbe került, hogy újra gyorsan el fogok menni. Ezt nem akartam, mert terveztem még valamit.
- Van egy ötletem! – álltam meg. Magam felé fordítottam az arcát és mélyen megcsókoltam.
- Mi az? – kérdezte rekedten Anett
- Gyere, üljünk fel az ágy szélére! De nem akarok közben kicsúszni belőled.
- De hogy? Az nem fog menni szerintem.
- De menni fog, csak segíts! – bíztattam.
Aztán teljesen a hátamra fordultam úgy, hogy közben a melle alatt átölelve húztam magammal. Egy kicsit araszoltam az ágy széle felé. Felül a bal karommal, alul a lábaimmal az ágy szélébe kapaszkodva.
- És most fel fogunk ülni. – mondtam. Anett már sejthette, hogy mi a cél, mert nem szólt semmit, csak szexisen kuncogott.
Aztán mintha csak nem feküdt volna hanyatt rajtam valaki, kicsit oldalra fordultam. Felültem az ágy szélére, a lábimat a földre tettem. Anett az ölembe került háttal nekem. A manőver alatt úgy tűnt egy pillanatra, hogy ki fogok csúszni finom kis fenekéből, de aztán hamar felültünk és elmúlt a veszély. Így, hogy tudta, mit akarok, segített azzal, hogy elengedte magát és hagyta, hogy irányítsam a testét.
Ahogy felvettük a pozíciót, szinte azonnal pattogó lovaglásba váltott. A bal karommal kitámasztottam magam, a jobbal tapiztam, ahol értem. Erika csalódott lehetett, hogy kikerült a pixisből, mert kb. 2 perc múlva felkelt, megkerülte az ágyat és Anett elé ült a bolyhos szőnyegre. Gondolom, a jobb kilátásra hajtott. Ahogy kicsit hátrébb dőlt, hogy kényeztesse magát a vibrivel látszott, hogy a kis dugasz még mindig benne van. Ezt akkor vettem észre, amikor egy-egy lovaglóütem között kikandikáltam Anett válla fölött.
A galopp alatt Anett csiklójával játszottam. Annyira nedves volt, hogy éreztem az ujjaimmal, hogy folyik le a nedve a golyóimra. Finoman néhányszor meg is ujjaztam. Éreztem a makkomat a punciját és a fenekét elválasztó vékony rétegen keresztül. A mellei kackiásan ugráltak, ahogy az egy izgató műlovarnőhöz illik. Erikának is tetszhetett a műsor, mert úgy dolgozott magában a vibrivel, hogy az szinte fájdalmasnak tűnt.
- Gyere bébi, megyünk tovább. – mozdultam meg néhány perc múlva utalva rá, hogy fel akarok állni.
- Mi a baj? Nem jó így neked? -kérdezte Anett
- Épp ellenkezőleg, édesem! De szeretnék mást is kipróbálni. – nem mondtam még ezt neki, de ha análszexről van szó, a képzeletemben leggyakrabban az a pozíció ugrott be, hogy a nő a falnak támaszkodva áll, a pasas meg hátulról seggbedöngeti. - Álljunk fel! De vigyázzunk megint, ki ne csússzak. – nem tudom, honna jött ez, de mindig úgy gondoltam, hogy az egyébként is szűk nyílás így még inkább ráfeszül a szerszámra dupla örömet okozva mindkét félnek. Nem mellesleg baromi izgató belegondolni a látványba, amiben közben részem lesz.
Közben kicsit előre döntöttem Anettet, hogy legyen terem kis lendületet venni, majd picit inogva, bizonytalanul felálltunk.
- Szétfeszítessz teljesen! – szisszent fel élvezkedve Anett, mert a kis imbolygásban néhányat löktem a seggén és éreztük, ez nagyon jó lesz.
- Akkor most menjünk oda a falhoz. – intettem az éjjeliszekrény melletti üres falfelületre. Erika mindezt szó nélkül figyelte. Kicsit arrébb húzódott, hogy ne legyen útban. – Kicsi lépésekkel fogunk haladni, mint a gésák. – Anettnak is tetszhetett a párhuzam, mert kicsavarta magát, hogy megjutalmazhasson egy forró csókkal. De igazából csak a nyelve hegyét tudtam egy pillanatra bekapni, viszont így még izgatóbbra sikerült a smaci.
A 2 lépést kb. 10 részletben megtéve eltotyogtunk a falig. Ott Anett kezét feltámasztottam, vállmagasság fölött, mint a filmekben, amikor megmotozzák a rosszfiúkat. A lábait is segítettem kicsit terpeszbe rakni. Egyrészt csodálatos látványt nyújtott, másrészt minden pontjához maximálisan hozzáfértem. Megúsztuk a manővert, hogy nem csúsztam ki közben belőle. Gyönyörű volt, ahogy megfeszültek formás izmai. Feneke, combjai, vállai mint a beton. Szóvá is tettem neki:
- Tisztában vagy vele, mennyire fantasztikusan nézel így ki?
- Valóban uram? Boldog vagyok, hogy tetszik! – kacérkodott velem. Finoman széthúztam a seggét, hogy lássam a behatoló férfiasságomat.
- És ahogy a farkam szétfeszíti az izgató kis segglyukadat, az egyenesen lélegzetelállító!
- Na, azért viselkedj! – Csapott finoman a derekát tartó kezemre megjátszott sértődöttséggel.
Elkezdtem benne mozogni. Földöntúli érzés volt! Az történt, amire számítottam. Még szűkebb lett a lyuk és egészen más érzés volt a farkamat benne járatni, mint eddig. Anettnek is új volt a dolog, de a nagy sóhalyokból ítélve hallhatóan nagyon élvezte. Megfogtam a két mellét, úgy döngettem. Aztán benyúltam a lába közé és a muffját simogattam. Imádom álló helyzetben kényeztetni. Ilyenkor a nyílás körül megfeszül a puha bőr, a csikló megkeményedik. Mint egy érett gyümölcs, legszívesebben beleharapnék.
Erika ezalatt felkelt a földről és a jobb oldalunkra állt. Onnan nézte, mi történik. Közben a seggében lévő dugasszal izgatta magát. A kis dildón bekapcsolta a rezgést, azzal pedig a csiklóját dörzsölgette. 1-2 perc múlva aztán gondolt egyet és a fal és Anett lábai között elkezdett bebújni.
- Mit csinálsz? – kérdezte Anett kizökkenve némi nehezteléssel a hangjában, hogy megzavarták.
- Csak folytassátok, nem zavarok. Mindössze kényeztetlek kicsit. – úgy helyezkedett, hogy a fal és Anett közé került ülő helyzetbe. A lábait kidugta a terpeszünkön át, hogy ne legyen útban. Az arca kb. egy vonalba került Anett puncijával. Alig volt annyi helye, hogy a feje ne szoruljon be Anett és a fal közé.
Én újra rátapadtam Anett melleire, hagytam hogy Erika nyalja a punciját. Egy fokozattal feljebb kapcsoltam a pumpálásban, Anett pedig az extázisban. Dobálta a testét, izmai megfeszültek, majd ellezultak gyorsan többször egymás után. Éreztem, hogy hamarosan mindketten a csúcson leszünk.
A kegyelemdöfést mégis Erika vitte be. Bár a nagyját nem láttam Anettől, csak éreztem. Nyalás közben a kis dildót Anett puncijához nyomta. Dörzsölgette, simogatta vele a muffot. Aztán egy hirtelen mozdulattal betolta neki. Már többször gondoltam ma, hogy az érzéseimet nem lehet überelni, de még nem volt mára vége. Amikor korábban a dugasz és a dákóm egyszerre volt benne, az is hihetetlen szűk volt. De most így, fordított felállasban még leírhatatlanabb volt az érzés! Anett is kész volt teljesen! Vonaglott, rázkódott, őrült orgazmushullám indult el rajta végig. A farkamat úgy szorongatta szűk seggével, hogy azt hittem letörik, de imádtam a pulzálást, ahogy rá-rászorít a botomra.
Aztán épp mielőtt elmentem volna, még tovább fokozódott az élmény. Hiszen eddig fel sem tűnt, hogy nem hallom a kis vibrátor rezgő hangját. Amikor Erika viszont már tövig betolta Anettnek, és eszünket veszte élveztünk, kis hatásszünet után bekapcsolta a szerkezetet. Kb. 3 másodperc múlva ma éjszaka másodjára beleürítettem a tárat Anett seggébe olyan ováció kíséretében, hogy a szomszéd faluban is hallhatták! Nem tudom szavakba önteni az érzéseimet! Anett egész teste vonaglott az egymás után átélt orgazmusoktól. A segglyuka hol szorosan rászorított, hol kicsit engedett a szerszámomon. A dildó még jobban leszűkítette a helyet, a rezgését meg éreztem Anett testén keresztül. Elveszett az időérzékem, percekig is eltarthatott az egész. Mindent kiadtunk magunkból.
A végére megremegett a lábunk is, le kellett dőlnünk, mielőtt a padlón landolnánk. Megemeltem alulról a combjainál fogva és még mindig úgy, hogy ne csússzak ki belőle, elvittem az ágyig. Ott óvatosan lefeküdtünk az oldalunkra kiskifli-nagykifli pozícióba, próbáltunk lélegzethez jutni. Néha rángott egyet még a gyűrű a farkam körül, mintha csak az utolsó cseppeket akarná kipréselni belőle. Aztán férfiasságom lassan lankadni kezdett. Nagyon élveztem, hogy mindezt Anett seggében teszi.
- Szétdugtad a seggem, te galád! – mondta kicsit később Anett mosolyogva, neheztelés nélkül a hangjában és közben nyújtózkodott, mint egy cica, akinek elgémberedtek az izmai.
Csak oldalról láttam az arcát, de gyönyörű volt. A haja tövénél kicsit megizzadt, frizurája kócosan, mint aki épp egy több órás szexpartin van túl. Az arca enyhén kipirult.
- Szolgálatára, hölgyem! – vigyorogtam – Megnézhetem közelebbről?
- Mit, a seggem?
- Naná! – bólogattam lelkesen
- Na jó, de utána egy darabig szállj le a hátsó bejáratról!
- De csak egy darabig! – Elkezdtem lassan kihúzódni belőle.
Még mindig szinte szívta befelé a farkamat. Aztán viszont lassan kicsusszantam. Egy kicsit elhátráltam tőle a testemmel, hogy közelebbről is szemügyre vehessem csodás kis segglyukát. Ő félig oldalasan hasra feküdt az ágyon. Így zavartalanul hozzáfértem. Persze Erika is szinte azonnal megjelent mögöttem, nem akart lemaradni az izgalmakról. A két kezemmel széthúztam a farpofáit. Ánusza még résnyire nyitva volt. Megérintettem az ujjam hegyével, szégyellősen összébb húzódott.
- Ez aztán gyönyörű! – majd két nagy cuppanós csók után, amit a két gömböcskére adtam egészen lentről, a puncijától indulva végignyaltam mindkét lyukát. Elindultam a puszikkal végig a gerince mentén felfelé. – És hogy érzed most magad? – kérdeztem még.
- Mint egy szexistennő! – dörmögte bele a párnába. – Meg mint akit kifacsartak. – közben mosolyogva megfordult alattam – Meg mint aki élete legizgatóbb éjszakáján van túl. – közben felértem az arcáig. Átkarolta a nyakam és a szemembe nézett. – Meg mint akinek fáj a feneke a szerelme dákójától. – aztán mélyen és hosszasan megcsókolt. – Meg mint aki ezt annyira azért nem bánja.
Hosszasan csókolóztunk tovább. Egymással szemben az oldalunkra fordultunk és úgy folytattuk. Közben érzékeltem, hogy Erika is felfekszik az ágyra. Amikor elfáradt a szánk, csak ölelkezve feküdtünk. Valószínűleg hamar elaludtunk. Elég sűrű és izgalmas nap állt mögöttünk, nem volt meglepő.
Az éjszaka során többször felébredtem. Az első alkalommal még sötét volt odakint. Anettet kiskifliben öleltem. Aludt, akár csak Erika az ágy másik oldalán. Másodjára már világos volt. És inkább már reggel lehetett, mint hajnal. Eszem ágában sem volt még felkelni. Mindkét lány a hátán aludt, kicsit egymás felé fordulva. Meleg volt, nem voltunk betakarózva. Csodásan néztek ki pucéran. Röviden gyönyörködtem bennük, majd az este képeivel a fejemben újra elaludtam. Arról álmodtam, hogy Erika fenekét ujjazom és készültem alaposan megdugni. Néhány nappal később eszembe jutott a dolog. Kicsit bűntudattal gondoltam rá vissza, hiszen Anettől mindent megkaptam néhány órával korábban. Nem volt fair, hogy közben a barátnőjéről álmodozom. De az álmait ugye nem tudja befolyásolni az ember!
Harmadjára Anett csókjaira keltem. Már fel voltak öltözve.
- Aludj nyugodtan, bébi! Elmegyünk kicsit kényeztetjük magunkat. Masszázs, szauna meg ilyesmi. – mondta Anett.
- Jó, de mikor jöttök? – nyögtem álmosan.
- Pár óra csak az egész. – jött a válasz
De annyira nem is morfondíroztam a dolgon, mert szinte azonnal visszaaludtam.
A következő alkalommal úgy ébredtem, ahogy minden nap szeretnék! Finoman úszott be a tudatomba, hogy a merevedéstől majd szétdurran a cerkám. Először nem tudtam eldönteni, hogy még mindig álmodom -e, de azt éreztem, hogy valaki a farkammal játszik. Végre ki bírtam nyitni a szemem. Anett csodás arca nézett rám, szájában tövig a farkammal. Nagyon keményen szívott. A válla fölött Erika vigyorgott. Hol az arcomat, hol Anett művészetét leste. Mire magamhoz tértem, rájöttem, hogy nem csak az erekció feszített annyira. Azt hittem szétrobban a hólyagom.
- Istennő vagy bébi, de rögtön bepisilek, ha nem engedsz el! – közben már fel is pattantam és vágtattam a fürdőszoba felé. A szája szinte cuppant, ahogy szabadon engedte a szerszámomat. Valószínűleg nem pont erre számított!
Azt hittem, sosem ürülök ki. Belegondoltam, hogy jó sok órája nem engedtem le a hólyagomat, pedig még italoztunk is az este. Mikor végre végeztem, beugrottam gyorsan a zuhany alá, abban reménykedve, hogy folytathatjuk az előzőt.
Amikor végre előbújtam, a lányok az erkélyen italoztak és nevetgéltek.
- Készen állok, drágám! Hol is hagytuk abba? – szóltam ki félig poénosan az ajtón.
- Hát, el sem hiszem, Csipkerózsika! – gúnyolódott Anett. – Azt hittem, már végigalszod a hetet!
- Mennyit aludtam? Mennyi az idő? – értetlenkedtem.
- Már bizony fél 3. – és beléptek az ajtón. Anett elől, Erika szorosan utána.
- Jó, de attól még folytathatnánk az előzőt.- léptem közelebb, hogy megcsókoljam.
- Akár, de előtte meg kell beszélnünk valami fontosat!
- Nem érne rá kicsit később? – nyavajogtam
- Nem bizony! – a fotel felé kezdett tolni. – Ülj le egy percre! – önkéntelenül leseggeltem. Ők ketten meg az ágy szélén foglaltak helyet. Egyre érdekesebbnek tűnt, mi ez a nagy összeesküvés.
- Amíg te átaludtad a fél napot, - kezdte Anett – mi csomó csajos dolgot csináltunk. Bőven volt időnk közben beszélgetni.
- Jól hangzik. Na és miről?
- Tudod, beszéltünk arról tegnap, hogy Erikának nem volt túl sok jó tapasztalata a férfiakkal. – folytatta. – És arra jutottunk, hogy ez főleg a tapasztalatlanságnak tudható be mindkét fél részéről.
- Ja. Ebben lehet valami. – töprengtem el.
- És , hogy ezen lehetne segíteni...- zavart hatásszünet - ... mármint hogy Te segíthetnél.
- Na várjunk! Miről is van szó most pontosan? Bökd már ki mit akarsz mondani!
- Szóval, hogy ...
- Szexelhetnél velem, hogy megnézzük full leszbi vagyok-e! – vágott közbe Erika, én meg lefagytam, mint őz a reflektor előtt!Folyt.köv.
YOU ARE READING
Álom Wellness
RomanceTudtam, hogy különleges lesz ez a pár nap, de a végkifejlet minden várakozásomat felülmúlta! "Már hetekkel előre elterveztem, hogy fogom csinálni. Rendeltem a neten egy közepes méretű buttpugot meg egy cuki kis rózsaszín vibrátort. Találtam egy ágyh...