- Részemről mehet! – hallatszott a hangján, hogy vigyorog Anett is. Az arcát nem tudtam kivenni – Nem fognak meglátni? – próbált kikémlelni a bokrok fölött a színpad irányába.
- Nem. A fényből hiába néz erre bárki, nem fog látni semmit. Már kipróbáltam. – az arcunkat nem láthatta a sötétben, de a beállt csend miatt folytatta. - Pár éve fedeztem fel ezt a helyet. Sokszor fantáziáltam róla, milyen lenne itt szexelni.
- Ez nagyon jól hangzik! Bejön! – lelkendeztem – És mit szeretnétek?
- Te csak engedd el magad! - Mondta Anett már egészen közelről.
Hosszan, mélyen megcsókolt, kezeivel a mellkasomat simogatta. Éreztem, hogy Erika is közelebb lép. Először a lehelletére az arcomon figyeltem fel, majd keze érintésére a vállamon, ahogy finoman maga felé húz. A sötétben nem voltam biztos, hogy pontosan ki, de egyikőjük lazán, fél kézzel kigombolta az ingemet. Aztán Anett a mellkasomat kezdte csókolgatni, helyet adva Erikának a számon. Mélyen lenyomta a nyelvét, hevessége arról árulkodott, hogy durván be van indulva. A pontos forgatókönyvet nem egyeztettük, de akkor már teljesen világos, sőt majdnem hihető volt, hogy legálisan szexelhetek ma Erikával. Ettől függetlenül mégis váratlanul ért, amikor nadrágon keresztül elkezdte simogatni akkor már kőkemény szerszámomat. Először csak dörzsölgette, majd ráfogott. Többször erősen rászorított, majd elkezdte húzogatni. Eltávolodott az arcomtól és elémtérdelt. A szívem majd átszakította a mellkasomat, úgy dörömbölt. Egyre hevesebben vettem a levegőt. Alig vártam, hogy megérezzem a nyelvét a farkamon.
Bár nem tudtam, honnan a rutin, de szakavatott mozdulattal oldotta ki nadrágom zsinórját és tolta le egy mozdulattal a boxerral együtt.
- Ez tetszik! – dícsert meg Erika, amikor szerszámom előugrott a gatya fogságából. – Nagyon jó kis kézreállós a farkad! A mérete is tökéletes.
- Ugye megmondtam! – lelkendezett Anett is.
- Bele sem merek gondolni, mi mindent beszéltetek még ki a hátam mögött! – dünnyögtem cseppet sem morcosan.
Erika közben néhányat húzott a farkamon, majd finoman az ajkához érintette. Lassan kezdett vele dolgozni. Először csak nyalogatta, főleg a makkomat részesítette előnyben. Aztán finoman bekapta a hegyét, majd egyre mélyebben engedte be a végét. Közben őrületesen szívott. Egyáltalán nem az volt a benyomásom, mintha először csinálná. Vagy mintha csak a lányokra gerjedne. De lehet, hogy csak ösztönös tehetsége van a dologhoz.
Anett teljesen átengedte neki a terepet. Ő közben csak a mellkasomat simogatta és a hasamra lehelt finom csókokkal éreztette, hogy ott van. Éreztem, hogy az éttermi móka és a bujkálós játék annyira felfokozták a gerjedelmemet, hogy hamarosan el fogok élvezni.
- Ha tetszik, amit kapsz, te is tudsz cserébe adni!
Hirtelen alig tudtam eldönteni, melyikőjük szólt, de mivel Erika szája tele volt a dákómmal, rájöttem, hogy csak Anett lehetett.
- Hogyan? – kérdeztem rekedten, mint akit hirtelen álmából ébresztenek
- Hát már nem is emlékszel a kis játékszerekre?
És tényleg! Teljesen megfeledkeztem arról, hogy a kis vibriken keresztül én is tudom őket izgatni. Kicsit eltoltam Erika fejét magamtól, hogy lehajoljak a telefonért, ami a lecsúszott gatyám zsebében lapult.
Ahogy visszakerültem a korábbi pózba, Erika újra kezelésbe vett. Némi szerencsétlenkedés után, ami a nagy izgalomnak volt betudható, sikerült kioldanom a billentyűzárat. Nem is kellett keresnem az alkalmazást, egyből az ugrott fel a képernyőn. Mindkét lány vibrijét a maximum rezgésre állítottam, aminek rögtön hangot is adtak. Anett hangosat sóhajtott, Erika meg finoman rászorított a farkamra az ajkaival egy hosszú mmmmmmmmm... hang kíséretében. Az egyik kezüket használva izgatták magukat a kis eszközzel. Mivel nem láttam a sötétben(egyébként is csukva volt a szemem), ezt inkább csak az egyéb jelekből raktam össze. Aztán kapcsoltam, hogy a telefon gyenge fénye azért mégis csak segít szétnézni, mi történik velem és körülöttem pontosan. Nem sokat tévedtem. Szinte szóról-szóra azt láttam, amit elképzeltem. Viszont ez a kép biztosan örökre megmarad az emlékezetemben.
- Hé, nyomd le a fényt gyorsan! – szakított ki a merengésemből Anett! – Még meglátnak!
Tényleg! – kaptam észbe és gyorsan a mellkasomhoz szorítottam a telefon kijelzőjét, hogy eltakarjam. De igyekeztem, hogy ne zökkenjek ki.
Erika, ahogy egyre inkább extázisba került, a tempót is durván fokozta. Így esélytelen volt, hogy ellenálljak a feltörni kívánkozó orgazmusnak. Úgyhogy nem is próbáltam. Csak átengedtem magam az érzésnek. Gyakorlatilag csak a két tenyerén(egyik a combom oldalán, a másik a farkam tövén) és az ajkain keresztül érintettük egymást, mégis éreztem, ahogy rázkódik a teste az orgazmustól. Talán még az eddigieknél is erősebben szívott és rángatta a szerszámomat saját testének ütemére. Ez végképp betette a kaput. Meg sem próbáltam elhúzódni tőle, de valószínűleg nem is tudtam volna, olyan erősen szorított. Hatalmas robbanással magomat a szájaba ürítettem, de egy pillanatig sem tiltakozott ellene. Lehet, hogy csak még szebbé váltak az emlékek az évek során, de meggyőződéssel hiszem, amit nem láthattam: zokszó nélkül lenyelte az egészet!
Még azt követően is a szájában tartott egy darabig, hogy lihegve próbáltunk levegőhöz jutni az orgazmus után. Amikor végre elengedett, azt nyögte:
- Ez kurva jó volt!
Pillanatnyi döbbent csönd után, amit az őszinte megnyilvánulás és az apró trágárság okozott egyszerre röhögtünk fel mindhárman.
- Meg tudom erősíteni. – mondtam, miután levegőhöz jutottam.
- Dettó. – mondta Anett is.
- Hogyhogy? – kérdeztem vissza. – Neked is jó volt?
- Nem volt olyan jó, mint tegnap este, de határozottan elélveztem!
- Te kis perverz! – dorgáltam játékosan.
- Szerintem meg az a perverz, aki a nője arcától 10 cm-re cumiztatja annak a legjobb barinőjét. – vágott vissza.
- Vagy a nő, aki mindezt a esdekelve kéri a faszijától.
- Vagy a csaj, akinek teleélvezik a torkát és vigyorogva örül neki! – vágott közbe Erika, aminek megint egy nagy röhögés lett a vége.
Elkezdtünk szedelőzködni. Megkönyörültem rajtuk, hagytam, hogy megváljanak a kis játékszereiktől. Így én végeztem hamarabb az öltözködéssel. Kikémleltem a bokrok között, megláhatott-e valaki. Egy fiatal pár csókolózott veszélyesen közel(kb 10 méterre), de a színpadról jövő zenétől nem valószínű, hogy hallhattak valamit. Vagy lehet, hogy éppen ezért estek egymásnak ennyire és csak a sorukra várnak? – futott át az agyamon egy kaján vigyor kíséretében.
Próbáltunk a lehető legtermészetesebb módon előbújni a mi kis rejtekhelyünkről. Nagyobb ívben kerültünk a csókolózó fiatalok mellett, de ők ügyet sem vetettek ránk.
Komótosan visszasétáltunk a sétány irányába.
Nem jutottunk messzire, mert kb. 5 perc séta után a csajok kíszúrtak egy discót. Pontosabban egy csak itt-ott ponyvákkal fedett, de többnyire inkább nyitott bar került a látóterükbe. A lányok úgy húztak maguk után, mint gyerekek az apjukat, amikor messziről meglátják a ringlispíl – céllövölde – vattacukros Bermuda- háromszöget. Persze ők inkább a pultot vették célba. A hely leginkább egy tengerparti elitkocsma kópiájára épült, az összes szokásos klisével: pálmafák(szigorúan virágládás verzió), hosszú fa pult barszékekkel, falra szerelt evezőlapátok, meg az elengedhetetlen pult fölé rögzített klasszikus dizájnú mentőöv. Ettől függetlenül elsőre tetszett mindhármunknak. Sokan voltak, de nem volt zsúfolt. A jól táncolható duc-duc zene meg az apró színpad szélén felállított laptop DJ pultjából, vagyis inkább a mellette lévő hangfaltoronyból dübögött felénk.
Nem apróztuk: felesekkel indítottunk, amit még a következő egy órában fejenként kettő követett. Lehet, hogy sok is lett volna, de a lányok veszett táncba kezdtek a zsebkendőnyi parketten és persze nekem is velük kellett tartani. Így a nagyja szeszt komolyabb probléma nélkül lemozogtuk. Egy idő után megfigyeltem, hogy egyre kevesebben ropják velünk. A faszik mintha igyekeztek volna úgy helyezkedni, hogy a tánc helyett inkább jól lássanak mindent, így lassan a lányok is kezdtek el-elmaradozni. Az én lányaim viszont tolták rendesen a hím társaság nagy örömére. De nem voltak agresszívak vagy tapintatlanok, ezért nem zavart a dolog. Én is alig tudtam betelni a látvánnyal. Meg azért a mellem is dagadt keményen. Igyekeztem, hogy mindenki számára egyértelmű legyen, hogy együtt vagyunk.
Meleg volt, hamar durván leizzadtunk. A 4-5 számonként legurított pia sem segített lehűlni. A lányok szexifaktorának viszont csak jót tett, hogy kívül-belül eláztak. A tövénél vizesedő haj, a dekoltázsban megjelenő permet csak kiemelte természetes szépségüket. Láthatóan nagyon jól érezték magukat. Ettől függetlenül cseppet sem volt lelki furdalásom amiatt, hogy kértem, pihenjünk egyet. Annál nagyobb volt bennem viszont a várakozás az este további részével kapcsolatban.
- Ez hatalmas volt! – lelkendezett Anett, amikor leültünk a pulthoz. Erika csak egy rövid kurjantással válaszolt.
Próbáltam vigyázni magunkra, ezért csak 3 hideg mentes vizet kértem. A lányok is hálásan néztek rám, amikor a pultos elénk tette. Néhány perc alatt meg is ittuk mindhármat.
Beszélgetni alig lehetett a hangos (vagy ekkor már inkább túl hangos) zene miatt. Így hamar eluntuk magunkat és Erika javaslatára tovább indultunk. Bár már nem akartam nagyon inni, így is elég kótyagos volt a fejem, Erika kérésére egy üveg bort vettem még útravalónak. Így legalább le tudtam beszélni a további rövidezésről.
A tópart felől hűvösebb szellő jött. Ösztönösen, anélkül, hogy megbeszéltük volna, abba az irányba indultunk. A partszél teljesen kivilágítatlan volt. Ezért alig lézengtek páran a tó közelében. Azok is inkább csókolózó tinédzserek, sugdolózó szerelmespárok.
- Már teljesen biztos, hogy ez egész életem legjobb nyaralása! – szökdécselt el mellőlem Anett mint aki szinte nem is a földön jár. Széttárt karral, kicsit imbolyogva állt meg a víz szélén, a lehető legtöbbet kiélvezve az enyhe szellőből.
Mögé léptem, egészen hozzásimultam hátulról. Finoman a felkötött hajába markoltam. Magam felé fordítottam annyira az arcát, hogy elérjem az ajkait és mélyen lesmároltam. Előttünk a sötét, olajszerű víz enyhe hullámai. Csak a túlpart fényei és a tökéletesen tiszta égen ragyogó csillagok világítottak valamelyest. Egészen idillikus volt a pillanat.
Erika tapintatos volt. Hagyta, hogy kiélvezzük együtt ezt a néhány percet. Csak amikor szétváltunk, akkor szólalt meg:
- Menjünk bele! - mondta hirtelen. Közelebb lépett, leguggolt és végighúzta ujjait a víz felszínén. – Tökéletes a víz.
- Én is akarom! – vágta rá egyből Anett.
- Pucéron? – kérdeztem
- Naná! Talán szégyenlős vagy? Alig 1 órája cumiztalak le a bokorban. – vigyorgott Erika.
- Nyilván nem! De mi lesz a cuccainkkal? Nem hagyhatjuk itt a parton.
- Van itt pár méterre PIN kódos csomagmegörző. Csak némi apró kell hozzá. – mondta Erika és már indult is a tőlünk jobbra található dobozokhoz, amik addig fel sem tűntek.
Én közben azt figyeltem, hogy látok- e a közelben valakit. A sétány fényei elvakítottak, a tó felé fordulva meg szinte a teljes sötétséget láttam. De az volt a benyomásom, hogy tiszta a levegő. Egyébként meg, ha az embereket is alig lehet kivenni, szinte mindegy, hogy ruhában vagyunk-e vagy pucéron. Ha valakivel összefutunk, még jobb esetben sem fog belőlünk szinte semmit sem látni.
Gyorsan lekapkodtuk a ruhákat. A sötét sajnos jobban takart, mint kellett volna, hiszen alig láttam a lányok sziluettjét így nem volt alkalmam gyönyörködni sem csodás testükben.
Hárman kézenfogva szaladtunk a vízhez. Óvatosan másztunk be a köveken, mert úgy ítéltük meg, hogy stéget keresni kockázatosabb lenne a vízbeszálláshoz. Könnyebben belebotolhattunk volna valakibe. A sötét miatt kicsit ügyetlenül, de segítettem a lányoknak behuppanni, amiért egy-egy forró csók volt a jutalom.
A víz még fantasztikusabb volt, mint elsőre gondoltuk. Kellemesen hűvösnek tűnt a levegőhöz képest. Bementünk addig, míg kb. mellkasig ért. Közben nagy csapkodások, fröcskölések, viháncolások a lányok részéről.
- Ez óriási!!! – kiabálta Anett, miközben egy nagy adag vizet fröcskölt Erika, majd az én arcomba is.
Mi viszonoztuk a tüzet, komoly vízicsata alakult ki.
- Ezt kár lett volna kihagyni! – mondtam, miután kicsit alábbhagyott az ütközet.
Anett közelebb jött és újra mélyen megcsókolt. Közben rámcsimpaszkodott, mint egy kis majom az anyjára. Lábaival átfogta a derekamat. Éreztem a bőrömön kemény mellbimbóit, punciját gyengéden a hasamhoz dörzsölte. Férfiasságom rögtön felébredt, szerszámom kőkemény lett. Aztán valaki rá is szorított erősen, aminek furcsasága csak néhány pillanat múlva tűnt fel, hiszen Anett mindkét karja a nyakamba kapaszkodott. Persze Erika volt a „bűnös”, aki most nem viselkedett olyan diszkréten, mint a parton. Oldalról hozzámsimult, egyik kezével az én, másikkal Anett nyakába kapaszkodott. Elkezdte Anett arcát oldalról csókolgatni egészen addig, amíg át nem adtam neki a terepet, hogy hozzáférjen a csodás ajkakhoz. Szembefordultak egymással, úgy folytatták, de maradtak mindketten szorosan hozzám simulva.
Azért nem voltam nagyon elkeseredve! Kihasználtam minden lehetőséget, hogy végigtapogassam a két lány minden szexi pontját. Mivel nem volt szükségük segítségre, hogy rajtam maradjanak, a kezeim szabadon járhattak. Sztereóban kényeztettem őket, mintha csak egy nő lennének.
Végigsimítottam a hátukon, a fenekükön. Finoman megcsíptem és összemorzsoltam a mellbimbóikat, közben loptam magamnak néhány mély csókot felváltva mindkettőjüktől. A szünetekben egymással voltak elfoglalva.
A puncijukhoz nem férhettem hozzá, ezért a fenekük simogatása közben egyre beljebb csúszott a kezem a vágásba. Feszes, kemény fenekek táncoltak a kezem alatt, amik összehangolva, ütemesen mozogtak. Egyszerre érintettem meg szűk nyílásukat. Finoman próbálgattam ujjhegyeimmel az ellenállást. Bejutni nem akartam, mert síkosítás nélkül akár fájdalmat is okozhattam volna
Jól dolgozhattam, mert egyre nagyobb lett a sóhajtozás. Aztán hirtelen Erika megrándult és levált a szája az Anettéről:
- Menjünk vissza a szállodába! – lihegte.
- Mi..., most rögtön? – tért magához kicsit lassabban Anett.
- Ja, most azonnal szexelni akarok! – mondta lelkesen
- Részemről rendben! – szóltam közbe gyorsan.
A parkbéli oboa ellenére már nagyon vágytam az újabb kielégülésre. Tele volt a fejem az elmúlt két nap szexi képeivel és elég részeg voltam ahhoz, hogy féktelen szexistennek érezzem magam. Na meg őszintén szólva már nagyon szerettem volna magamon érezni Erikát.
- Ok! Tőlem mehetünk. – vált le rólam lassan Anett. Forró csókokat adtunk még egymásnak és elindultunk a part felé.
Újabb gyengéd vízicsata, lassú kievickélés a csúszós köveken. A víz frissített rajtunk, de azért így is ittasak voltunk. Főleg Anetten látszott, hogy sokkal vidámabb a szokásosnál. Erika viszont furcsán viselkedett. Bár nem láttam rendesen a sötétben, meg hát 2 napi ismeretségen voltunk túl, de azt mondtam volna, hogy csak megjátsza, hogy részeg. Néha egészen tiszta pillanatai voltak, néhány perc múlva meg mintha megint teljesen be lenne állva. Nem láttam jelentősségét a dolognak, ezért nem is foglalkoztam vele különösebben.
Viszonylag gyorsan megtaláltuk a megőrzőt. A vizes testünkre nehezen ment fel a ruha, de nagy seggreesések meg röhögések közepette sikerült felöltözni. Közben már Erika unszolására a bor fele el is fogyott az üvegből. Ez gondoskodott arról, hogy ne józanodjunk ki teljesen.
- Na, menjünk már végre! – türelmetlenkedett Erika, aki először lett kész az öltözködéssel.
- Mi az, drágám? Viszket a puncusod? – kérdezte Anett. Közben odahajolt és szájon csókolta.
- Nem, csak már megbeszéltük, hogy megyünk. Mindjárt reggel van.
- Napkeltéig még legalább 5 óránk van. Jut majd idő mindenre! – szóltam közbe, de azért finoman elkezdtem terelgetni Anettet a szálloda felé.
A sétányon már jelentősen csökkent a forgalom a késői órának köszönhetően, ezért elég jól haladtunk. Nem mértem, de kb. 15 perc múlva már a szálloda forgóajtaján haladtunk át. Út közben nem sok minden történt. Erika és Én eléggé a gondolatainkba merülve, szinte szó nélkül mentünk végig. Max Anett megszólalásaira reagáltunk röviden, aki viszont nagyon elemében volt. Végig az elmúlt napok történéseiről lelkendezett. Kb. 100 m re a szállodától meg kellett állni egy pisiszünetre a bokrok sötétjében, mert Anett szavaival élve, „ Innentől a szobaajtóig fog kondenzcsíkot húzni, ha nem állunk meg rögtön!”
A szállodában viszont már neki sem volt hangja. Egy szó nélkül, csak néha összemosolyogva mentünk fel a szobáig. Volt alkalmam megcsodálni őket minden oldalról a lift tükrében. Kicsit ziláltak, vizesek voltak, de ez csak növelte a csáberejüket.
Amikor az ajtónkhoz értünk, Erika állta el az utamat.
- Te most menj az én szobámba és zuhanyozz le. Mi is elkészülünk! – mondta. – Szólunk, ha jöhetsz!
- Ok, - mondtam kis hatásszünettel később – de minden cuccom a mi szobánkban van. Nem jöhetek ki a folyosóra egy szál faszban Legalább adjatok ki egy boxert.
- Nem kell semmi. Majd átlépsz az erkélyen! Óh, Rómeó...! – tette hozzá viccesen.
- Na, jó! De igyekezzetek!Folyt. Köv.
Csillagozzatok és szóljatok hozzá, ha tetszik! ☺️
YOU ARE READING
Álom Wellness
RomanceTudtam, hogy különleges lesz ez a pár nap, de a végkifejlet minden várakozásomat felülmúlta! "Már hetekkel előre elterveztem, hogy fogom csinálni. Rendeltem a neten egy közepes méretű buttpugot meg egy cuki kis rózsaszín vibrátort. Találtam egy ágyh...