Erika már mászott is az ágyra kutya pózban. A fenekével pucsított, az arcát a párnába nyomta. Anett a jobb oldalára helyezkedett, két kezét Erika félgömbjeire tette. Kicsit meghúzogatta oldalra és figyelte, hogy reagál a lány segge( és abban a dugó) a mozgatásra. Tetszhetett neki, mert szélesen elmosolyodott. Én közben Erika seggével szemben az ágy szélére térdeltem.
Mi tagadás, nagyon izgató látvány volt hátulról (is). Bársonyosan puha volt a bőre, ahogy végigsimítottam rajta. A dugasz talpa vastagabb volt, mint az Anetté. Ebből arra következtettem, hogy a belül lévő része is vastagabb lehet. Azzal dicsekedett, hogy rutinos játékos ebben, nem lenne meglepő, ha nagyobb cuccal nyomulna.
Megfogtam a talpat és finoman meghúztam. Talán 1 centire távolodhatott el Erika fenekétől. Nagyon tetszett, ahogy néhány pillanat múlva visszacsúszott magától az eredeti pozícióba. Aztán kicsit határozottabban húztam. Meglepett, hogy legalább 3 centi volt addig, míg láthatóan elkezdett kiszélesedni a cucc, ezzel jobban feszítve a záróizmokat. Az Anettén ez a vékonyított rész max 1 cm hosszú volt és ugyanilyen széles. De inkább kevesebb. Akkor hol lehet ennek a vége? De ekkor már megjött Erika hangja is. Élvezettel nyöszörögve jelezte, hogy tetszik, amit csinálok. Anett közben finoman tovább feszítette a gömböket. A dugasz újra szépen visszament a helyére.
Akkor kicsit jobban nekiveselkedtem. Szinte tátott szájjal néztük, hogyan nyílik az ánuszrózsa a nyomás hatására. Vártuk a pillanatot, amikor átbillen a legvastagabb pontján. De úgy tűnt, hogy ez a pont nem akar eljönni. Aztán hirtelen előbukkant. Erika az eddigi mély sóhajokhoz képest egy kis sikkantással konstatálta ezt. Innentől a feneke a kúpos kialakítás miatt már nem szívta befelé az eszközt, hanem tolta ki magából. Egy kicsit még játszottam vele ki-be, aztán teljesen kihúztam.
Jézusom! Hogy fért ez belé? Túlzás nélkül mondom, hogy legalább másfélszer akkora volt, mint az Anetté. Hosszabb és vastagabb. Szabályosan súlya volt, tömör fém az egész. Elképzeltem, milyen lehetett ezzel a seggében eltölteni a fél délutánt. Annyira perverz a dolog, hogy határozottan izgató volt belegondolni. Anett arcáról ugyanezt lehetett leolvasni. Úgy néztük két oldalról a dugaszt, mintha a szent grált tartottam volna a kezemben
Közben Erika már a hátara is fordult, aztán felállt az ágy mellé. Eltúlzott mozdulattal az ágyra mutatott, ahol még meleg volt testétől a takaró.
- Az öné a pálya, kedvesem! – mosolygott szélesen Anettre.
Anett lassan elhelyezkedett a jelzett ponton gyakorlatilag ugyanabban a pozícióban, ahogy a lány nemrég. Fantasztikus látványt nyújtott. A dugaszt az ágyra dobtam és rögtön elkezdtem csókolgatni és 2 kézzel simogatni a tomporát.
- Hé, nem ez volt a megegyezés! – méltatlankodott Erika.
Igaza volt, de ettől még nem volt könnyű elszakadnom. Anett jobb oldalára araszoltam, felvettem azt a pozíciót, amit az előbb ő maga is. Így arccal felém került. Néhány pillanat múlva, a golyóimon éreztem a kezét. Aztán közelebb húzott magához a farkamnál fogva és puszit adott a makkomra. Finoman megharapta, majd bekapta és néhányszor erősen megszívta a hegyét. Óriási érzés volt! Jutalmul a jobb kezemmel a puncija alá nyúltam és elkezdtem izgatni.
Erika már közben mögé is helyezkedett.
Először végigsimította a hátát, a fenekét, le a combjait. Megérintette, meghúzogatta a dugót a seggében. Finoman Anett puncijához nyúlt, úgy hogy ne akadályozza a kezem a csikló dörzsölgetésében. Aztán becsúsztatta az ujját a felhevült barlangba. Ő is érezni akarta a dugaszt a vékony hártyán keresztül. Síkosításra egyáltalán nem volt szükség, mert a punci tocsogott saját nedveiben. Anett megint őrült sóhajtozásba kezdett. Fokozandó az érzést, szabad kezemmel az egyik mellét és a bimbóját kezdtem el morzsolgatni. A dupla kényeztetés megint az orgazmus szélére sodorta.
A lány ezután a dugaszért nyúlt és elkezdte húzni. A puncitól még jócskán nedves ujjaival segített a feszes gyűrűnek, hogy minél kisebb ellenállással engedje ki magából a kis játékszert. Nem fokozta sokáig a helyzetet. Úgy tűnt, nem akarja, hogy Anett idő előtt elmenjen. Amikor a legvastagabb rész átcsúszott, Anett nagyot nyögött. Úgy láttam rajta, némi tűrhető fájdalom is vegyült a gyönyörbe. Amikor az egész dugó kicsúszott, a lány meglepetésemre a nyelvével folytatta a tágítást. Keményen, egymás után többször, gyakorlatilag megdugta Anett seggét a nyelvével! Közben feldugta magának a dugaszt, amit az előbb a csajomból húzott ki. Amikor befejezte, Anett szűkebbik lyuka nem záródott be azonnal teljesen. Nagyjából a dugasz vékony részével megegyező átmérőben nyitva maradt, készen a farkam befogasására. Azt hittem elájulok, annyira erotikus volt. Eljött az én időm! Végre bedughatom oda!
- Akkor most te jössz! – mondta Erika és felkelt az ágyról hogy helyet csináljon nekem.
Az éjjeliszekrényről magához vette a síkosítót és elhelyezkedett Anett bal oldalán. Felkeltem és én meg hátulról közelítettem meg. Szép lassan mozogtam. Kiélveztem még a várakozás utolsó pillanatait. Közben le sem vettem a szemem a célterületről. Anett közben csukott szemmel, pihenve várta, hogy mi fog történni. Alig mozdult, csak a háta emelkedett majd süllyedt ütemesen, ahogy a levegőt vette. Aztán lassan hátranyúlt és megérintette az ánuszát. Gondolom, kíváncsi volt, mit művelt vele a dugasz a néhány óra alatt, amíg benne volt. Kisujja első ujjpercét finoman bele is dugta, amitől megborzongott. A finom szőröcskék a fenekén az égnek meredeztek, ahogy a szerszámom is, keményen.
Erika nyála majd elcseppent. Kibontotta a flakont és egy adag síkosítót folyatott a középső és mutató ujja hegyére. Aztán gondosan szétkente Anett segglyukán. Finoman bedugdosta az ujja hegyét, hogy minél több gélt tudjon bejuttatni. Először a mutatóujját használta. Amikor már alaposan megjáratta benne, elkezdte minél mélyebbre tolni. Amikor Anett segge elnyelte az egészet (mindannyiunk nagy megelégedésére), két ujjal esett neki a résnek. Először itt is csak az első ujjpercig, majd fokozatosan egyre beljebb. Közben én is kezelésbe vettem a cerkámat a síkosítóval. Amikor már nem jelentett problémát a 2 ujj hossza és átmérője sem, Erika egy ujjal, körkörös mozdulatokkal kezdte el maszírozni az ánuszrózsát. Mintha csak egy karikát forgatna az ujján. Hihetetlen volt látni, hogy minden kis körrel egyre tágabb lett a rés.
- Anett már kész. - szólt a lány 1-2 perc múlva. Ha te is, akkor rakd be neki! – aztán közelebb hajolt Anett arcához – Lazíts drágám. Amikor nekifeszül a seggednek, nyomj, hogy könnyebben bejusson. Aztán már megy magától. – Anett nem szólt semmit, csak finoman bólintott.
Én már közben mögötte térdeltem, és húztam néhányat a szerszámom, hogy meggyőződjek arról, alaposan bezseléztem. Aztán közelebb hajoltam. Finoman végigsimítottam a fenekén, hogy jelezzem, ott vagyok. Alányúltam, bedugtam a középső ujjam a puncijába. Megjárattam néhányszor, nagyon durván nedves volt. Kihúztam, nedvét finoman szétkentem a csiklóján. Imádom ezt a csupasz puncit! A legfinomabb anyagból készült a világon! Már csak a saját kedvemért aztán benyúltam a seggébe is. Hihetetlen, milyen szűk volt még a fél napos dugós tágítás után is! Ánusza szinte pulzált az ujjamon. Nem is értettem, hogyan fog ide a farkam beférni. Háta egyre gyorsabban süllyedt, majd emelkedett.
Aztán szabad utat engedtem a szerszámomnak, mert az is már igen csak lüktetett a kéjjes izgalom miatt. Erika széthúzta Anett farpofáit. Én az ánuszához illesztettem a makkomat. Ahogy megérintettem vele, a gyűrű finoman összehúzódott. Néhányszor mellé csúsztam, meg kellett találni az optimális szöget. De aztán célra kerültem és elkezdtem finoman betolni. Elképesztő volt látni, ahogy a lyuk elkezd tágulni a szerszámom hegye körül. Először csak finoman járattam meg benne, nem mentem el odáig, hogy az egész makkom becsúszon. Figyeltem a reakciót, de az élvezeten kívül csak egy kis feszültséget láttam Anett arcán. Ami normálisnak volt mondható, hiszen épp akkor készült befogadni farkamat életében először a fenekébe.
Fokoztam a nyomást. Valahol azt olvastam, hogy tévhit, hogy nagyon óvatosan kellene csinálni a behatolást. Ha nagyon lassú vagy, az nagyobb fájdalmat okoz a partnernek. Akár a ragtapasznál, de itt meg kell találni a balanszot.
- Most betolom a makkot, drágám! – lihegtem Anettnek. – Nyomj ellent neki, akkor könnyebben becsúszik. – Ő megint nem szólt semmit, de az ánuszán láttam, érti miről beszélek. Erika puszit nyomott a vállara, majd tovább feszítette kicsit a farpofákat.
Nekifeszültem. Annyira szűk volt, mintha egy kulcslyukon kellett volna betolni a cerkámat. De aztán engedett. Próbáltam egy határozott, de nem túl hirtelen mozdulattal bejutni. Amikor átért a teljes makkom, Anett hatalmasat nyögött. Ezek már nem csak a kéj hangjai voltak, biztos hogy ha jár valaki a folyosón vagy a szomszédos szobákban, akkor meghallotta. De ez a legkisebb mértékben sem érdekelt abban a pillanatban. Ahogy átjutottam, azt hittem azonnal elélvezek. A farkamat mintha valami körkörös satuba fogták volna. Fantasztikus érzés volt, ahogy éreztem, hogy beszívja a szerszámomat a segge! Megmerevedtünk mindketten. Vártam kicsit, hogy legyen ideje megszokni a helyzetet és segített megúszni, hogy idő előtt elélvezzek.
- Hogy vagy, bébi? – kérdeztem.
- Ez fáj! – nyögdécselte.
- Mindjárt megszokod és akkor könnyebb lesz! -nyugtattam.
Aztán újra toltam neki addig, amíg már nagyjából csak a fele látszott ki a farkamnak. Aztán megint csak vártam és bent tartottam mozdulatlanul. 2-3 perc múlva éreztem, hogy kicsit ellazult, ezért megpróbáltam finoman mozogni. Nagyon lassan elkezdtem ki-be járni benne. Centiről – centire, hogy ne okozzak fájdalmat. Úgy láttam, jó úton vagyok, ami kicsit megnyugtatott engem is. Óriási érzés volt! A kutya póz előnye, hogy mindent remekül láttam, ami még tovább fokozta az élményt. Közben többször megsimítottam a feszülő gyűrűt. Még akkor is nehezen hittem, hogy végre benne vagyok. Legszívesebben a falba verném a fejem, ha belegondolok, hogy a bizonytalankodás miatt megfosztottuk magunkat ettől az érzéstől az évek alatt!
Ahogy gyorsultunk, a farkam egyre mélyebbre csúszott benne. Egészen addig, amíg már minden lökésnél a golyóim a csupasz puncihoz csapódtak. Eszméletlen érzés volt, mennyire szűk a járata. A tudat, hogy kicsit extrém dolgot csinálunk és ráadásul először, tovább hergelt. Anett is teljesen átadta magát az érzésnek. Ugyanúgy viselkedett, mintha a muffját tömtem volna. Láttam, hogy nála is közel az extázis. Meg sem próbáltam már visszatartani. Annyira fel voltam húzva, hogy valószínűleg egy lehellet is elég lett volna, hogy elmenjek. Inkább próbáltam minél jobban kiélvezni.
Az orgazmus hatalmas volt. Általában megvárom, hogy ő menjen el előbb, de erről most szó sem lehetett. Bár az óriási rángásoktól, amit az élvezetem okozott néhány pillanat múlva Anett is elment. Aznap vagy ötödjére! Úgy megszorongatta a farkamat, hogy minden cseppet kifejt belőle. Az ondóm forró lávaként lövellt a seggébe. Fel le ugrált a háta, és már nem csak várta, hogy belé toljam, hanem minden rángásnál erővel feszült nekem, hogy minél mélyebbre jussak. Erika közben alányúlt és a punciját izgatta.
Nehéz lenne megítélni, meddig tartott, de teljesen kifacsart. Ő tovább élvezett, mint én. Már csak rádőlve vártam, hogy kiélje magát.
- Te Atya Úr Isten!!! – szólaltam meg egy idő után. Még mindig nem húzódtam ki, csak gyakorlatilag feküdtem Anetten. - Mi a francért nem csinálunk ilyet gyakrabban?
- Kész vagyok! – lihegte Anett is. – Többet élveztem ma, mint a múlt hónapban!
Erika csak mosolygott a bajusza alatt. Végigdőlt Anett mellett. Az arcát nézte és közben a karját simogatta szerelmesen. Inkább zavarba ejtő volt, mint zavaró.
- És hogy tetszett? – kérdeztem Anettet.
- Egészen más, mint ha a puncimba csináljuk. De határozottan élveztem! – éreztem, hogy kicsit megrázkódik alattam, ahogy megborzong. Az ánusza összehúzódott, ami nagyon izgató érzés volt lankadó farkamon.– Akarok még! – vigyorgott és próbált rám nézni közben!
- Adj néhány percet, hogy újra készen álljak.
Szép lassan kihúzódtam belőle. Ahogy eltávolodtam, finoman megsímogattam a két farpofa között a lyukánál és puszit nyomtam mindkét seggére. Elégedett dorombolás volt a válasz. Lehuppantam mellé, ekkor már az oldalára fordult Erika felé. Kiskiflibe fogtam és odabújtam hozzá. Csókolgattam a nyakát, a vékony tarkóját, kecses vállait. A forró szexjelenetünk képei futottak előttem. Valószínűleg a világ egyik legelégedettebb lénye lehettem abban a pillanatban. Szexi szendvicsként feküdtünk hárman egymás mellett pihegve. Anett középen, Erika a jobbján, én a balján. Amikor elzsibbadt a karom, gondoltam, kicsit hanyatt fordulok. Néhány nagy levegő és nekifuthatunk még egyszer.
De valószínűleg elbóbiskolhattam. Arra keltem, hogy ütemesen rázkódik az ágy alattam. Lassan nyitottam ki a szemem. Ugyanaz a félhomály, mint korábban. Az ablakon túl szinte teljes sötétség. Nem alhattam túl sokat.
Jobbra fordulva a két lányt láttam egymásba gabalyodva. Az ágy hullámzása abból jött, hogy Anett vadul ujjazta Erika punciját. Nagyjából ugyanabban a pózban feküdtek, mint eddig. Erika a hátán, Anett picit fölé hajolva. Bal kezével a lány lábai között, közben vadul smároltak. Erika az élvezettől többször belenyögött Anett szájaba. Felemelkedtem és átnéztem a csajom válla fölött.
- Mizu Csipkerózsika? Felébredtél? – fordult felém Anett és szájon csókolt! Éreztem a lány puncijának az ízét az ajkain. Vajon mi mindenről maradhattam le a rövid szundikálás alatt?
Alaposabban megnézve láttam, hogy Erikának nem csak a puncija van igénybe véve, hiszen Anett egy ujja a segglyukát is elfoglalta. Vadul mozgott benne, közben már a lány melleit is kezelésbe vette a nyelvével. Nagyon jól néztek ki így együtt. Mintha topmodellekkel forgattak volna pornót.
Közben a szerszámom is egyre keményebb lett. Finoman bedugtam Anett lábai közé, hogy érezze, én is ott vagyok. Gyönyörködtem tovább a látványban, közben Anett kemény bimbóit morzsolgattam. Erika mozgása néhány perc múlva darabosabb lett, majd hirtelen megfeszült a teste, a levegőt benn tartotta. Aztán hirtelen a robbanás, amit további nagy rángások kísértek. Vagy 2 percig élvezett. A csúcspontokból úgy ítéltem meg, legalább 3szor elment.
Addigra már én is újra nagyon be voltam indulva. Finoman megérintettem Anett ánuszát, hogy érezzem, milyen munkát végeztem legutóbb. Azt hittem, elájulok. Az előzőleg belepumpált magvaim lassan csorogtak ki belőle, végig a fenekén. Finoman bedugtam az ujjam, ő egyből felém nyomakodott. Vettem a lapot, zöld utat kaptam. A korábban belé kent zselétől és a golyóim szinte teljes tartalmától csodálatosan síkos volt.Folyt.köv.
Kérlek, jelezd csillaggal, ha tetszett!
Véleményeket is szívesen látnék!
YOU ARE READING
Álom Wellness
RomanceTudtam, hogy különleges lesz ez a pár nap, de a végkifejlet minden várakozásomat felülmúlta! "Már hetekkel előre elterveztem, hogy fogom csinálni. Rendeltem a neten egy közepes méretű buttpugot meg egy cuki kis rózsaszín vibrátort. Találtam egy ágyh...