4.

4.5K 29 0
                                    


- Hogy ...mi? Mi a szar? Hogy képzeled? ... És egyáltalán honnan a szarból tudsz te erről az egészről? – hebegte Anett, mint aki nem hisz a fülének.
- Szeretnék én is jelen lenni, amikor kihúzzátok a dugót és bekerül a helyére Tomi farka! – mondta már határozottabban.
- De honnan tudsz te erről? Bekameráztattad a szobánkat? Ez illegális! – kérdezte vadlón és szinte pattogott a teste az ágyon, ahogy próbált szabadulni. Addig viszont nem jutott el a tudata, hogy kérjen, oldozzam el. Meg nekem sem, hogy magamtól megtegyem.
- Nem, dehogy. – mondta kicsit lenyugodva Erika – Csak kihallgattalak benneteket az erkélyajtón keresztül.
Mindhárman egyszerre néztünk az üvegajtóra. Ami most is bukóra volt nyitva.
Bassza meg! Pedig megbeszéltük, hogy legközelebb bezárjuk. – gondoltam
- Akkor a zörej, amit hallottunk délután, te voltál? – kérdeztem a háta mögül.
- Igen, én. Az erkélyek között alig egy méter van. Még ugrani sem kell, hogy átlépj a másikra. Tapasztalt túrázó vagyok, nem jelentett gondot. – kezdte a magyarázatot – Láttam is néhány dolgot, de amikor az orgazmus után az ágyra feküdtetek, megijedtem, hogy megláthatsz és kicsit gyorsabban inaltam el a kelleténél. – Mindezt úgy modta el, mintha teljesen normális lenne, hogy kukkolsz a szomszédaid után a szállodában.
- Az orgazmus után? Hogy te milyen tájékozott vagy! – mondtam gúnyosan
- Most este meg még könnyebb volt, mert már besötétedett és amúgy is nagyon el voltatok foglalva egymással.
- De miért csinálsz ilyesmit? Nem fair tudtuk nélkül meglesni másokat! – mondta kicsit anyáskodóan Anett.
- Pláne az apád szállodájában! Vajon mit szólna hozzá, ha megkérdeznénk! – játszottam kicsit túl a kemény fickót.
- Ne, kérlek! Akkor kiderülne mi van velem! Azután sosem tudna úgy kezelni, mint a lányát! És az anyám is megtudná– páni félelem ült ki az arcára, ahogy mondta.
- Akkor miért jöttél ide? Mit akarsz még? Láttál minket, na bumm! Hallgathattál is volna róla!
- Ez volt a terv. Most este, amikor másodjára kukkoltam, nagyon elszégyeltem magam és visszasomfordáltam a szobámba! De..., de ti is azt mondtátok, hogy kezdeményezzek, vagy nem fog változni semmi!
- De hogyan? – tette fel a kérdés Anett értetlenül már sokadjára.
- Így! – mondta hirtelen Erika és egy színpadias mozdulattal lelökte a válláról a köntöst.
Brtuálszexi fehérnemű volt rajta! Hasonlított az Anettére, de ez hófehér volt. Elképesztően feszes melleivel, kerek és sima fenekével és a sportban megedzett hasával és lábaival úgy nézett ki, mint egy Victoria's Secret modell! Harisnyakötő, falatnyi tanga! Ezt meg hogy a francba hallgatta ki!?
Nem volt időm sokat morfondírozni, mert hirtelen odaugrott Anetthez és még mielőtt felocsúdtam volna, a békjóktól tehetetlen csajomat úgy lesmárolta, hogy azt hittem, a seggén jön ki a nyelve. Mikor felocsúdtam és közelebb léptem, Erika visszakozott. Anett arcát elnézve viszont a kifejezett ellenszenv és harag helyett (amire szamítottam volna) azt láttam, hogy félig behúnyt szemmel végignyalta ajkait, szinte ízlelgetve a mély nyelvest, amit kapott. Akkor az az esti forró puszi sem lehettet csak az alkohol műve! – ugrott be azonnal.
Erika csak annyira távolodott el Anettől, hogy még egymás illatát is érezhették.
- Szeretlek! – suttogta neki
- Hogy mi? – kérdezett vissza Anett. Úgy látszik ez nála a döbbenet két szava!
- Tudom, hogy őrültség és csak most találkoztunk, de úgy érzem, szerelmes vagyok beléd az első pillanattól kezdve, amióta megláttalak és megéreztem az illatodat a liftben. Te vagy a legcsodálatosabb emberi lény, akivel valaha találkoztam és ezt a ma este maximálisan visszaigazolta. Bármit megadok, hogy veletek,... veled tölthessem ezt az éjszakát. Bármit, bármikor kérhetsz tőlem, örökre az adósod maradok! – szinte már sírt – Szükségem van erre, hogy végre tisztába kerüljek magammal és normális életet élhessek tovább! –  esdekelte. A két tenyerét hol imára kulcsolta, hol Anett arcát cirógatta velük gyengéden. – Kérlek, ne küldj el! – zárta le végül a kis monológot Erika
És így válnak valóra az ember álmai egy pillanat alatt, hiszen némi hatásszünet után Anett olyan természetességgel, mintha ez magától értetődő lenne csak annyit mondott:
- Rendben!
Na jó, ez nem azt jelenti, hogy fel is fogtam egyből, hogy mi is történt, ezért úgy reagáltam, hogy:
- Hé, csajok! Én is itt vagyok! Nekem nincs is beleszólásom?! – méltatlankodtam.
- Van ellene kifogásod, drágám? – kérdezte Anett kicsit leereszkedően és egyszerre rámnéztek. Semmi „uram”, vagy ilyesmi!
- Hát, végül is... , jobban belegondolva, nincs. – hebegtem. Erika örömében nagyot kurjantott és csókot nyomott először Anett, majd az én bénult ajkaimra is
- Ki hitte volna! – már megint ez a gunyorosság
- Ahhoz képest, hogy tegnap még hallani sem akartál volna a ma történt dolgok feléről, szerintem nincs abban semmi különös, hogy kicsit értetlenkedem! – védekeztem, hozzáteszem teljesen jogosan
- A dolgok változnak! – jött a sztoikus válasz. – Kioldoznátok már végre?
- Csinálhatom? – ajánlkozott Erika rögtön lelkesen
- Tied a pálya!
Mi van Anettel? Annyira más, mint szokott! Egyáltalán nem mondanám prűdnek, de ma egyre több dolog jött felszínre, amit eddig fel sem hoztam volna szóban neki. Nyilvános (majdnem) szex, idegen lányok puszilgatása, édeshármas, anális szexről olvasgatás, csak hogy a legérdekesebbeket soroljam. Lehet ennyi együtt töltött év alatt valakit ennyire félreismerni?
Ez most mindegy! Koncentrálj a mostra!
Ahogy Erika feltérdelt az ágyra, hogy elérje Anett távolabbi kezét is és pucsított, a félhomály ellenére is feltűnt a kerek alakú kitüremkedés a bugyija hátulján. Ahogy jobban megnéztem, egyértelműen látszott, hogy van valami a seggében.
Ezt nem hiszem el! – aznap már sokadjára maradt bent egy pillanatra a levegő. Teljesen egyértelmű volt, hogy egy buttplug az. A hengeres talpat nem is takarhatta a tanga madzagnyi hatsó része. Még az is látszott, hogy a talpa is fémből van, nincs rajta a műanyag gyémántos betét, mint az Anettén.
- Lehidalok! – vigyorogtam – Neked egy dugó van a seggedben?
Anett úgy nézett rám, mint aki meg van győződve, hogy a másiknak elmentek otthonról.
- Ööö..., Igen! – Anett hirtelen odakapta Erika felé a tekintetét és homlokráncolva nézett rá. – Tegnap este már nem került ez szóba, de attól, hogy mással még sosem volt orgazmusom, magamat még elég jól tudom kényeztetni. – picit elmosolyodott – Azt például imádom, ha van valami a seggemben!
BINGO!!!
A megye két legszebb segge biztosan itt van a szobában, de lehet, a fél országé és hogy mind a kettő ki van tömve egy dugasszal! Azt nem gondoltam, hogy az Erikáét megkaphatom (ma már többször nyilvánvalóvá vált, hogy meleg, még ha neki nem is teljesen egyértelmű), de már azzal is beérem, ha az övét is megnézhetem, amíg az Anettét megtömöm! Ez hihetetlen! Holnap veszek egy lottót!
- Amikor meghallottam, hogy mit terveztek Anettal és hogy egy dugasz is bekerült a képbe, - folytatta – annyira izgató volt, hogy kétszer kellett magamhoz nyúlnom, hogy kicsit megkönnyebbüljek. – kis hatásszünetet tartott. – Aztán, hogy ugyanazt érezzem, amit te, a vacsorához én is felöltöttem a kedvenc játékszeremet.
- Azt akarod mondani, hogy a vacsora alatt egy buttplug volt a fenekedben, mint nekem? – kérdezte a csajom és tátott szájjal nézett a lányra.
- Pontosan! – válaszolt kacéran a lány.
Anett felnevetett:
- Hát, ez jó! – közben már a lábai is kiszabadultak. Majd némi kínos csend következett. Gondolom, mindenki belegondolt kicsit az elhangzottakba. Én legalábbis ezt tettem! - Akkor hogyan tovább kedveseim? – törte meg Anett
- Én nem szeretnék letenni a terveimről! – mondtam. – És már nagyon türelmetlenül várom!
- Csak lassan a testtel! Előbb kicsit kényeztessetek, hogy újra izgalomba jöjjek!
Gondoltam, hogy erre megy ki a játék, de egyáltalán nem volt ellenemre a dolog.
Anett ekkor már az ágy előtt állt, Erika kicsit jobbra a háta mögött. Odaléptem Anetthez és mélyen megcsókoltam és elkezdtem a melleit maszírozni. A melltartó pántját közben visszakapcsolta. Egyre jobban belemelegedtünk. Erika zavartan állt szinte mozdulatlanul, fél szemmel láttam, hogy Anettet figyeli hátulról. Felülről lefelé nézett végig rajta, jól kiélvezve minden pillanatot. Aztán egy pillanatra összeakadt a tekintetünk, de gyorsan újra lehunytam a szemem, mielőtt Anettnek feltűnt volna, hogy a vad csókolózás és tapicsata közben nem csak vele vagyok elfoglalva.
Ekkor inkább érzékeltem, mint láttam, hogy Erika is közelebb lép. A vállánal fogva finoman megfordítottam Anettet, így a segge felém, bedurrant mellei Erika felé fordultak. Kíváncsi voltam, mi fog történni. Jobb kezemmel elölről, a bugyin keresztül kezdtem el simogatni a puncusát. A kéjnedv mennyiségéből éreztem, hogy megint igen hamar sikerült szexre kész állapotba hozni. A ballal a dugó talpára fogtam és elkezdtem csavargatni benne. Erika megint kicsit közelebb jött és Anett ajkait kezdte csókolgatni. Finoman dörzsölte a melleit. Többször lenézett Anett puncijára, amit közben 2 ujjammal is kitöltöttem. Őrült erotikus érzés volt, amikor a célszemélyt kényeztetve egy- egy pillanatra összeért a bőrünk, vagy egymásra pillantottunk Anett vállai felett. És az sem zavart, hogy ezek az érzések valószínűleg nem voltak kölcsönösek. Erikát inkább Anett teste varázsolta el.
Fokozatosan egyre nagyobb teret engedtem nekik. Őrült csókolózásba kezdtek. Ahogy erősítettek, úgy vonultam vissza, amíg már csak kinyújtott kézzel érhettem volna el őket.
Elkezdték vetkőztetni egymást, én közben a fotelig hátráltam, amibe korábba a levetett ruháink egy részét hajítottuk. Kényelembe helyeztem magam rajtuk.
Anett lefordította Erika vállairól a melltartó pántjait. Kifordította melleit a kosarakból és vadul szívogatva kezelésbe vette őket. Közben ügyes ujjaival kikapcsolta a lehelletnyi ruhadarab csatját, ami lehullott a földre. Már teljes terjedelmében megcsodálhattam Erika világbajnok melleit. Nagyobbak, mint az Anetté, de innen is láttam, hogy beton kemények. Semmi szilikon.  Borsó méretű bimbók, kb 4 cm es udvarral. A mester sem rajzolhatná szebbre őket! Az erőteljes szívasokra Erika olyan rángásokkal reagált, hogy azt hittem, azonnal elmegy. De erőt vett magán, és most ő szabadította meg a csajomat a melltartójától hasonló koreográfia mellett, mint ahogy azt ő is „elszenvedte”! Aztán a saját bugyijáért nyúlt és letolta magáról. Gyönyörű, csupasz punci villant elő alóla, amin csak a nyílás felett egy vékony sávban hagyta meg a pelyhes világos szőrt. Olyan kislányos punci, mint az Anetté, ahol a szeméremajkak csak akkor bújnak finoman elő rejtekükből, ha a tulajdonosuk erős izgalmi állapotban van.
Aztán felállt és Anett csípője mellett megragadta a tanga vékony pántjait és lassan elkezdte azokat is lehúzni. Imádom a látványt, amikor nedvekbe finoman beleragadt bugyi a vágasról csúszik le utoljára! Erika egész a padlóig kísérte a ruhadarabot és segített kilépni belőle. Felálltában finoman belenyalintott Anett puncijába. A harisnyakötők fenn maradtak, nem találták úgy, hogy bármiben akadályozni fogják őket.
Aztán újabb mély nyelves következett, amivel megmutatta Anettnek saját ízét. Majd finoman az ágyig tolta és segített neki hanyatt feküdni. Anett lassan feljebb araszolt, Erika kis késéssel négykézláb utána. Amikor felpucsított az ágyra, hihetetlen látványt nyújtva farpofái tökéletes gömbjei közül elővillant a dugó ezüstös talpa. Azt hittem, menten elalélok!
Szinte lassított felvételben mozogtak együtt. Erika volt a domináns, Anett inkább hagyta magát sodorni az árral.  Csókolóztak, simogatták egymást. Erika egyre lejjebb haladt, látványosan a már előbb nyalintott rést célozta meg. Eljátszott egy darabig Anett köldökpiercingjével, aztán leért a csodás kéjbarlanghoz. Amint elkezdte nyelvével kezelésbe venni, Anett dupla sebességre kapcsolt. A háta ívben feszült meg, formás lábaival szinte spárgázott, hogy kényeztetőjét minél közelebb engedje. Az arca sugárzott, szemét végig szorosan zárva tartotta. Beletúrt Erika hajába és erővel szorította magához, hogy a ficánkoló nyelv minél intenzívebben ingerelje csiklóját. Ekkorra már én magam is olyan állapotba kerültem, hogy egy laza szellő is elég lett volna ahhoz, hogy a csúcsra jussak. Két kis kéjnőm olyan elképesztő showműsort garantált nekem, hogy a Dávid szobornak is minimum felállt volna (kő)kemény dákója. Minden önuralmamra szükségem volt, hogy ne rontsam el ezt a pillanatot és kivárjam a műsor végét.
Bármilyen furcsa, mégis Erikán látszott hamarabb, hogy el fog menni. Bár háttal állt(pucsított)nekem, innen is jól látszott, hogy a kemény munka mellett a saját puncija izgatására sem sajnálja az időt. Először azt hittem, ujjazza magát, de kis idő múlva feltűnt, hogy a kis rózsaszín vibrátort dugdossa magába szorgosan, amit én vettem. Azt sem láttam, hogy mikor vette magához, pedig elhihetitek nekem, nagyon figyeltem!
Anett lett végül a befutó, még ha csak hajszállal is. Elkezdett egyre merevebben mozogni. Teste ütemes rángásba csapott át, mellkasa fel-le ugrált. Aztán néhány pillanatra megmerevedett, bent tartotta a levegőt, majd óriási nyögések közepette engedte ki. Erika kb. 5 másodpercel követte. Arca Anett puncija előtt és a mámor közepette is figyelt arra, hogy tovább izgassa, ne essen ki a ritmusból. A másik kezét annyira maga alá tolta, hogy a vibrátort a tenyerével a puncijában tartsa és közben a dugasz kilógó végét ujjaival még jobban magába tolja. A kéjes nyögések szimfóniája volt ez, amit elképesztő érzés hallgatni!
Aztán lassan elült az orkán. Erika feljebb mászott és a fejét a pihegő Anett vállára hajtotta. Mindkettőnek mosoly ült az arcán. Anett gyöngéden a lány haját simogatta, majd homlokon csókolta.
Annyira fel voltam húzva, hogy én sem bírtam volna egy perccel sem tovább és spontán elélvezek. Kicsit le kellett csillapodnom, nehogy az első lökésre elmenjek. Lassan felálltam a fotelből és az ágyhoz mentem. Letérdeltem a szélénél.
- Hogy érzitek magatokat lányok? – kérdeztem.
Pillanatnyi csend után egymásra néztek és elkezdtek nevetni.
- Nem hittem volna, hogy ez ennyire jó tud lenni! – kuncogta Anett.
- Életem legszebb napja ez és köszönöm neked! – Mondta a lány a fejét felemelve és mélyen Anett szemébe nézve. Aztán egy csókot lehelt az ajkára.
- Khmmm. – köhögtem
- Na jó, neked is! - ugrott fel Erika vigyorogva. Átölelte a nyakamat és a fülembe puszilt.
Furcsa érzés volt, hogy pucéron, álló brével ölelkezem azzal a csajjal, aki néhány perce orgazmusig nyalta a barátnőm punciját. De gyorsan fel tudtam dolgozni.
- Akkor végre megkaphatom én is az adagomat? – kérdeztem óvatosan.
- Nem is tudom, drága uram! – dorombolta Anett. – Akár még az is előfordulhat! De meg kell ígérned, hogy nagyon vigyázol rám!
- Esküszöm mindenre, ami szent!
Ha így szólít, az csak jót jelenthet!
Lassan felmásztam az ágyra. Megcsókoltam, megszorítottam a bal mellét. A bőrén még éreztem a lány illatát. Bimbója még nedves volt a nyálától. Nyelvemmel cirógattam, körbenyaltam a piercingjét. Közben benyúltam a puncijába. Mint kés a vajon, úgy szaladt bele az ujjam. Nedvét szétkentem a szeméremajkain. Lecsúszott a kezem a dugaszig. Néhányszor megmozgattam benne, finoman húzogattam.
- Ne!... Had húzzam én ki! – szólalt meg váratlanul Erika, kicsit kizökkentve mindkettőnket.
- Azt már nem, bébi! Ez már az enyém. – mondtam kissé felháborodva. – Asszem’ azért már elég türelmes voltam.
- Akkor te meg kihúzhatod ez enyémet.
Hoppá! Anettre néztem. Ő csak mosolygott, mint akinek nincs komoly tétje a dolognak. Erika seggével valszeg soha többet nem lesz dolgom, - morfondíroztam, - az Anettét meg csak ma legalább 3 szor akarom megkapni. Meg a jövőben még nagyon sokszor. Na legyen!
- Hát jó! De úgy készüljetek, hogy mindkettőt közelről akarom látni! És hogy minél jobban kiélvezhessem a pillanatot, nem egyszerre fogjuk csinálni!
- Szupi, szupi, szupi! – lelkendezett a lány – Kezdhetem én? Mármint, hogy az enyémet húzzuk ki először!
- Hát, miért is ne! – csaptam a térdemre kicsit gyorsabban reagálva, mint az normálisnak mondható lett volna.

Folyt. Köv.

Ha tetszett, jelezd csillaggal! Véleményeket is szívesen fogadok!

Álom Wellness Where stories live. Discover now