Már nem volt, ami visszatartson, lassan elnyelte az ujjam teljes hosszát. Egyre gyorsabb tempóban elkezdtem ki-be pumpálni. A nyelvemet néha muszáj volt megpihentetni. Ilyenkor gyönyörködhettem a művemben. Ezen felül viszont folyamatosan a csiklóját is ingereltem. Nehéz ilyenkor megfogni az időt, de azt mondanám, hogy 3-4 perc múlva kicsit belassítottam. A középsőt ki sem húzva az ánuszából, mutató ujjamat bevezettem a puncijába. Így egyszerre mindkét lyukát tudtam izgatni, miközben a nyalással sem álltam le. Pillanatok alatt elélvezett. Teste először teljesen megmerevedett, a levegő belé szorult. Háta ívben meghajlott, végtagjait a kötelékeknek feszítette. Másodpercekig így maradt, én persze nem lassítottam. Aztán robbant!
6-7 őrült rángás, aztán újra megmerevedett. Majd megint 4- 5 rángás, persze már kisebb intenzitással. Olyan erőteljes volt, hogy azt hittem, elszakadnak a hevederek és az egész cucc cafatokban hullik a földre. Csodásan szűk járatai satuként szorították az ujjaimat a rángás ütemére. Merev állapotában a levegőt is benn tartotta, amit most nagy lihegések közepette engedett ki, majd szívott be újra.
Lassan visszább vettem ujjaim tempóját, hagytam lecsillapodni kicsit. Finom puszikkal kényeztettem tovább a puncija környékét.
- Most már oldozz el végre! Magamban akarlak érezni. – mondta kicsit rekedten.
Nem szóltam semmit. Fokozatosan kicsúsztam belőle. Először a lábait, majd karjait oldoztam el.
Kicsit megmozgatta az izmait, majd hirtelen feltérdelt az ágyon és felém araszolt. Az ágy végében álltam. Közelebb jött. Finoman végighúzta körmeit a mellkasomon le-fel egymás után többször is. Majd átkarolta a nyakam és mélyen megcsókolt.
- Készen állsz? – kérdeztem, amikor kicsit elhúzódott.
- Hátulról akarom! – mondta teljes határozottsággal és már állt is pozícióba.
Megfordult és négykézláb hátratolatott. Csodálatos idomait így is megcsodálhattam. Széthúztam a farpofáit és hosszan végignyaltam mindkét lyukát. Alányúltam és a punciját izgattam, másik kezemmel meg saját nedveit használva az ánusza gyűrűjét simogattam körbe-körbe. Hogy ne legyen útba, gyors mozdulattal a térdéig húztam róla a bugyit. Emelte a lábat, hogy könnyen boldoguljak, így az egész művelet csak néhány másodpercbe tellett.
Odaillesztettem a makkomat a puncija bejáratához. Ahogy fokoztam a nyomást, a bőséges nedvektől könnyedén kezdtem belecsúszni. Mivel technikailag már nem volt szűz és saját elmondása szerint is gyakran használt különböző méretű dildókat, nem kellett attól tartanom, hogy esetleg komolyabb fájdalmat okozok. Ettől függetlenül próbáltam úrrá lenni a gerjedelmemből adódó türelmetlenségemen és viszonylag lassan, óvatosan betörni. Az arcát nem láttam, de a mozgásából semmi problémára utaló jelet nem tapasztaltam, ami arra bíztatott, hogy bátran továbbmenjek. Lassan teljes hosszommal bele csúsztam. Nagyon finom és szűk volt odabent. Kezdetben csak kicsiket mozdulva indultam el ki-be, de aztán fokozatosan emeltem a tempón. Csak a kéj hangjai jöttek felőle, így aggodalmam teljesen megszűnt és átadtam magam az élvezetnek.
Igyekeztem kiélvezni a látványt is. Gyönyörű, selymes bőrű háta ívben feszült meg. A mozgás ütemére, ahogy a segge az ágyékomnak ütődött, finom rezgés szaladt végig a testén. Két kézzel markoltam a farpofákba, hüvelykujjam begyével a segglyukával játszottam. Többször hátrafordult, és a válla fölött mélyen a szemembe nézett. Különös volt a tekintete. Ha épp nem a punciját pumpálom és nem vagyok kicsit kába sem tudtam volna leolvasni az arcáról, pontosan mi zajlik a fejében. Egyszerre volt izgató és valahogy nem odaillő.
Aztán Anett megmozdult mellettem, ami kicsit kizökkentett. Továbbra is töretlenül kamerázta az eseményeket. Próbálta Erika arcát venni. Csak ekkor tudatosult bennem, hogy egy ideje nem is gondoltam arra, hogy nem Anettel szexelek. Teljesen természetesnek tűnt már a dolog, mintha csak vele lennék. Ebbe bizonyára a kicsit bódult állapot is közrejátszott. Látszott rajta is, hogy szalonspiccnél lényegesen több van benne, de ez csak még bájosabbá tette az arcát. Mozdulatait meg csak annyival bizonytalanabbá, ami még egy ilyen nőnél bőven szexisnek számít. Nagyon szerencsésnek éreztem magam ebben a pillanatban (is), hogy mellettem van és hasonló élményeken megyünk együtt keresztül. Tudom, hogy furcsán hangzik, hiszen épp egy idegen nőt kúrtam, de őrült szerelmet és szeretetet éreztem iránta.
Elérzékenyülésemből Erika folyamatosan gyorsuló mozgása zökkentett ki. Éreztem, hogy közel van a csúcshoz. A pia durván hatással volt rám. Hasonló helyzetben józanul már valószínűleg rég eldurrantam volna, de most még elég jól tartottam magam. Erika segge egyre hangosabban csattant minden körben az ágyékomon, mozgása kezdett még inkább darabosabb lenni. Kicsit nem odaillő módon a futók mozgása jutott eszembe róla, akik a cél előtti utolsó métereken próbálják egyre merevebb lábaikkal mielőbb átlépni a célvonalat.
Én közben egyre részegebbnek éreztem magam. Úgy tűnt, hogy a hirtelen felhajtott italok -,na meg az előtte elfogyasztottak- hatása most kezd el erőteljesebben kiütközni rajtam.
Aztán jött a bumm!!! Cseppet sem volt gyengébb az intenzitása, mint az előző alkalommal. Erika a hátát hol homorította, hol kidomborította. Jöttek az erőteljes rángatózások. Szinte teljesen megállt azért, hogy néhány pillanat múlva újabb elemi erővel feszüljön rá a farkamra. Szinte már irígykedtem rá, hogy mekkorát élvez, de éreztem, hogy én is mindjárt beérem. Innentől próbáltam -volna- csak magamra koncentrálni, de miután rendesen kiélvezett, hirtelen megállt.
- Ne élvezz belém!
- Hogy...? Mi... ,miért?
- Mármint ne menj még el...! Inkább told be a farkad a seggembe. – ez utóbbit mintha csak mellékesként tette volna hozzá.
Természetesen nem tiltakoztam, hiszen amúgy is tervbe volt, hogy úgy is meg akarom kapni.
Közben az ismerős halk, rezgő hang csapta meg a fülemet. Mintha sms-ekkel bombáznának egy lehalkított telefont. Anett a „forgatási szünetben” úgy gondolhatta, hogy neki is jár egy kis kényeztetés. Gyorsan magába vezette a délután már jól bejáratott vibrátorát és a hangokból ítélve elég intenzív fokozatra állította. A bugyija simán a helyén tartotta a kis eszközt, így a kezei szabadon maradtak. Nagyokat sóhajtozva élvezte a masszázst, de közben nem felejtkezett meg a rá osztott feladatról sem, hiszen már újra video funkcióban dokumentálta az eseményeket.
Figyelmemet újra Erikára összpontosítottam. Közelebb húztam az ágy szélére, amennyire csak lehetett és lenyomtam a hátát az ágyra, fenekét meg a puncija alá benyúlva kicsit pozícióba tettem.
- Van síkosító a komódon! -mondta, de Anett már érte is nyúlt és mellém dobta az ágyra.
Alaposan bekentem magam. Aztán nyomtam egy adagot az ánuszára is az átlátszó gélből, amit lassan, a helyzetet a lehető legjobban kihasználva, mutatóujjammal beledolgoztam a lyukba. Amikor már elégedett voltam a munkámmal, a középső ujjamat még jópárszor ütközésig megjárattam benne. Mohón harapott rám a szűk nyílás. Anett a játszópajtásának köszönhetően egyre hangosabban nyögdécselt és sóhajtozott mellettem, ami tovább fokozta az izgalmamat. Elfogyott a türelem! Itt volt az ideje, hogy végre teleélvezzem Erika modellseggét is!
Egyik kezemmel a makkomat, másikkal a fenekét irányítva készültem a behatolásra. Olyan izgatott voltam, hogy csak úgy lüktetett a kezemben a farkam. Odaillesztettem a lyukhoz, majd óvatosan fokoztam a nyomást. Először bénáztam kicsit, néhányszor lecsúsztam a célról, de aztán megtaláltam a helyes szöget. Nagyon lassan elkezdtem behatolni a szűk járatba. Óriási érzés volt és látványnak sem utolsó, ahogy fokozatosan megnyílt előttem. Erika mozdulatlanul tűrte. Az arcát nem is láthattam közben, amit igen csak sajnáltam. Az futott át az agyamon, hogy majd visszanézem felvételről.
Fokozatosan elnyelte a teljes hosszomat anélkül, hogy csak egyet is rándult volna közben a teste. Olyan feszes volt belül, mintha 2 marékkal szorította volna valaki a farkam. Azt hittem, egyet-kettőt sem lesz alkalmam lökni rajta és azonnal elélvezek. Amikor tövig benne voltam, teljesen megálltam néhány pillanatra. Ez nem csak arra volt jó, hogy időt adjak neki megszokni az érzést, hogy benne vagyok, nekem is segített picit lenyugodni, hogy folytatni tudjam még legalább egy darabig orgazmus nélkül.
Talán fél perc telhetett el így. Erika nem mozdult, rám bízta az irányítást. Aztán lassan elkezdtem mozogni. Szerszámom teljes hosszát kihasználtam. Addig húztam ki, amíg már csak éppen volt benne a makkom, mielőtt az izmok elkezdenek kifelé tolni, aztán újra tövig felnyársaltam. Őrületes érzés volt. Rá is így hathatott, mert akár csak korábban, újra ő kezdte el fokozni a tempót mindaddig, amíg már teljesen át nem vette az irányítást.
De ezt én már egy cseppet sem bántam. Átadtam magam az élvezetnek. Már nem kalandoztak el a gondolataim, nem foglalkoztam azzal, hogy Anett filmez, nem zavart a kamera, a fények, vagy hogy hogyan és mikor kerültek ide. Nem érdekelt, hogy mennyire furcsa a szituáció, vagy mennyire vagyok bódult és részeg. Sőt, ez utóbbi kicsit még álomszerűbbé, még fantasztikusabbá tette az egészet.
Bár neki már a harmadik volt egymás után, így is előttem ment el. Jött a szokásos hátgörbítés, a pillanatnyi megállások, majd újabb nekiiramodások. Az elemi erejű, lüktető szorítás a farkamon gyorsan meghozta a hatást és röviddel utána én is elélveztem. Nagyon hangosak voltunk mindketten, de cseppet sem foglalkoztam vele. Csípőjénél fogva erősen magamra húztam, rángattam és durván belé hatoltam, amire csak további nyögésekkel, hörgésekkel válaszolt. Az idő az ilyenkor szokásos módon lelassult. A szemem lehúnytam, tüzijátékszerű villódzások jelentek meg zárt szemhéjjaim mögött. Magvaim őrült erővel lövelltek szűk járatába.
Az utolsó erőteljes lökés után kiment az erő a lábamból. Tehetetlenül borultam rá Erika testére. Kifulladva lihegtünk szinte egy ütemre. Nem zavarta a 90 kilóm sem, vagy legalábbis nem tette szóvá. Még ki sem húzódtam belőle. Éreztem, ahogy a farkam zsugorodásnak indul a seggében. Arcom a csupasz hátán pihent, fejem a légzése ütemére emelkedett vagy süllyedt. A lihegéseken túl csak a halk rezgés törte meg a csendet. Ez csak Anett lehet, gondoltam és mosolyogva kinyitottam a szememet, amit azóta tartottam szorosan zárva, hogy Erikába lőttem az utolsó néhány adagot.
Anett kb. 20 centire volt az arcomtól a kamerával. Úgy tűnt, már kicsit túl komolyan is veszi a feladatát, de csak nevetni tudtam rajta.
- Te vagy a legelkötelezett operatőr a filmezés történetében!
- Igyekszik az ember! – mondta cicásan, de a felvételt nem állította le.
Felkeltem, félig petyhüdt szerszámommal lassan kihúzódtam Erikából. Búcsúzóul egy cuppanós csókot nyomtam a fenekére. Anetthez léptem. Az egyik kezemmel a mellét, a másikkal a fél fenekét markoltam meg és vadul lesmároltam. Már nagyon fel lehetett húzva, mert kéjesen a számba nyögött, mielőtt viszonozta volna a csókot. A vad nyalakodás közben megmozgattam benne a kis vibrátort, aminek újabb hálás sóhaj volt a jutalma.
- Könnyű nektek! Ti már többször is ki lettetek elégítve. Nekem meg semmi sem jutott!
Erika közben az oldalára fordulva könyökölt az ágyon és mosolyogva bennünket nézett.
- Hát, ez jogos felvetés! – reagált gyorsan még mielőtt megszólalhattam volna. – Ha már ilyen türelmesen nézte, ahogy elmerülsz bennem, igazán neki is járhatnál kicsit a kedvében, Tomi!
- Persze, nem gond... Csak kell egy kis idő, hogy megint készen álljak.
Nem nagyon tetszett a hangnem, ahogy ezt mondta, de túl tompa voltam ahhoz, hogy abban a pillanatban ezt jól lereagáljam. Először is nincs rá szükség, hogy kioktasson egy perccel azután, hogy kimásztam a seggéből. Másrészt ez az egész nem az én ötletem volt. Persze, eszem ágában sincs álszenteskedni, de úgy volt beállítva, mintha ez az egész értem vagy miattam történt volna. Akkor ezt biztosan nem tudtam volna így megfogalmazni, meg nem is vettem fel annyira, mint utóbb, de ez is egy újabb furcsaság volt, amit Erika körül tapasztaltam az elmúlt néhány órában.
- Akkor addig igyunk valamit! – pattant fel hirtelen Erika. A pezsgős szekrényhez lépett és már öntötte is az ital maradékát a poharainkba.
- Hú, ne! – kértem – Én asszem már így is túltoltam. Kezdek rendesen benyomni.
- Ne szórakozz! Buli van! Egy-két pohár még nem fog megölni!
- Megölni nem. De kétlem, hogy nagyon jót tenne a szexuális teljesítményemnek, ha kiütném magam. Amúgy sem szeretek nagyon benyomni. Nem tesz jót a szexepilemnek. – vigyorogtam a saját bárgyú poénomon.
Mindezt, mintha csak megerősíteni akarnám az elmondottakat, elég kásásan, kicsit darabosan sikerült elmondani. Nem sokat beszéltem az elmúlt órában. Arra még nem is gondoltam addig, hogy hanyagoljam a „nagy monológokat”.
Erika közben a kezünkbe adta a poharakat. Újabb koccintás, aztán két nagy kortyra felhajtottuk az italt. Anett alig szólalt meg, mióta lemásztam Erikáról. Nála még jobban betalált a pia, mint nálam. Kicsit bizonytalan volt a mozgása és folyamatosan mosolygott. Néha a puncijához nyúlt, a kis vibrátort igazgatta, ami még mindig benne volt. Csak ekkor tűnt fel, hogy már nem hallom a rezgést. Gondolom, valamivel korábban kikapcsolta.
- Nem is mondjátok..., hogy éreztétek magatokat! – kérdezte végül.
Örültem, hogy nem nekem kellett előhozakodni ezzel, de már nagyon fúrta az oldalam a kíváncsiság, hogy Erika hogy élte meg a közös szexet. Jó, tudom: férfiúi hiúság! De akkor is! Szándékosan nem is szólaltam meg. Vártam, hogy ő kezdje. Közben már a minibárt válogatta utánpótlásért. Előkerült 2 kis üveg pezsgő, az egyik pohárba meg éppen vodka-narancsot kevert.
- Szuper volt! – mondta végül. Addig várt ezzel a kurta válasszal, míg már elég ciki volt a helyzet és nem is hangzott valami meggyőzően.
- Csak ennyi?
- Nem, tényleg nagyon állat volt. Tomi nagyon jó szerető. Tudja, mi kell egy nőnek. Nagyon köszönöm, amit értem tettél!
Ez utóbbit már a szemembe nézve mondta.
Ez most tényleg cinikus volt? Vagy csak sokat ittam? Nem tudtam eldönteni.
- És neked? – kérdezte tőlem Anett.
- Nagyon élveztem én is. Erika, nagyon jó és izgató csaj vagy. Hasonló nehéz helyzetbe került hölgyek mindig számíthatnak a segítségemre.
Ezen jót pukkadoztunk a nevetéstől. Anett ki is fújt egy kis pezsgőt a száján, (Erika közben sem hagyta üresen a poharainkat), mert éppen ivott, amikor beszéltem. Aztán ezen persze megint nevetni kellett. Nekem a vodka-narancs jutott, amit mire észbe kaptam, nagyrészt már meg is ittam.
- Egyébként mondhatok valamit? ... Egyáltalán nem olyan... voltál, mint egy tapasztalatlan... kislány! – bagadoztam Erikának.
- Sok pornót nézek! – pattintott le gyorsan és már témát is váltott.
És innentől kezdve lettek már homályosabbak az emlékeim. Abban biztos vagyok, hogy a lányok elkezdtek csókolózni, amibe később engem is bevontak. Felváltva nyomták le a torkomon a nyelvüket, közben a farkamat markolászták. Hogy kicsit felgyorsítsák a dolgot, ekkor kaptam megint egy dupla szopást.
Erika ötlete alapján itt indultak újra a kamerák. Visszakerültek a lányokba a vibrátorok. A hozzájuk tartozó alkalmazás az én telefonomon volt. Hogy irányítani lehessen őket, és a „forgatás” is tovább mehessen, Erika mobiljával lett tovább folytatva a felvétel. Aztán hamarosan a fenékdugaszok is előkerültek, amit újra csak Erika ötlete alapján én is kipróbáltam egy rövid ideig. Nem sokra emlékszem részletesen, de határozottan nem volt rossz érzés, bár nem éreztem túl férfiasnak, ha értitek mire gondolok.
Amikor a gerjedelem kellő szintre emelkedett, szeretkeztem Anettel. Mivel ebből maradt meg a legtöbb emlék(ez is csak kb. 5 – 6 fontos részlet), meggyőződésem, hogy a körülmények ellenére is fantasztikus együttlét volt. Az tuti, hogy úgy dugtam meg a punciját, hogy a vibrátor és az análdugó is egyszerre benne volt. Na erre aztán emlékszem, mert óriási volt! Erika nem szállt be, végig csak a kamerát kezelte.
Az utolsó biztos emlékem az estéről a helyzethez képest elég tisztán és élesen maradt meg a fejemben. Anettel vagyok, hátulról, kutya pózban döfködöm a punciját. Nagyon hasonlóan ahhoz a pozícióhoz, amit Erikával is, nem sokkal korábban kipróbáltunk. Amikor hátranéz, viszont Erika arcát látom elsőnek, ami a korábban említett különös tekintetből lassan átalakul Anett kedves, megszokott mosolyává. Hát, ez is csak azt mutatja, hogy nem voltam már nagyon képben.
Ki tudja hány óra álomtalan álomból arra keltem, hogy szörnyen kell pisilni. A gondolat megfogalamzódása után még percekkel is mozdulatlanul feküdtem. Nem éreztem magamban az erőt, hogy fel tudnék kelni. A testem, mintha nem is az enyém lett volna, szinte lebegett az ágy matracán. Lassan megemeltem a fejem, de mintha egy zselével telt lufi pattogott volna benne faltól falig. Szörnyen másnapos voltam. Átnéztem a vállam felett, Anett csupasz hátát láttam.
Ennek a fele sem tréfa! Kicsit sietősebbre kellett vennem a tempót. A tőlem telhető legnagyobb sebességgel feltápászkodtam és a fürdő felé vettem az irányt. A szemeimet csak éppen annyira nyitottam ki, ami ahhoz kellett, hogy elkerüljem a tereptárgyakat. Csak itt tudatosult, hogy pucér vagyok, ami kapóra jött, mert az alsógatya tizedmásodperces lehúzásával sem kellett időt vesztenem.
Vagy két percig csorgattam, azt hittem sosem áll el. A szagából ítélve még mindig volt benne alkohol bőven. Közben a zuhanyra kacsingattam alig nyitott szememmel. Nagyon hívogatónak tűnt. Alig vártam, hogy aláálljak és visszanyerjem emberi mivoltomat.
Langyos, forró majd hideg vízzel sokkoltam magam, ami a vártak szerint gyorsan magamhoz térített. Aztán még többször végigmentem a programon. Közben be is tusfürdőztem magam és alaposan átdörzsöltem az egész testemet.
Épp amikor végeztem és a habot mostam le magamról, egy puha tenyér érintés éreztem a hátamon. Egy kicsit összerezzentem az ijedtségtől, nem számítottam ilyesmire. Megfordultam és Erika állt szemben velem. A vízfüggönyön át is jól látszott, hogy kissé elgyötört az arca. Ő még rosszabbul bírja a piát, mint én.
Nem is szóltunk semmit, csak belépett mellém és a mellkasomra hajtotta a fejét. Átöleltem. Álltunk egymással szemben összebújva, olyan közel, amennyire csak lehetséges volt. Nem zavarta a vízsugár, sőt, valószínűbb, hogy rá is inkább jó hatással volt. Percekig állhattunk így, közben a hátát és a fenekét simogattam. A falra szerelt tusfürdő adagolóból néhány nyomás gélt nyomtam a tenyerembe és lassan elkezdtem vele lemosni. Amikor már tiszta hab volt a háta és a vállai, finoman eltoltam magamtól. Helyet cseréltünk, hátát a csempének nyomva egy újabb adaggal elölről kezdtem lemosni a testét. A mellei pillanatok alatt bedurrantak. Akár 1-2 perccel korábban sem gondoltam még a szexre, de itt már komoly merevedésemet dörzsöltem ágyéka környékéhez. Közben a szokásos vehemenciával kezdtük falni egymás csókjait. Nem mondhatnám, hogy kielégületlenek voltunk, de ő is azonnal készen állt.
Még mindig egy szó nélkül kezem a mellekről letévedt a puncijára. A csókok ütemére simogattam, majd finoman bedugtam mutatóujjam hegyét és alaposan megjárattam benne.
Egy nagy cuppanással elszakadtam a szájától. Elétérdeltem és a selymes-nedves puncira szívtam magam. A víz továbbra is ömlött ránk közbe, ami fokozta a bizsergést a bőrünkön.
Némi nyalakodás után újra felálltam. Jobb combját a kezembe fogtam, hogy irányítsam a testét és minden finomkodás nélkül beléhatoltam. Jócskán nedves puncijába gond nélkül csusszantam be és vad lökésekkel rohantunk a csúcs felé.
Úgy mondják, hogy a halál előtt lepereg az életünk filmje. Nekem az orgazmus előtt néhány pillanattal az elmúlt napok csodái peregtek a szemem előtt. Míg az álla alá fúrtam arcomat és a nyakába lihegtem és csókolgattam, végiggondoltam Anett fantasztikus odaadását és önzetlenségét, aminek hála kiélhettem a legőrültebb szexuális vágyaimat. Az Erikával eltöltött izgalmak is csak azt erősítették meg bennem, hogy Anett az a nő, aki mellett le akarom élni az életemet. Nem vagyok naív, tudom, hogy az évek alatt megkopnak, átalakulnak az érzések. De abban is biztos voltam, hogy ezt is vele szeretném megtapasztalni. Vele, akit a világon a legjobban szeretek!
VÉGE
YOU ARE READING
Álom Wellness
RomanceTudtam, hogy különleges lesz ez a pár nap, de a végkifejlet minden várakozásomat felülmúlta! "Már hetekkel előre elterveztem, hogy fogom csinálni. Rendeltem a neten egy közepes méretű buttpugot meg egy cuki kis rózsaszín vibrátort. Találtam egy ágyh...