8.

3K 34 11
                                    

Ez hihetetlen! Úgy éreztem magam, mint kisgyerek a játékboltban. Rögtön ráéreztem az ízére. Pár másodpercenként váltogattam a képernyők között, impulzusokat küldve a lányokba. Őrült izgató érzés volt, hogy én irányítom a testük reakcióit, aminek nem adhatták át magukat túlságosan, lévén hogy nyilvános helyen voltunk. Felváltva rázkódtak és sóhajtoztak fészkelődve a széken, mintha forró lenne az ülőkéje.
- Hát ez zseniális! – lelkendeztem – Honnan szereztétek ezt, és hogy jutott eszetekbe? – hagytam nekik levegővételnyi időt és nem piszkáltam kicsit a gombokat, hogy válaszolni tudjanak.
- Egy pornófilmben láttam. Onnan van az ötlet. – Erikának hamarabb visszatért a lélekjelenléte, ő valószínűleg rutinosabb volt a különböző felhelyezhető eszközök használatában. – Ma délelőtt vettük egy közeli szexshopban.
- Akarod látni...illetve érezni? – kérdezte Anett.
- Hát hogy a viharba ne?
- Akkor nyújtsd a kezed felém az asztal alatt! – kicsit közelebb húzta magát az asztalhoz és szétterpesztett, hogy rendesen hozzáférjek.
Mivel a jobbomon ült, elsőre jobb kézzel próbálkoztam, de rájöttem, hogy így nem fog kézre esni. Váltottam balra, majd a tökéletesen sima combok között közeledtem a puncija felé. Közben azt kémleletem, hogy megláthatnak-e. De a terítő lelógó szélei miatt akkor sem lett volna nagy veszély, ha közvetlen mellettünk áll valaki. Legfeljebb a furcsa testtartás lehetett volna árulkodó. De egyébként sem volt szinte semmi mozgás. Az elzárt hátsó asztal megint jól szerepelt.
Közben beértem a célba. Abból is látszott, hogy nagyon bevált a kütyü, hogy Anettnek nem csak a puncija, hanem már a combjai is vastagon be voltak vonva a kéjnedvével. Megéreztem az elázott vékony tanga anyaga alatt a puha gumival bevont kis eszközt. Kicsit megtapogattam. Úgy próbáltam tájékozódni, mint a vakok. A tapintott dolgokból raktam össze fejben a képet. Nem tudom igazán, mire számítottam, de meglepett amit találtam. A kis eszközböl kb. 8-10 centi lógott ki Anettből, ami szépen rásimult a szeméremdombjára. Finoman meghúzgáltam és éreztem, hogy a másik vége a punciba van feltolva.
- Ezt úgy hívják, hogy párvibrátor. – kezdte Erika narrálni, hogy mit érzek. – Egy U alakú kis eszköz, aminek mindkét végében kis motorok vannak. Az egyik a G pont a másik meg a csikló izgatásáért felel.  – folytatta, mint egy szakértő. – És onnan jön a neve, hogy szex közben is használható. Simán mellé fér a farkad és akkor mindkettőtöknek jut az érzésből.
- Hát ez nagyon durva. – Lelkendeztem. A szabad kezemmel  a telefon után nyúltam. Odakapcsoltam az egyesre és lassan elkezdtem mozgatni a kis gombot .
Iszonyat izgató érzés volt, ahogy elképzeltem, hogy mit művel odabent a kis cucc. Anett megrándult és az öléhez kapott. Én tovább matattam és a középső ujjamat bedugtam a puncijába. Csodásan nedves volt, de szükség is lesz rá, ha a vibrivel együtt is meg akarom dugni, mert eléggé leszűkült a hely a kis eszköztől. Ahogy mozogtam benne, az ujjammal még inkább odapréseltem a puncija falához a „pótbarát”  behelyezett végét, ami közben a másik ujjam ütemére adta le őrült rezgéseit. A szerszámom már beton kemény volt. Legszívesebben ott az asztal tetején tettem volna magamévá Anettet a kielégülésért. Jobb híjjan viszont csak megjárattam benne még jónéhányszor az ujjamat és tovább játszottam a távirányítóval. Max. 5 másodperc kellett neki és beleélvezett a tenyerembe. Külön izgató volt, hogy mindezt úgy kellett végigcsinálni, nehogy valaki gyanút fogjon. Jobb kézzel felkönyökölt az asztalra és hagyta, hogy  a haja az arca elé hulljon. Mindkettő azt szolgálta, hogy elrejtse magát a külvilág elől. Közben próbálta a rángásait a lehető legjobban visszafogni.
- Na milyen volt, bébi? – kérdeztem, amikor valamelyest visszalassult a normális szintre a légzése.
- Simán rá bírnék szokni. Fantasztikusan izgató. Na meg a helyszín...- azzal gyorsan kibújt a haja mögül, és körülkémlelt, nem láthatta e valaki. De csak távolabb volt némi mozgás, felénk sem nézett senki. Érdekes módon el volt pirulva amikor visszafordult. Annak a fényében, hogy 1 perce élvezett el egy étterem „közepén” egy vibrátorral és a középső ujjammal a puncijában, kicsit viccesen hatott, hogy most kezd piromkodni. De hát a nők... – Kipróbálhatnánk máskor és máshol is!
- Milyen max távra működik ez az izé? Mondjuk elmehetnél benne dolgozni én meg otthon eljátszanék a gombbal! – Vigyorogtam. – Ha csak belegondolok, hogy a heti értekezleted közepén kicsit megcsiklandozlak a kis játékszereddel...!
- Na, azért mindennek van határa! – kontrázott, de egyáltalán nem az volt az arcára írva, hogy szóba sem jöhetne ilyesmi.
- Bárhonnan tudod irányítani a bolygóról. – Szólt közbe a helyi szakértőnk, Erika. – Interneten keresztül működik.
Csak néhány lehetőség futott át az agyamon, de már attól is durván lüktetni kezdett a cerkám. Szuper ötlet volt ez a kis cucc, majd egy alkalmasabb pillanatban még rákérdezek a részletekre, hogyan is jutottak hozzá.
Erika szakította félbe a merengésemet:
- Az enyémre nem is vagy kíváncsi?
Eléggé meglepett, nem is jutottam azonnal szóhoz. Felváltva néztem rá és Anettre, hogy kapjak valami visszajelzést, hogy mégis meddig lehet elmenni. De hát végül is ők adtak szabad kezet, este meg amúgy is szexelni fogunk. Álszemérmesség lenne most egy kis tapin fennakadni.
- Arról volt szó, hogy azt csinálhatsz ma este, amit akarsz. – erősített meg Anett. – 7 óra elmúlt, tehát már este van.
Erika el is kezdett helyezkedni, hogy jobban hozzáférjek. Közelebb jött hozzám a székkel Feljebb húzta a ruháját, kicsit terpesztett és hátrébb dőlt. A kezem már meg is indult a felfedezőútra. Nem teljesen véletlenül végigsimítottam közben csodásan hosszú és sima combja belső felét egészen amíg el nem értem a bugyijáig. Rajta keresztül is éreztem a kis eszköz kilógó végét. Azt már elsőre is észrevettem, hogy nem teljesen olyan, mint az Anetté. Ez is U alakú, de nem volt a szeméremdombra simuló része. A punciból kilógó fele a gát irányába folytatódott, és egyenesen a fenekébe volt bedugva. Félrehúztam a bugyit az útból és alaposan végigtapogattam a környékét. Az ujjaimat használtam a szemem helyett, hogy felépítsem a fejemben a látványt. Gondolom, mondanom sem kell, hogy fülig ért a szám az élménytől. Többször rátoltam a rezgést is a szabad kezemmel és figyeltem Erika arcát és reakcióit, amik nem voltak olyan kitörőek, mint az Anetté de, határozottan élvezte.
- Nyúlj be, ha akarsz! – szólt elcsukló hangon.
Persze kaptam az alkalmon. Középső ujjamat lassan betoltam a puncijába. Őt is el akartam juttatni a csúcsra. Legalább olyan nedves volt, mint Anett. Rátoltam a rezgést is a dildóra. Lassan ki-be járattam benne. Aztán kihúztam az ujjam és az ánuszát vettem kezelésbe. Lejebb csúszott a széken, hogy jobban hozzáférjek. Simogattam a kis eszköz körül. Finoman megmozgattam benne, kicsit mellé nyomtam az ujjam hegyét. Közben egyfolytában a max fokozaton nyomattam a rezgést. Látszott, hogy ez nagyon bejön neki.
Ebben a pillanatban láttam meg, hogy a pincér egyenesen felénk tart. Mögötte egy fiatal pár jött. Hirtelen megálltam a matatással, de az ujjamat nem húztam ki Erikából. Vártam, hogy mi fog történni. Erika a félig lehunyt szemhéjai mögül nem vett ebből észre semmit. Mivel Anetthez hasonlóan a fejét támasztotta, hogy takarja az arcát, a mozgásra sem lett figyelmes. A pincér közben a mellettünk lévő asztalhoz ültette a párt és étlapot nyomott a kezükbe.
- Önöknek hozhatok még valamit? – szólt oda hozzánk. Erika úgy megugrott, hogy megcsúszott picit az asztal, a lábai meg mint egy sikkantás nyikordultak meg. Az asztalszomszédaink is rögtön odanéztek.
- Nem, köszönjük. Semmit! – vágta oda hirtelen Anett.
A pincér vissza is fordult az új vendégeihez én meg azonnal tovább folytattam Erika „kínzását”. Előszőr csúnyán nézett rám. Azt mondták a szemei, hogy” Rögtön hagyd abba!”, és folyamatosan a másik asztal felé pillantgatott. Mivel kezem ujjai gőzerővel dolgoztak, – az egyik a telefon gombján, a másik meg a puncija és a feneke körül - lassan ellágyultak a vonásai és újra átadta magát az élvezetnek. Szerintem külön bejött neki a helyzet, hogy bármikor lebukhatunk.
Aztán kb. 2 perc múlva egyszer csak hirtelen rándult egyet és elélvezett. Az asztal megint sikkantott és a szomszédaink is egyből odanéztek. Erika nem győzte takargatni az arcát a már említett módszerrel és valahogy kontrollálni teste reakcióit. De úgy tűnt, sikerült neki. Mert a pár arcáról semmi olyat nem tudtam leolvasni, ami arra utalt volna, hogy sejtik, mi zajlik az asztal alatt. Anett a legszebb mosolyát elővéve nézett rájuk, igyekezve elvonni rólunk a figyelmet. Erika szűk kis segglyuka tátogva „harapott” többször az ujjamba, ahogy a rángások végigfutottak rajta. Közben végig az arcát figyeltem. Úgy tűnt, neki is nagyon bejön az anál. Alig nyúltam ott hozzá, máris elélvezett. Bíztam benne, hogy este akár úgy is megkaphatom.
Ahogy kicsit lecsillapodott, ő is egyből körbesasolt, nem láthatott-e valaki valamit, de úgy tűnt, minden észrevétlenül zajlott le. Cinkosan vigyorogtunk hárman egymásra.
- Szerintem kész vagyunk, mehetünk! – adta ki az ukázt Anett.
- Várni kéne még 1-2 percet. – mondtam én férfiasságom felé meresztgetve a szemem, ezzel jelezve, hogy nem lenne túl elegáns álló brével végigcaplatni az éttermen.
A lányok megint összevigyorogtak. Anett átnyúlt az asztal alatt és rászorított a farkamra.
- Hát, nem tudom, hogy elég lesz-e ide 1-2 perc.
- Akkor lehet, hogy kicsit több. Ti könnyen beszéltek, már ki vagytok elégítve! – súgtam halkan, nehogy a másik asztalnál meghallják.
- Meg sem merem említeni, hogy nem kell csak a képzeletedre hagyatkozni. -folytatta Erika. – Van néhány meglepi fotó a telódon.
- Basszus! – morogtam. Így nehéz lesz lehiggadni. És már kerestem is a képeket a telefonon.
Mindössze kettőt találtam, de egy pillanatig sem voltam csalódott! Nem sokat tévedtem a látvánnyal kapcsolatban. A lehajtott wc ülőkéjén ülve széles terpeszben volt lefotózva a két csodás punci. Bár sok nem látszott belőlük a kis kütyük miatt, a lényeget nagyon jól kivettem! Az biztos, hogy ezek a képek velem lesznek, amíg élek! Legrosszabb esetben a képzeletemben, mert soha nem fogom elfelejteni őket.
Próbáltam lehiggadni, elvonni a figyelmemet. Persze nem nagyon ment. Elvigyorogtunk még egy darabig, a történtekről beszélgettünk és megittuk a maradék italokat. Közben a pincér is megjelent. Kértem a számlát, fizettem, ami szintén segített elterelni a gondolataimat.
- Akkor előbb még mi elmennénk a mosdóba, hogy megszabaduljunk a kis barátainktól. – kacsintott Anett Erikára.
- De én nem akarom, hogy kivegyétek! – mondtam.
- Hogyhogy? Nem gondolod, hogy egész este ezzel az izével a puncimban fogok szaladgálni! Amúgy is, pisilni kell.
- Miért ne? Így legalább bármikor tudlak benneteket kicsit csiklandozni.
- A csiklandozáson már túl vagyunk. Érd be ennyivel az esti szexpartyig!
- De ez nem fair! Arról volt szó, hogy ma este én rendelkezek veletek! Meg hogy oda dugom, ahova akarom. Ez is bele tartozik!
- Hát, ebben van valami! – szólt közbe Erika
- Amúgy tegnap meg egész délután egy dugasz volt a seggedben. Az nem zavart? – méltatlankodtam.
- De, igenis zavart! – durcáskodott. – Pisilni meg muszáj lesz.
- Persze! Menjetek ki pisilni. Csak utána rakjátok vissza a kis cuccokat. Ellenőrizni fogom! – fenyegettem meg az ujjammal őket, mint egy tanárbácsi.
- Gyere, menjünk! – indult meg Erika. Anett duzzogva utána.
Mielőtt elértek volna a mosdó ajtajáig, néhány gyors mozdulattal megrezgettem Anett kis vibrijét. A hatás nem váratott magára. Nem volt rá felkészülve. A lába megremegett és majdnem összeesett. Csak Erika válla mentette meg ettől, amibe hirtelen belekapaszkodott. Amikor visszanyerte önuralmát, felém nézett és a kézitáskáját fedezéknek használva elegánsan beintett. Majdnem hangosan felnyerítettem, annyira tetszett a kis csínyem meg Anett reakciója.
- Eszem ágában sincs hagyni, hogy megszabadulj tőle! – gondoltam – Mivel szórakoznék utána egész este?
Néhány perc múlva visszajöttek és indultunk is. A lányok elöl, én mögöttük. Amikor kiértünk az étteremből, kicsit megmozgattam mindkettőjük vibrijét. A hatás nem maradt el.
Tettetett nehezteléssel, de apró félmosollyal fordultak vissza.
- Na most már ne szórakozz! – tolt le Anett
- Jól van na! Mondtam, hogy ellenőrizni fogom!
- Meg vagy elégedve?
- Teljes mértékben! – közben elindultunk a sétányon. – Akkor most merre tovább?
- Én bazározni akarok. – mondta Anett.
- Remek ötlet! – lelkendezett Erika is. – Meg táncolni!
- Táncolni? – kérdeztem vissza.
- Ha boldog vagyok, imádok táncolni. És most vagyok a legboldogabb eddigi életemben. – belekarolt Anett vállába és megpuszilta az arcát. Így mentek tovább, én utánuk.
Egyre nagyobb lett a forgatag, egyre többen voltak körülöttünk. Az utcabál már javában zajlott. Hamarosan elértük azt a részt, ahol a kis bódék kezdődtek. A lányok kívánsága valóra vált. Lelkesen válogattak a szalmakalapok, köves ékszerek, emlék- és ajándéktárgyak rengetegében. Szinte minden apró mütyűrért megőrültek. Össze is vásároltunk vagy egy szatyorra valót. A sétány végén egy színpad volt felállítva, ahol egy rockzenekar jól ismert slágereket játszott. Úgy tűnt, a táncolás mellé is pipa kerülhet ma. Kb. 1,5 óra alatt értünk el a színpadig.
- Szerezz nekünk egy kis piát, bébi. – Nyomott egy csókot a számra Anett. A kezembe adta a táskáikat és az addig összevásárolt cuccokat és már furakodtak is be kézenfogva a színpad elé.
A tér mellett felállított egységben sikerült egy üveg helyi finom fehér bort, meg néhány műanyag poharat szerezni. A lányok hamar elmerültek az ismert ritmusokban. Megálltam oldalt és a bort szopogatva figyeltem őket. Bombajól néztek ki! És nem csak az én figyelmemet ragadták meg. Kaján mosollyal az arcomon gondoltam arra, mi minden történt és fog történni ezekben a napokban az ágyban. Valószínűleg az itt bambán bámuló fickók a fél karjukat adnák, ha csak láthatnák, amiben nekem részem van.
Néhány szám után aztán odajöttek. Felváltva az üvegből kortyoltak a borból, nem volt szükség a poharakra. Közben tovább táncoltak, próbáltak engem is bevonni, de én inkább csak gyönyörködtem bennük. Nem nagyon tudtam elvonatkoztatni attól, mi vár rám az éjszaka. Folyton csak ez járt a fejemben.
A lányok is észrevehettek ebből valamit, mert Erika rámszólt:
- Mi van veled, Tomi? Lazulj már el egy kicsit!
- Úgy látom, nem nagyon bírja kiverni a fejéből, hogy mi lesz este! Ugye bébi? – vigyorgott rám Anett
- Lehet, hogy kicsit el tudnánk lazítani. – és azzal a lendülettel Erika már karon is ragadott bennünket és húzott maga után a színpad melletti nagy füves terület irányába.
Szedtük a lábunkat, ahogy tudtuk Anettel, de így is nehéz volt tartani Erika tempóját.
- Hová megyünk? - Kérdeztem lihegve, ahogy egyre távolodunk kivilágított, turistákkal megtöltött sétánytól.
- Csak ide. Már ott is van.
Egy bokros rész felé közeledtünk, ami a füves, parkosított terület nagyjából közepén helyezkedett el. Legalább 60 méterre volt a forgatagtól. Csak néhány szaladgaló kutyával találkoztunk közben. Ahogy közelebb értünk észrevettem, hogy a bokrok egy bizonyos minta szerint vannak ültetve. Középen egy szinte tökéletes kört alkottak. Egyértelműen efelé tartottunk. Aztán Erika bebújt a kör közepébe az egyik „ajtón”. Amikor beértünk láttam, hogy szinte tökéletes a búvóhely. 2 szűk bejárat volt rajta. A többi részén olyan sűrűn voltak összenőve a bokrok, hogy átlátni sem lehetett rajta. Pláne a közben szép lassan ránk telepedő sötétben. A sétány fényei már nem érhettek el idáig.
- Mit szólnál, ha kényeztetnénk kicsit? – kérdezte Erika Anettől, mintha ott sem lennék.

Folyt.köv.

Jelezd, ha tetszett!

Álom Wellness Where stories live. Discover now