10

2.6K 13 1
                                    

Anett még adott egy mély nyelvest, közben kinyílt az ajtó. Erika gyorsan a kezembe nyomta a kulcskártyáját és már be is léptek.
Erika szobája annyira jellegtelen volt, mint a miénk. Annyi különbséggel, hogy úgy nézett ki, mintha nem is lakna itt senki. Egy közepes méretű bőröndön kívül semmi nem utalt arra, hogy itt bárki megszállt volna. A fürdőben egy használt törcsi, a többi élére hajtva, ahogy szokott.
Lassan elkezdtem lerugdosni magamról a ruhát. Már pucéron megkerestem a minibárt. Találtam két mini üveg fehér bort, az egyik kétharmadát húzóra magamba döntöttem. Őszintén szólva kicsit feszült voltam. Úgy éreztem, csak segíthet, ha tolok magamba még egy kis „izomlazítót”. Kicsit hallgatóztam, de semmit nem hallottam a szomszéd szobából.
Beálltam a zuhany alá. Mivel nem volt nálam a cuccom, csak a szállodai tusfürdőt tudtam használni, de a célnak tökéletesen megfelelt. Gyorsan végeztem, pedig igyekeztem nagyon alapos lenni. A tükörben elnézve magam rámfért volna egy borotválkozás. De a lányok tudjanak arra, hogy kizártak a saját szobámból, ha majd összeszurkálom őket.
A következőkbe belegondolva cerkám már félkemény állapotban várakozott. Ahogy néztem magam, megint egyre nőtt bennem a feszültség. Kimentem és húzóra magamba döntöttem a maradék bort, meg még egy kicsit a másik üvegből.
Szemem megint a bőröndre tévedt. Merev falú, műanyag, sötétzöld cucc volt. Valamiért az villant be, hogy nem valami csajos darab. Észrevettem, hogy nincs becipzározva a fedele. Reflexszerűen kicsit körülnéztem, mintha bármilyen esély is lenne, hogy lát valaki és a bal lábfejemmel megemeltem a tetejét. Néhány ruhadarabon kívül sok mindent nem láttam benne, ezért egy határozottabb mozdulattal felrúgtam a tetejét. Némi nyári női ruha, néhány darab szexi fehérnemű egy már látott kétrészes fürdőruha. Csak a szokásos. De szennyes sehol. A bőrönd felét viszont egy másik táska töltötte ki. A fotósoknál láttam hasonlót a céges rendezvényeinken. Fekete vászon, vállra akasztható. Ebbe is belenéztem. A belseje kisebb részekre volt osztva. Az egyik egyértelműen egy kis kézikamera méretére lett kialakítva. Nemrég még benne lehetett, mert a lencse nyoma még látszott a puha szivacsos anyagban. Zárható zsebekben egy nyakba akasztható hevedert, töltőkábelt és adathordozó kártyákat találtam. Az egyiken a felirat Joy&Eric, a másikon Firenze 2019.
Kutakodásomat egy halk, de egyértelmű kopogás szakította meg, amit a falon túlról hallottam. Hirtelen, mint akit rajtakaptak valamin, megmerevedtem. Aztán újra hallottam a kopogást. A mi szobánk felől jött. Ez lehet a megbeszélt jel. Gyorsan lezártam a táskák tetejét és próbáltam mindent úgy hagyni, ahogy találtam. Csak amikor elindultam az erkély felé, akkor tudatosult bennem, hogy a szoba ki van világítva, a függönyök meg nincsenek behúzva. Elég lett volna, ha Erika benéz az ablakon és rögtön le is buktam. Bár nem csináltam semmi különöset, úgy éreztem, hogy kilestem valami titkosat. De legalább elterelte a figyelmemet a feszültségről, ami a bor ellenére is megmaradt bennem. Az erkélyajtó felé tartva éreztem erősödni a már jól ismert furcsa érzést a gyomromban. Az ágyról magamra kaptam a vizes törölközőt, mégse egy szál faszba induljak épületet mászni.
Könnyen vettem az akadályt a balkonok között, majd egy mély levegő után, mint ahogy a színész teheti a függöny mögött a színpadralépés előtt, beléptem a szobába.
Az elmúlt napok a féktelen élvezet, a beteljesült álmok és a váratlan meglepetések bűvkörében teltek és ahogy elnéztem a helyiséget, ez a következőkben sem lesz másképp. A lányok egyforma vörös fehérnemű szettben vártak rám. Csodálatos, diszkréten átlátszó hálós anyag, ami csak ott és annyit takar, amennyi az izgalomhoz kell. Természetesen hozzá illő harisnyakötővel, ami annyira bejön. Az ágy két végén álltak jól megkomponált pozícióban. Férfiasságom azonnal elkezdett ébredni, ami ruha híján, egy szál törcsiben a lányoknak is azonnal feltűnhetett.
A csodálatos látvány elsőre teljesen elvonta a figyelmemet a szoba többi részéről. De aztán a nagy fény tűnt fel, amit egy erős „esernyős” állólámpa szolgáltatott. Ilyeneket a tv ben vagy filmekben profi fotózásoknál láttam korábban. Aztán hamar előkerült a kis kézikamera is. Egy háromlábú állványon volt bekészítve az ágy felé fordítva. Az éjjeli lámpák színes kendőkkel takarva, amik szivárványosra színezték a falakat. 2 üveg pezsgő az ágy melletti kis asztalon három pohárral. Az egyik üveg üresen, a poharak töltve. Ezek szerint a lányok is tovább iszogattak a készülődési időben. Az ágyon előkészítve a játékszerek egy-két új darabbal kiegészítve, amikkel eddig nem találkoztam.
- Mi folyik itt csajok? – kérdeztem, amikor körbeért a szemem a helyiségen.
- Arra gondoltunk, – kezdte Erika és közben Anettre nézett, mint aki megerősítést vár. Kis bólintással meg is kapta – hogy lefilmezhetnénk magunkat, miközben csináljuk.
Elgondolkodtam kicsit, ami a részegség okán nem ment a szokásos sebességgel, de azért nyilvánvaló dolgok feltűntek. Az elmúlt néhány napot kivéve el lehet mondani, hogy Anett alapvetően szégyenlős alkat. Volt már néhány meglepetés a napokban, de azt nem gondoltam igaznak, hogy jogos a többes szám az „arra gondoltunk” esetében. Ebben a visszafogott bólintás is megerősített, bár széles mosollyal az arcán tette mindezt.
- Biztos, hogy ezt akarod? – kérdeztem végül.
- Igen, - mondta nem teljes meggyőződéssel. – Tök izgi lesz majd később visszanézni.
- Ok, de ti nem olvastok újságot? Ezeknek a videoknak többnyire csak annyi a haszna, hogy ha kikerül a nyilvánosság elé, csúnyán megszívhatjuk. Jó, mi nem vagyunk Pamela meg Tommy Lee, de gondolj bele, mit szólnának a barátok, ismerősök, ha kikerülne valahova. A munkahelyeinkről nem is beszélve. Lesülne a képemről a bőr.
- Hogy kerülne már ki!? – szólt közbe Erika- De ha ez megnyugtat, a végén odaadom a memóriakártyát és akkor csak nálad lesz belőle példány. Így csak azzal osztod meg, akivel akarod. De azt meg kell ígérned, hogy nekem bármikor megmutatod. Elég izgatóan hat rám a kérdés, szeretném majd a jövőben is kiélvezni. – és félig viccesen, de nagyon pornósan bekapta és végigszopta a mutatóujját.
- Ne értsetek félre, szerintem is nagyon izgalmas a dolog. De a mai világban nem lehet az ember elég óvatos.
- Mi azok leszünk! – nyugtatott meg Erika – És akár kezdhetnénk is!
Odaléptem a kamerához, hogy közelebbről is szemügyre vegyem. Az a fajta volt, ami simán elfér az ember tenyerében. Már működött, csak nem volt elindítva a felvétel. A kis kijelzőjén látszott az ágy, az akció helyszíne.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem lehet alaptalannak mondani a félelmemet, de engem is nagyon izgat az, hogy kívülről is láthatom magunkat szex közben. Pláne, hogy nem csak Anettel, hanem egy másik gyönyörű nővel is legálisan szexelhetek. Nem gondoltam, hogy ehhez hasonló túl gyakran jönne még az életemben, ezért jól meg akartam becsülni a pillanatokat. Ha utólag a video segítségével újra átélhetem, csak még jobb.
Erika közben bekapcsolta a TV- t a távirányítóval és megjelent rajta ugyanaz a kép, amit a kijelzőn is láttam.
- Így nézhetjük is közben magunkat.
- Egyébként hogy került ide mindez? Én nem emlékszem, hogy külön töltöttünk volna időt, amióta elmentünk a szobából. Az utóbbi 20 perc meg nem hiszem, hogy elég lett volna rá.
- Vannak itt ismerőseim! Egy barátom intézte. – mondta Erika.
- És ez a barát nem kérdezte, hogy mi fog itt történni?
- Megbízhatunk benne!
Ezzel annyiban hagytam a dolgot, de kicsit rossz érzésem volt vele kapcsolatban.
Odamentem Anetthez és egy csókot nyomtam a homlokára.
- Biztos, hogy csináljuk?
- Ne izguld már túl, Tomi! 2 perce beszéltük meg, hogy nem lesz baj.
- Én az egész estére értettem. Ha azt mondod, álljunk le, akkor annyiban hagyhatjuk a dolgot. Nem haragszom érte.
- Nem, semmi gond. Én is szeretném. Ez csak szex. Élvezzük addig az életet, amíg lehet. Ettől az érzéseim nem változnak irántad!
A szavak ugyan kicsit döcögősen jöttek ki belőle az ital hatására, de a tartalmuknak nagyon örültem.
- Az én érzéseim sem! Szeretlek, Anett!
- Én is szeretlek! - Erika tapintatosan a háttérben várta ki a jelenetet.
Amikor elléptem Anettől, kicsit zavartan, tanácstalanul lóbáltam a kezem.
- Akkor..., hogy kezdjük? És Anett Te mit fogsz addig csinálni?
- Majd nézem a TVt! – találó bár gyenge poén volt.
- Mi lenne, – hagyta figyelmen kívül Erika a viccet – ha közben vennél minket a telefonommal? Úgy lehetnének közeli képek is?
- A telefonoddal??? A portást meg felhívhatnánk rendezőnek, mi? – kérdeztem vissza.
- Na jó, akkor Tomi telefonjával! Mondtam már, hogy nem ez a lényeg.
- Ok, csináljuk! De előbb koccintsunk a fantasztikus estére. – Anett a pezsgős asztalhoz lépett és egy-egy poharat adott a kezünkbe!
- Csirió!!!! – a poharak tökéletes csengése akár a menet kezdetét jelző gong hangja lett volna.
- Még egyet! Kicsit oldjuk a feszültséget. – mondta Erika és már fogta is az üveget és újra színig töltött mindhármunknak. Itt tűnt fel, hogy az ő poharából alig hiányzott valami, holott mi elsőre ledöntöttük az egészet.
- Egészségetekre! – a pohár fölött láttam, hogy a nagy részét megint meghagyta. Mi persze bedöntöttük az egészet. De nem gondoltam belőle semmi rosszra. Egy kis pezsgő nem árthat!
- Akkor színpadra! – Anett már a telefonommal a kezében keresgette a megfelelő funkciót.
Erika a kamera mögé lépett, és elindította a felvételt. A TV élőben közvetítette a történéseket. Az ágy mellé léptem és láttam is magam a képernyőn.
Erika hozzám lépett és megcsókolt. Egyelőre nem mozdultam, de viszonoztam a csókot. Beleborzolt a hajamba, végigsimított a mellkasomon, belecsípett a mellbimbóimba. Kellemes, bizsergető fájdalmat éreztem. Egy mozdulattal oldotta ki rajtam a törölközőt, ami alig tudott leesni merevedő farkam miatt . Baljával erősen rászorított és még mélyebb nyelvesekkel csókolt közben.
Nem vesztegette az időt, elém térdelt és hevesen szopni kezdett! Nemrég volt ebben részem, de így is csodálatos élmény volt. Olyan érzékkel és lelkesen, olyan hozzáértéssel csinálta, hogy nehéz volt belenyugodni, hogy kezdő a témában.
A csók óta csukott szemmel álltam, de most felnéztem. Anett a jobb oldalról vette a telefonommal a jelenetet. Közben gyengéden rámmosolygott. Szemben álltam a TV vel, így tökétesen láttam magunkat. Erika háttal a kamerának. A feje miatt csak ott láthattam, hogy a szopás közben vadul ujjazza magát. Gyönyörű, izmos hátán megcsillant a fény. Kibontott haja vízesésként omlott rá.
Éreztem, hogy ha nem avatkozom közbe, az alkohol és a nemrég történt orgazmusom ellenére is hamar elmegyek.
Lassan megállítottam dugattyúként mozgó fejét. Az álla alá nyúltam, jelezve, hogy álljon fel. Hamar engedelmeskedett, amit egy mély csókkal jutalmaztam. Anett rutinos operatőrként rögzített minden mozdulatunkat.
Lassan helyett cseréltünk, így Erika háttal került az ágynak. Finoman megtaszítottam a vállainál. Leült, majd hanyatt feküdt. Kicsit feljebb araszolt, hogy az ágy közepére kerüljön, én négykézláb mentem utána. Közben csókokat leheltem sorban a testére. Sípcsontok, combok, köldök, dekoltázs. A puncija környékéhez szándékosan nem értem. A nyakán tovább elidőztem, amit finom nyögésekkel jutalmazott. Aztán vissza a mellekhez. Finoman lejjebb húztam a szexi melltartót, hogy hozzáférjek a bimbókhoz. Gyorsan kapcsolt. Hátranyúlt és ügyes ujjaival egy mozdulattal kioldotta, majd ledobta magáról a ruhadarabot. Így szabad volt előttem az út. Lelkesen kezdtem nyalni, szopogatni, finoman rágcsálni a bimbókat. Közben a hajamat markolászta.
Felnéztem rá, hogy csekkoljam a hatást. Úgy tűnt, jól dolgozom. Bevallom, kicsit presztízs értéke is volt a dolognak, ha már ilyen szépen felkértek, hogy vegyem el rendesen Erika szüzességét. Nem akartam akár csak egy közepes eredménnyel zárni. Azzal legyezgettem férfiúi hiúságomat, hogy ezt megemlegeti! Előttem volt, hogy mesél róla a barátnőinek.
Önelégült kalandozásomat az szakította félbe, hogy megláttam a heveder bilincsét az ágy bal szélén, amit még Anett korábbi békjózásához használtam. Cickónyalogatás közben átnéztem a túloldalra, hogy a másik is kéznél van-e. Kis tapogatás után az egyik félredobott kispárna alól az is előkerült. Ezek szerint a heveder meg bent a matrac alatt, ahogy azt korábban elrendeztem.
Hirtelen ötlettől  vezérelve elkaptam a két kezét és az ágy vége felé emeltem őket, hogy elérhető távolságba kerüljenek a bilincsek. Nagyjából az volt a tervem, mint Anettnél, hogy óvatosan csinálom, hogy csak akkor vegye észre, hogy megkötöztem, amikor már elkészült.
A bal csuklója esetében nem is volt gond, de aztán hamar lebuktam!
- Ezt ne! Nem akarom! – nyílt fel hirtelen a szeme és jobbjával odakapott volna, hogy megállítson.
Mielőtt kiszabadíthatta volna magát, elkaptam a szabad kezét. Nem volt nehéz megállítani. Nagyon élveztem az érzést, hogy nálam a gyeplő.
- Most te bízz bennem egy kicsit! Meglátod, jó lesz! – nyugtattam és kicsit el is ernyedt a teste, de a feszültség nagyon látszott az arcán.
- De ha szólok, megállsz! – agresszívabban mondta, mint az szükséges lett volna. Teljesen be volt parázva.
- Persze, ne izgulj már! Csak add át magad az élvezetnek!
- Ok, jól van. – egyezett bele.
Azt vettem észre, hogy Anett egyáltalán nem reagált a kis konfliktusra. Mint egy jó operatőr csak azzal volt elfoglalva, hogy a legjobb pozícióból rögzítsen mindent.
Lemásztam az ágyról és megkerestem a lábbilincseket. Azok is a helyükre kerültek. A végén megfeszítettem a heveder csatjait. Így szinte teljesen nyújtott állapotban rögzítettem a végtagjait, hogy szinte mozdulatlanul tartsa Erikát és szabadon tárja elém teste minden apró porcikáját. A kelleténél kicsit nagyobb erővel és hirtelenséggel tettem mindezt, részben a pezsgő, részben amiatt, hogy egyre jobban belelovaltam magam a szerepbe. Ezt egy – két kisebb nyögéssel konstatálta, de nem szólt semmit. Most már teljesen nálam volt az irányítás, ezt élvezem a legjobban!
Az ágyra bekészített törölközők közül a legkisebbik, szinte zsebkendő méretű még az éjjeli szekrényen félredobva árválkodott. Ennek most jó hasznát vettem. Félbehajtottam és letakartam a szemeit tovább csökkentve szabadságát. Egy megadó sóhaj volt a válasz, de továbbra sem szólalt meg. Így csak bizonyos érzékei működhetnek funkciójuk szerint, amitől azt vártam, hogy még intenzívebb legyen az érzés.
A művem elkészült már csak le kellett aratnom a babérokat. A farkam lüktetett a kéjes izgalomtól. Ügyesen kellett csinálnom, ha nem akartam a behatolás első pillanatában elélvezni.
Megint a nyakánál kezdtem a csókáradatot és szisztematikusan haladtam lefelé. A mellbimbóin időztem a legtöbbet, amik folyamatosan kőkeményen meredeztek. Nyelvjátékomat Erika sóhajokkal díjazta. Haladtam lejjebb a hasán az ágyéka felé. Belenyaltam a köldökébe. Kiélveztem feszes, illatos bőre minden centiméterét.
Lassan de biztosan eljutottam a puncijáig. Csak ekkor tűnt fel, hogy olyan bugyi van rajta, ami a vágásnál nyitott. Így le sem kell húznia, hogy kényelmesen hozzáférjek mindkét lyukához. Nagyon be volt indulva, ez a nedvei mennyiségéből is egyértelműen látszott. A vékony anyag már teljesen át volt ázva a nyílás körül. Finoman széthúztam a bugyi vágását, hogy meg tudjam csodálni bársonysima punciját. Először az orrommal érintettem meg a nemes bejáratot. Mélyen beszívtam az illatát.
Aztán finoman, csak a nyelvem hegyével belenyaltam. Befurakodtam az érzékeny ajkak közé. Finom nyalintásokkal jutottam egyre beljebb. Nagyon jól reagált minden mozdulatra. Tudtam, hogy hamar el fog érni az első csúcspontra.
Néhány perc nyalakodás után bevetettem az ujjaimat is. Széthúztam a bugyi nyílását, hogy minél jobban hozzáférjek. A hüvelykujjammal kezdtem dörzsölni az ajkakat, nyelvemmel a csiklóját bombáztam. Egyre hevesebben nyögdécselt. Aztán lassan elkezdtem bevezetni a középső ujjamat a punciba. Nagyon szűk, ugyanakkor elképesztően nedves volt odabent. Vigyáztam, ne legyek túl heves, ne okozzak fájdalmat, de elég nehéz volt ebben a pillanatban mértékletességet mutatni. Hatalmas sóhajokat kaptam jutalmul.
- Ez tetszik neked? – kérdeztem. Nem mintha megerősítésre lett volna szükség( a teste mindent elárult), de szerettem volna hallani a hangját
- Ez nagyooon jóóó. – lihegte elnyújtottan.
Tovább dolgoztam benne és a nyelvem sem lustálkodott. Az ujjazás közben a tenyerem felfelé állt, amiben összegyűlt a kéjnedv. Alig vártam, hogy az ánuszát is közelebbről szemügyre vegyem. Kicsúsztam a punciból és lejjebb araszoltam a középső ujjam hegyével a szűkebb lyukat keresve. Nézelődésről szó sem lehetett a feszes kötelékek miatt, de kézzel hamar célhoz értem. Biztos lehettem benne, hogy neki is tetsző a dolog, mert a lehetőségeihez mérten igyekezett helyeszkedni, hogy jobban hozzáférjek.
Visszatértem a puncinyaláshoz, ujjhegyemmel pedig a segglyukát simogattam. A markomban összegyűlt kéjnedvet használtam síkosítóként. Erre a kombóra még jobban beindult. Szinte már rázta a hevedereket. Amikor éreztem, hogy finoman tágul, elkezdtem benyomni az ujjamat. Hamar áttörtem az ellenállást és pillanatok alatt bent voltam az első ujjpercemmel. Őrült érzés volt így is benne lenni. Mint a vibrátor távirányító gombjával, úgy tudtam minden apró mozdulattal heves reakciókat kiváltani belőle.

Folyt.köv.

Álom Wellness Where stories live. Discover now