Küre

22.9K 1.4K 962
                                    

Bu bölümü saplikbasimdaduman , zekaokumakdir  ve
djsbsiwn'a ithaf ediyorum ❤️🤎

🍄

Evde oturup bilgisayar başında gelen siparişleri hazırlıyordum. Bir yandan da test sonuçlarını düşünüyordum. Ama gerçekten onlar kardeş mi? Aslında kardeş olduklarını düşünüyordum çünkü görünüş ve karakter olarak birbirlerine çok benziyorlardı.

"Efra!" Diana'nın heyecan dolu sesini duyunca dönüp ona baktım.

"Gerçekten de kardeşiz"

"Belliydi" Güldü.

"Linus nerede?" Suratını astı.

"Abim olduğunu öğrenince suratını asıp odasına gitti. Sanırım beni hiç sevmedi"dedi somurtarak.

"Saçmalama. Beklenmedik oldu. İlla bir sebebi vardır" Omuz silkti.

"Sen n'apıyorsun?"

"Çalışıyorum"

"Ya senden ufak bir şey isteyebilir miyim?"

"Tabii"dedim gülümseyerek. Gelip yanıma oturdu.

"Benim gitmek istediğim bir yer var. Ama tek başıma gidemem. Benimle gelir misin?" Kaşlarımı çattım.

"Neresi orası?"diye sordum merakla. Ortada bir macera varsa ben de varım!

"Bir mağara. Ancak mağaranın kapısını sadece insanlar açabilir"

"Ama neden? Siz insanlardan daha güçlüsünüz sonuçta"

"Evet bu yüzden. Mağaranın içerisinde çok güçlü ve değerli bir şey varmış. Ne olduğunu ben de bilmiyorum. İnsanlar onu kullanamaz sadece görmek ve bakımını yapmak için gelirler. Bizim gibiler ise giremez. Ama eğer yanımda sen olursan belki girebiliriz" Biraz düşündüm. Yeni bir maceraya hayır diyemem. Ama Diana'yı henüz tanımıyorum.  Ona güvenip de bu tür tehlikeli bir şey yapamam.

"Ben gelmek istemiyorum" Yüzü düştü.

"Ama neden? Hadi lütfen kırma beni"

"Tehlikeli olabilir. Yani en azından Linus da bizimle gelsin veya haberdar olsun" Hızla kafasını olumsuz anlamda salladı.

"Sakın ha! Asla izin vermez"

"Demek ki bir sebebi var"

"Hadi ama...sen de merak etmiyor musun?" Başımı olumsuz yönde salladım.

"Ediyorsun kandırma beni. Lütfen" Evet gerçekten çok merak ediyordum ama başımı derde sokmak istemiyordum.

"Hem ailenin nerde olduğunu da öğrenebilirsin"

Merakla ona baktım. Resmen gözlerim parlıyordu. Ailem beni küçükken terk etmişti evet ama onları gerçekten merak ediyordum. Her ne kadar kızgın olsam da.

"Ciddi misin?"

"Tabii ki! Mağaradaki o güç kaynağı her neyse o kadar kuvvetli ki her şeyi yapabilir" Buna asla hayır diyemem.

Kayıp İMPARATOR (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin