İblis

18.5K 1.4K 1.2K
                                    

Geçmiş olsun Türkiye. Umarım hepiniz iyisinizdir 🖤

Öncelikle ben depremden dolayı bir süre kitaba ara verecektim. Ancak çok fazla istek geldi ve sizi daha fazla bekletmek istemedim. Umarım beni yanlış anlamazsınız. Bu olanlar için gerçekten çok üzgünüm. Belki az da olsa mutlu olmanızı sağlarım. Geçmiş olsun🤎

🍄

Ailem beni soru yağmuruna tutarken ben de sessizce oturmuş soruların bir an önce bitmesini diliyordum.

"Anneciğim, babacığım söyledim ya. Erkek arkadaşımın kardeşi hastaydı ben de onun yanındaydım" Ailem hiç ikna olmuş gibi değildi.

"Defne öyle demedi ama"dedi babam şüpheyle. Defne'ye baktığımda kapının önünde heyecanla bizi dinliyordu.

"Ne dedi ki?"diye sordum masum görünmeye çalışarak.

"Yurtdışından bi' arkadaşın gelmiş, onun yanına gitmişsin"desi annem. O söyleyince farkettim, Defne'nin mazereti daha mantıklıydı.

"Şimdi bize gerçeği söyle"dedi babam ciddiyetle. Çalıştır saksıyı Efra.

"Benim dediğim doğru aslında ama erkek arkadaşımın yanına gittim diye kızarsınız sandım. Bu yüzden Defne'ye size böyle söylemesini  istedim" Bu sefer ikna olmuşlardı.

"Kızım sen 24 yaşındasın 14 değil. Neyden korkuyorsun? Hatta yarın çağır şu adamı biz de tanışalım. Bakalım kimin nesiymiş" dedi babam. Linus'u ailemle tanıştırmak fikri pek hoşuma gitmese de mecbur kabul edecektim.

"Peki baba"

Sonunda beni rahat bırakmıştılar. Biraz dinlenmek istediğimi söyledim ve odama geçtim. Linus'un oyuncak hali yatağımın üzerindeydi. Kapıyı kilitledim ve yanına gittim.

"Babamın söylediklerini duydun mu?" Tekrar kendi bedenine dönüştü.

"Duydum. Kayınpederimle tanışmak için heyecanlyım" Şaşkınlıkla ona baktım. Delirmiş olmalıydı.

"Tanışmak zorunda değilsin. Bir mazeret uydururum" Kafasını olmuzsuz anlamda salladı.

"Daha ne kadar ailene yalan söylemeyi düşünüyorsun? Hem benim için bir sakıncası yok"dedi umursamazca. Sanırım kim olduğunu unutmuştu.

Bir süre sonra Linus gitti. Telefonuma baktığımda Alya'dan mesaj geldiğini gördüm.

Alya: Nasılsın?

Alya: Seni özledim. Yakında geri geleceğim.

Efra: İyi değilim. Gel kurtar beni

Kısa bir süre sonra mesajımı gördü.

Alya: Ne oldu?

Efra: Ailem Linus'la tanışmak istiyormuş

Alya: Gerçekten mi?

Alya: Daha ben bile tanışmadım

Efra: Ben de tanıştırmak istemiyorum ama Linus bir sakınca görmüyor.

Kayıp İMPARATOR (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin