Hellööö! Sonunda yeni bölüm geldi. Sizi ve bu kurguyu çok özledim. Artık her hafta düzenli olarak salı günü saat 20.30'da bölüm atacağım. Veeee karakter tanıtımı bölümünde birkaç değişiklik yaptım bir bakın ona. Birde hikayede iki Peter olduğu için eğer karışıyor, anlamıyoruz falan derseniz birini belli olsun diye farklı yazacağım ona göre beni haberdar edin. Bu kadar, iyi okumalar<3333
"Dur, dur omega bağcıklarını bağlayayım."
"Ah benim centilmen alfam tanışalım mı?"
"Gerek yok!" Peter kafasını yukarı kaldırmış şekilde bir eli yumruk halinde çenesine doğru uzanırken gözlerini kısmış ciddi bir ifadeyle yan taraftaki boş tahtaya baktı.
O sırada kendisini gülmemek için zorlayan Harry bir elini alnına diğerini kalbine koyarak "Ah, haşin alfammm! Yut beni yala beni!"dedi geriye doğru bedenini yatırarak.
İkisi kahkahalara boğulduğunda onları somurtarak izleyen Wade elindeki kalemi kafalarına doğru attı. "Dünyadaki en adi orospu çocuklarısınız."
"Hahaha- ah çok komik karnım ağrıyor! Ahahaa... Wade yüce omega aşkına bir omega dikkat çekiyorum omega seninle tanışmak istiyor ve sen onu reddettin. Dünyadaki en beyinsiz kişi sen olmalısın o halde."
"Sadece tanışmak istemedim ne var ki bunda?"
Harry onun yanına gelip masaya oturdu ve bacaklarını sallamaya başladı. "Yapma dostum, dediğin çok kabaydı. Gerçekten alfalığını konuşturdun. Ne olacak sandın kötü çocuk olursan sana düşer falan mı?"
"Hiçbir şey sandığım yok yalnızca mesafemi korudum. Onun bana düşmesini neden isteyeyim ki hem?"
"Wade, her kurt bir omegayla olmak ister. Yani onların yumuşacık tenleri, incecik ruhları, şeker gibi kokuları vardır.
Ela gözlü genç bıkkınlıkla ofladı. Öğle arasındalardı ve bu yüzden sınıf boştu. Zaten Vampirler ve Yaşamları dersinden çıktıkları için başı ağrıyordu. Birde üstüne arkadaşları hala sabahki olayı konuşup kendisiyle uğraşırken daha da bunalıyordu.
"E yani? Sırf omega diye ve durup dururken yolda çarpıştık diye ona aşık mı olmalıydım? Hem birisinden hoşlanacaksam türü önemli olmamalı onu tanımam gerekir."
Peter ona gözlerini devirdi bıkkınlıkla. "Yemin ederim daha boyun ayak baş parmağım kadarken ortalıkta 'ben büyüyünce omega bulup onunla mühürleneceğim, omega, omegalar çok harika, eşim bir omega olacak' diye dolaşmasaydın sana inanabilirdim."
Wade ona hayretle bakarken "Daha beş yaşındaymışım amına koyayım! Kafan mı güzel senin?"diye isyan etti.
"Bu bir gerekçe değil. Hayatımızı çocukken bilinç altımıza giren şeyler yönlendirir. Hem bence sen ondan ufak bi' etkilendin ve yine bence o da senden etkilenmiş gibiydi ve biliyorsun o Gwen'in kardeşi yani demek istediğim sen acaba Peter'ı tavlasan ve sonra belki bende Gwen'le yakınlaşabilirim,ha?"
Wade sonunda siniri bozulduğu için gülmeye başlarken kafasını iki yana doğru salladı. "May sabah sana ne içirdiyse yarın bana da getir dostum. Okul ancak bu şekilde çekilebilir olacak gibi."
Harry'de Peter'ın yaptığı olağanüstü(!) plana gülerken sıranın üzerinde duran başka bir kalemle oynama başladı.
"Neden onu sadece bir yerlere davet etmiyorsun ya da mesaj atmıyorsun. Sence de kulağa daha basit gelmiyor mu?"
"Denedim! Hergün mesaj yazıyorum. Günaydın ve iyi geceler mesajı bile atıyorum o ise bana sadece görüldü atıyor. Hergün dikkatini çekebilmek için kıçımı yırtıyorum ama dönüp bakmıyor bile bana!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROWENA (Omegaverse)
FanfictionYüzyıllar önce vampirler tarafından yapılan omega soykırımı kurt dünyasını derinden yaralamıştı. Yüzyıllar sonrasında bile yeryüzünde çok az sayıda omega vardı. Bunlardan biride Peter Stark'dı. #Spideypool #omegaverse #ironstrange Başlangıç:20/07/20...