▪Aşk▪

258 33 131
                                    

"Hepinize geldiğiniz ve yardım etmeyi kabul ettiğiniz için teşekkürler. Hoş geldiniz." Peter önünde koltuklara oturmuş etrafa garip bakışlar atarak tam olarak ne yapmaları gerektiğini bilmeyen gençlere hitaben konuştu. 100. Yıl balosu için onları Stephan'ın evinde toplamıştı.

Aslında şuan ki durumları oldukça garipti. Gwen, bu kadar çok alfayla aynı ortamda bulunmaktan rahatsız olduğunu her haliyle belli ederken hepsine öldürücü bakışlar atıyor, Peter onun bakışlarına aldırmadan gülümseyerek genç kızı izliyordu. MJ sehpadaki garip şekilli vazoya kafasını bir sağa bir sola yatırarak ilgiyle bakarken Ned, heyecanla yerinde kımıldanıp duruyor ve meraklı gözlerini evin içinde gezdiriyordu.

Sam ve Anne birlikte Sam'in telefonundaki bir şeye bakarken Harry ile Wade gözlerini Peter'dan ayırmıyordu. Omega çoğu kişinin dikkatinin kendisinde olmadığını görünce ellerini beline koyup sesini biraz yükselterek "Pekala, bana odaklanın millet hadi!"dedi.

"Gwen şu an da kimseyi dövemezsin şöyle bakmayı kes. Peter sende bana dön lütfen Gwen'i okulda da izleyebilirsin. Ned, başka bir gün sana evi gezdiririm ne dersin? Ve MJ evet o vazo çok ilgi çekici ve büyülü, onun hakkındaki efsaneleri sana boş bir zamanımda anlatabilirim? Anne ve Sam telefonunuzla bir saat ilgilenmeseniz dünyanın sonu gelmez."

Sonunda hepsinin dikkati omegaya çekildiğinde Peter rahat bir nefes aldı. "Evet, teşekkürler. Burada neden toplandığımızı biliyorsunuz okulun 100. Yıl balosu için. Bu organizasyonu yönetme işi Wade ile bana verildi ve bizde sizlerden yardım almaya karar verdik. Şimdi ikişer kişilik guruplar oluşturup görev dağılımı yapacağız. Buraya kadar sorusu olan?"

Gwen yavaşça elini kaldırdı. "Harley neden burada değil ve partnerimizi kendimiz seçebilir miyiz?"

"Imm, Harley bugün meşgul olduğundan bize katılamadı ama o da bunun içinde olacak ve hayır partnerleri Wade ile ben kurâ ile siz gelmeden belirledik." Gwen kafasını geriye yatırarak ofladı ve "Bu kesinlikle hoşuma gitmeyecek!"diye mırıldandı.

"Üzgünüm bu adil olmalıydı. Peki başka soru?"

"Ben, lütfen."diye konuştu Michelle kısık bir sesle. "Ee, acaba bu sıkıcı toplantı bittikten sonra başka eşyaları da kurcalayabilir miyim? Oldukça ilginç şeyler var ve şey ımm Gwen gerçekten ortadan bir anda kaybolan alfayı penisini kestikten sonra parçalayarak öldürdü mü?"

Son sorudan sonra diğerlerinden ufak gülme sesleri yükselirken zavallı Peter böyle bir soru beklemediğinden olsa gerek şaşkınlıkla kıza bakıyordu. "Aaa, ben..son soruya cevap vermeyeceğim ama ilki için babamla konuşmam gerek. Evet, başka soru yok. Şimdi gurupları açıklayacağız görevlendirmeleri yapıp dağılacağız."

Bu kez Wade bir adım öne çıktığında elindeki kağıda listeledikleri isimleri okumaya başladı. "Harley ve Michelle, Harry ve Ned, Sam ve Anne, Peter ve Gwen."

"Bu saçmalık! Kesinlikle saçmalık! O alfayla ekip falan olmam, hiç biriyle olmam!" Gwen hiddetle ayağa kalktığında Peter iç çekti. Bunun sorun olacağını tahmin etmişti. "Gwen buna biz karar vermedik, kimse vermedi. Şimdi sen istedin diye partnerini değiştirirsem bunu diğerlerine de yapmam gerekir, adil olmaz."

"Katil olmamı bu kadar çok istediğini bilmiyordum kardeşim." Sert bir yutkunma sesi.. Alfa Peter elini hafifçe havaya kaldırarak "Şey, belki de," diye konuştuğunda omega olan onu susturdu. "Hayır! Lütfen Gwen sadece birkaç hafta falan sürer, bu kadar zor olmamalı. Benim için?"

Gwen bir süre kardeşinin adeta yalvaran ifadesine baktı ve kollarını önünde bağlayarak derin bir nefes bıraktı. "Pekala, işin sonunda hapishaneye ziyaretime gelirsin!" Sert bir yutkunma sesi daha.. Harry arkadaşının korkudan soğuk terler döken haline kıkırdarken omega Peter gülümsedi sakinleştirici bir şekilde. "Şaka yapıyor. Hapishane falan yok, endişelenme."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ROWENA (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin