Omegaverse nedir?
Toplumdaki insanların alfa, beta ve omega şeklinde cinsiyetlere ayrıldığı ve erkeklerin de hamile kalabildiği bir alternatif evrendir.
Omegaverse için ortaya çıkış serüveni Kurt hiyerarşisi ile başladı. Başlangıçta kurt adamlar hakkında planlanan evren daha sonra insanlara entegre edilerek devam etti.
Bu evren her yazarın kendi kurallarını ekleyebildiği ve çok değişken kurallar olduğu bir evren. Mesela bazı evrenlerde vita delta gibi üstün ırklarıda hikayeye katarlar bazılarında katmazlar ya da bazı evrenlerde omegalar değerli bazılarında değersiz olurlar. Bu tamamen yazarın kendi kafasında kurduğuna bağlıdır.
Alfa Nedir ?
Genellikle doğal olarak yetenekli, karizmatik ve güçlüdürler. En belirgin özellikleri lider olma kapasitelerinin yüksekliğidir. Oldukça çekici ve erkeksi vücutları vardır. Omegaverse evreninde üstün ırk olarak kabul edilirler. Feromonları ile Omega ve Beta cinsiyetlerini kontrol edebilir ve istediklerini yapmalarını sağlayabilirler. Aynı şekilde Omega feromonlarına karşı zayıftırlar. Bir Omega Kızışma Dönemi'ne girdiği sırada kokusunu alırlarsa cinsel ilişki isteklerini bastıramazlar veya bastırmaları çok zordur. Bu dönemde şiddete başvuracak kadar ileri gidebilirler. Kadınları türleri için bile hamile kalma gibi bir durumları yoktur.
Omega Nedir ?
Cinsiyete bakılmaksızın hamile kalabilen gruptur. Daha küçük ve feminen vücut yapıları vardır. Kadınların adet dönemine benzer şekilde Kızışma Dönemi denen bir dönem geçirirler. Bu dönemde hamile kalma isteği ve cinsel ilişki dürtüler çok fazla artar. Bu döneme girdiklerinde etrafa feromonlarını yoğun şekilde salgılarlar. Bu da ortamda ki Alfa bireyleri kendisine çekmesini sağlar. Eğer bir Alfa ile cinsel birliktelik yaşarsa hamile kalma olasılığı çok yüksektir.
Benim bu kitapta yazacağım evrenim için toplumda en az bulunan cinsiyet türü. Ve yine benim evrenimde kutsal olarak kabul edilirler. Onlara zarar verenler yada vermeye çalışanlar ağır cezalara çarptırılırlar. Bir omega olarak doğduğunda bunun devlete bildirilmesi zorunludur.
Kızışma döneminde tehlikede olmamak için cinsel dürtülerini baskılamaya yarayan "Baskılayıcı İlaçlar" kullanırlar. Bu ilaçlar Kızışma Dönemi'nde Omega'nın cinsel isteğini ve feromon salgılamasını baskılar ve bu şekilde istenmeyen kazaların önüne geçilmiş olur. Bunu diğer türlerde kullanabilirler ancak omegalar arasında kullanımı daha yaygındır.
Beta Nedir?
Bu grup toplumun çoğunluğunu oluşturur. Sıradan insanlara en yakın gruptur. Hamile kalabilir ancak bu (benim evrenim için) riskli ve zordur. Ayrıca hamile bırakabilirler. Görünüş açısından Alfalar kadar görkemli değil ama Omegalar kadar da minik ve kırılgan değillerdir. Duyguları genelde istikrarlıdır ve barışçıl olmaya eğilimlidirler. Cinsel istekleri partnerlerine hissettikleri duygusal hisler dolayısıyla olur. Herhangi bir feromon salgılayamazlar ya da feromondan etkilenme durumları yoktur. Yine de feromon kokularını alabilir ve türleri ayırt edebilirler.
Feromon Nedir?
Feromon vücut dışına salgılanan salgı /hormon anlama gelir. Duygu değişimlerine göre değişiklik gösterir. Eşlerini kendilerine çekebilmek için de kullanılır. Alfa ve omega türlerinin kendisine ait feromonları vardır. Omegaların ki daha tatlı, şekerli, ve çiçekli kokular olur. Alfaların ki ise baharatlı, sert ve erkeksi olur. Kurtlar feromon salgıladıklarında gözlerinin rengide türüne göre değişir. Omegalar mavi, alfalar kırmızı, betalar sarı renk gözlere sahip olurlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROWENA (Omegaverse)
FanficYüzyıllar önce vampirler tarafından yapılan omega soykırımı kurt dünyasını derinden yaralamıştı. Yüzyıllar sonrasında bile yeryüzünde çok az sayıda omega vardı. Bunlardan biride Peter Stark'dı. #Spideypool #omegaverse #ironstrange Başlangıç:20/07/20...