▪Rüya▪

327 34 130
                                    

Bölümün başında 🔞 sahneler var atlamak isterseniz italik yazıyı geçin zaten çok uzun değil. Bide biz bu hafta içinde fındığa başlıyoruz bölümler bir ay boyunca salı akşamına denk gelir mi bilmiyorum ama haftada bir bölüm kesin atarım. Evet böyle. İyi okumalar, yorumlarınızı esirgemeyin. Seviliyonuuuz<3333333333333



Alfa öpücükler kondurduğu yumuşak boyna daha da sokulurken ciğerlerine dolan mest edici koku onu adeta kendinden geçiriyordu. İri ellerini altındaki bedenin kıvrımlarında gezdirirken kulağına dolan tatlı inlemeler zihnini karıncalandırıyor diğer her şeye sağır olmasına sebep oluyordu.

Bulunduğu yerden ayrılıp bedenini kolları üzerinde kaldırdı ve zevkle kısılmış masmavi gözlere dikti gözlerini. Öpücüklerini çenesinde devam ettirirken "Omegam." diye mırıldandı. Omega kollarını boynuna daha sıkı dolayıp alt taraflarını ona bastırırken "Alfam." diye inleyerek karşılık verdi ona.

Sorgulayamıyordu. Kendi odasında, kendi yatağında, kendisini daha dün anlaşılmaz hislerin içinde boğan bu güzel oğlan neden altında çırılçıplak bir şekilde uzanıyor sorgulayamıyordu. Bunu yapamayacak kadar omeganın güzelliği ile doluydu düşünceleri.

Ufak bedeni kavrayarak yerlerini değiştirdiğinde omegayı kucağına yerleştirdi ve ellerinden biriyle kalçasını diğeriyle de belini kavradı ardından onu kendisine bastırdı.

"Ihmm Wade!"

Peter ince kollarıyla iri bedeni sararken yüzlerini yaklaştırarak burunlarını birbirine sürttü. Kalçalarını dairesel hareketlerle üstünde oturduğu bedenin aletine sürtmeye devam ediyordu bir yandan da.

Alfa olan omeganın yüzünden uzaklaşarak yanağına çıkardı belindeki elini. Pürüzsüz teni sanki bir çiçeği sever gibi okşarken "Çok güzelsin, tanrım! Öyle güzelsin ki bana kafayı yedirteceksin." dedi.

Omega ilahi bir sesle kıkırdadı ve gözlerini kapayarak onun eline bastırdı yüzünü. Kirpikleri tekrar aralandığında mavilikleri biraz daha koyu ve arzuluydu.

"Harikasın bebeğim ama bence artık beni," yüzünü büyük elden ayırarak alfanın kulağına doğru yaklaşarak fısıldadı. "Becermelisin!"

Alfa, omegasının isteğini ikiletmedi. Dilini dişleri üzerinde gezdirip tehlikeli bir şekilde güliümsedikten sonra onu eski pozisyonuna geri döndürdü ve bacaklarını aralayarak arasına yerleşti. Penisini kalça arasına sürterek deliğine kadar ilerletti.

"Nasıl da arsızsın. Beni çıldırtıyorsun."

"Benim için çıldırdığını zaten biliyorum."

"Oh, öyle mi?" Wade kendisini adeta becerircesine ona doğru ittiğinde Peter deliğine yapılan baskıyla kafasını geriye atarak inledi.

"Ahhm, alfa, lütfen."

"Bana ne istediğini söyle güzelim."

Omega onun kıpkırmızı gözlerine istekle bakarken "Seni." diye mırıldandı. "Beni doldurmanı istiyorum, beni doyur alfam." Wade memnuniyetle gülümseyip ince dudaklara atıldı ve sertçe öpmeye başladı.

ROWENA (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin