𝑬𝒈𝒚𝒆́𝒋𝒔𝒛𝒂𝒌𝒂́𝒔 | 2

2.9K 110 3
                                    

𝑴𝒂𝒙

Egy újabb reggel, egy újabb idegen nő az ágyamban. Az órámra pillantok 11:34 baszki. Késésben vagyok!

- Menned kell. - ébresztettem a tegnapi lányt, miközben a ruháim felé vettem az irányt. Csapatpóló és farmer. Csak a szokásos. 

 - Nos akkor szia. - intettem a szőke lánynak, aki az ajtóbán állt. Háborodottságát kicsit sem tagadva közelebb lépett hozzám és felpofozott.

- Faszfej. - morogta, majd elhagyta a lakásom. 

Áucs.

A gyárba belépve először a csapatfőnök irodáját vettem célba, ami előtt már a kedves csapattársam álldogált.

- Maxi - ölelt meg köszönés gyanánt. 

- Sergio. - viszonoztam. - Jó látni végre! Milyen volt a szünet? - érdeklődtem. Innentől pedig a csapatfőnök érkezéséig hallgattam a mondókáját.

- Pilóták! Kérlek társuljatok! - szólt ki az ajtón az egyik befektető. A teszthét előtt csinál a csapat egy ilyen mega gyűlést. Ez általában a fejesek miatt lényeges. Itt részt vesznek a szponzorok, befektetők és mindenki aki pénzeli a Red Bullt. Mi pilóták pedig mosolygunk és hallgatunk. 

Az asztalhoz leülve éppen az új csapatorvosról társalogtak.

- Ő miért is nincs itt? - kérdezte az egyik részvényes.

- A gyerekeket nem tudtabízni. Láttad a cikket nem? - bólint - Most nincsennek túl jóban, így minden percet kihasznál amit a fiúkkal tölthet. Délután érkezik elvileg. - felelte Christian.

- Híresség feleség? - kérdeztem suttogva a csapattársamat.

- Fogalmam sincs. Azt se tudtam hogy új emberünk lesz. - felelte Sergio.

- És Wolff hogy viselte azt hogy minket választott? - tette fel a kérdést Eric, a csapat jogi tanácsadója.

- Gondolhatod. - nevetett fel Christian. - Örömében majdnem beverte a képem. 

§§§

Sergioval úgy döntöttünk hogy még a haza utazásunk előtt bulizunk egy jót, így a hotelhoz lévő közeli bárban kötöttünk ki. Sergio természetesen szinte egész este a táncteret boldogította, míg én ma inkább csendes megfigyelőset játszottam. 

- Nézd azt a csajt. - mutatott Sergio egy vörös hajú nőre, aki meg kell hagyni tényleg nagyon szép volt.

- Tiéd lehet. Nem bukok a vörösre. - feleltem nevetve. Sergionak több se kellett, mivel rögtön elindult a lány felé. Sergio mondott valamit, a lány nevetett, Sergio a nyakába suttogott, a lány hozzá simult és ekkor megláttam őt. Valószínűleg a vörös barátnője lehetett mivel suttogott neki valamit és magukra hagyta őket. Kecsesen sétált a pult felé, a fekete szoknyája pedig jobbra - balra lengett a lábai körül. A pulthoz érve megtámaszkodott azon, így a fiatal pultos srác aki nem lehetett több 19-nél rögtön belátást kapott a nő mellének egy jó nagy részére.

- Mit adhatok? - kérdezte a pultos a nőtől.

- Egy vodkanarancsot. - felelte mosolyogva. Gyönyörű a mosolya.

- Vodkanarancs? Egy ilyen nőnek? - vigyorgott rá a pultos.

- Egy ilyen nőnek? Milyen nőnek? - kérdezett vissza erélyes hangsúllyal, viszont érezni lehetett a hangján a játékosságot.

- Egy ilyen szívdöglesztő, csinos, gyönyörű sikeres nőnek. - felelte a pultos egy óriási vigyorral a képén. Undorító.

- Sam! Inkább csináld az italom. Nem fogok lefeküdni veled továbbra sem. - nevetett fel.

- Kár. - nevetett fel a pultos ( Sam ) majd nekilátott a nő italának. A poharamból lehúztam az utolsó kortyot és a nő felé indultam. Ő lesz a mai.

- És velem lefeküdnél? - kérdeztem mellé állva, majd én is megtámasztottam a pultot.

- Hát meggondolandó. - mondta elfojtott mosollyal, miközben végig mért. Fekete ing, fekete farmer és sportcipő. Semmi érdekes, mégis úgy láttam mintha tetszene neki.

- Nekem a meggondolandó nem elég. - feleltem közelebb hajolva hozzá, így megéreztem mesés édeskés illatát.

- Pedig be kell érned azzal. - mosolygot, majd beleivott az italába. Én pedig csak mosolyogva figyeltem. - Táncolunk? - kérdezte. Én pedig bólintottam.

Az este további részében átadtuk magunkat a zenének és az önfeledt szórakozásnak. A teste a mellkasomhoz simult, a csípőjét pedig a zene ütemére ringatta, ezzel is izgatva engem.  A kezemmel még szorosabban vontam magamhoz majd elkezdtem csókokkal behinteni a nyakát.

- Tudod nem rég érkeztem. Akár ki is próbálhatnánk az ágyat. - felelte megfordulva, én pedig bólintottam. Kézen fogva vezettem ki a tömegből, majd fogtam egy taxit. A nő lediktálta a hotel címét, a taxis pedig elindult.

- Én is itt száltam meg. - feleltem mosolyogva. 

- Akkor ha ügyes leszel akár csinálhatunk ebből egy második alkalmat. - nevetett.

- Hidd el bébi, ügyes leszek. - feleltem magabiztosan, majd a kezemet pedig rásimítottam a combja belső részére.

A taxit úriember módjára rendeztem, majd a liftbe belépve a nő felé fordultam aki éppen a negyedik emeleti gombot nyomta meg. Amikor észrevette hogy figyelem az ajkába harapott és úgy nézett fel rám.

- Tudod ez nagyon izgató. - feleltem, miközben a kezemet a derekára tettem.

- Mindent a jóért. - mondta elfojtott mosollyal, miközben a kezeit felvezette a mellkasomon keresztül a nyakamra. A kezeimet levezettem a fenekére, majd belemarkoltam, aminek hatására egy jóleső nyögés hagyta el ajkait. Több se kellett, azonnal ajkaira tapadtam. Erősen  csókoltam, vággyal tele ahogyan ő is.

- Ugorj. - parancsoltam, ő pedig ugrott.  A lábait a derekam köré fonta, míg én a fenekénél tartottam.

- Folyosó végén balra. - mondta az utat, de utána rögtön lecsapott a nyakamra. A szobához érve lehúzta a kártyát és már bent is voltunk. Amíg az ágyig elértünk ő már megszabadított az ingemtől. Az ágyra ledobtam, majd felé másztam. A ruhák csak úgy peregtek le rólunk, a szobát pedig a nevetésünk és a nyögéseink zaja piszkolta be. Amikor az utolsó ruhadarab is lekerült mind a ketten végig mértük a másikat.

- Baszki. - sziszegte amikor meglátta a méretem, de a szeme vágytól csillogott.

- Kurva dögös vagy. - feleltem. Majd a tárcámból előkaptam egy óvszert és magamra húztam. - Amúgy Max vagyok. - mosolyogtam rá.

- Jenni. - felelte, én pedig bele hatoltam.


Engedj el! | Max Verstappen ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora