𝑯𝒊𝒉𝒆𝒕𝒆𝒕𝒍𝒆𝒏 | 3

2.7K 95 2
                                    

𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒇𝒆𝒓

Reggel arra keltem hogy nehezen veszem a levegőt, aminek oka a szinte rajtam fekvő Max.

- Max! Max! - szólongattam. Semmi. - Max kellj fel! - ráztam meg. Semmi. Aljas módszerhez kell folyamodni. 

- Te megharaptál? - pattant ki a szeme egyből. 

 - Máshogy nem keltél volna fel. - vontam meg a vállam, majd miközben felálltam az ágyból magamra tekertem a lepedőt. Viszont ennek következtében elém tárult Max teljesen meztelen teste. Izmos és dögös. És még a szexben is jó. - Menned kell! - eszméltem fel a bambulásból.

- Ezt én szoktam mondani. - mosolygott rám, majd az ágyból kimászva elkezdett felöltözni. Amíg ő öltözött én is elő készítettem a ruhámat. Fekete farmer, bordó garbó és az elengedhetetlen fehér orvosi köpeny.

- Doki vagy? - kérdezte döbbenten.

- Igen. - feleltem büszkén. - Ma kezdek. - mosolyogtam rá izgatottan.

- Hát akkor sok sikert. Örülök hogy megismertelek. - vigyorgott rám, majd egy puszit nyomot az arcomra.

- Szintén. - feleltem, majd becsuktam az ajtót.  Majd hirtelen egy nagyon fura helyzet vette kezdetét. Jó reggelt Toto - felelte Max. És teljesen olyan volt mintha az apám pedig válaszolt volna neki. De biztos csak az izgulás miatt képzelődőm.

Gyorsan elkészültem, megcsináltam a hajam és már mentem is a gyárba. A gyár nagyon közel volt a hotelhez, így egy negyed óra után már bent is voltam a Red Bull főhadiszállásán. 

- Szia, Dr. Wolff. A csapatfőnökhöz jöttem. - feleltem a pultban álló mosolygó nőnek.

- Harmadik emelet. - mondta. Megköszöntem majd pedig meg is indultam felfelé. Az iroda ajtó előtt megálltam majd végig simítottam fehér köpenyemen és kopogtam. 

- Gyere. - hallatszott Christian hangja. - Meg is jött a csapatorvosunk. - felelte. A teremben ott volt még a Helmut a csapat tanácsadója, Adrian a műszaki főigazgató és a két pilóta. Az egyik a srác volt a bárból aki valószínűleg az éjszakát Carmennel töltötte. Azt hiszem Sergio a neve. A másik pilóta pedig...

- Max? - kerekedtek el a szemeim.

- Jenni? - kérdezett vissza hasonló döbbenettel.

- Ez kezd izgalmas lenni. - dőlt hátra Sergio.

- Ismeritek egymást? - érdeklődött Christian.

- Futólag. - feleltem. Majd pedig helyet foglaltam Max-el szemben.

- Nos akkor engedjétek meg hogy bemutassam a csapat új sportorvosát Dr. Jennifer Premila Wolff. - tapsolt meg. 

- Wolff? - kérdezte suttogva Max. Bólintottam. Ő pedig elképedve nézett maga elé.

- Jennifer mesélnél magadról? - kérlelt Christian.

- Örömmel. Először is szeretnék mindenkit megkérni hogy csak Jenni-nek szólítsanak, ha nagyon muszály akkor dr. Wolff vagy doktornő de ezeket inkább a hivatalos dolgokra tartogatnám. - bólintottak. - Három éve végeztem általános orvosi karon. Tavaly kaptam meg a diplomámat sürgősségi sebészetből. A gyakorlati évem két turnusban zajlott. Az első turnus a Bostoni klinikán a második pedig itt a forma 1-ben. Szóval megnyugtatok mindenkit, nem idegen terep ez nekem. - feleltem mosolyogva. - A pilótákkal minden kocsiba ülés előtt szeretnék találkozni. Egy gyors éppen hogy csak tíz percet igénybe vevő kivizsgálásra. - feleltem, amivel mindenki egyet értett kivéve Max.

- Szerinted nekem van időm egy futam előtt tíz perce orvososat játszani? - vágta be, aminek hatására a reggeli édes mosoly és csillogás teljesen eltűnt a szeméből.

- Hát ajánlom hogy csinálj magadnak tíz percet. Hidd el a te érdekedet szolgálja. - feleltem, majd kinyitottam a mappámat hogy elmagyarázzam neki. - Max Verstappen, 1,81 magas, 72 kg. Ez nekem egy három napos adat. Azóta akár fogyhattál egy kilót is. De én még azt hiszem hogy 72 kiló vagy, ezért mondjuk a baleset után nem térsz magadhoz nekem pedig epinephrinet kell beadnom. Nos nem mindegy hogy 0.9 g/ml adok vagy 1 g/ml adok. Így azt javaslom a te érdekedben hogy eljössz arra a tíz percre. - vágtam hozzá. Erősen tartotta velem a szemkontaktust, a helyzetet pedig mindenki csendben figyelte.

- Jó, lesz tíz percem. - felelte.

A megbeszélés után lementem a büfébe és kértem magamnak egy kávét. Egy asztalhoz leülve elővettem a telefonom és megnyitottam a Benedict által küldött videót.

- Szia JenJen! - köszöntek mind a ketten integetve a kamerába. - Éppen kertészkedünk. - vigyorgott Benedict majd a kamerát feljebb emelve, látszódott hogy apa kedvenc ültetvényét rongálták meg. - Tudod, elég jól le lehet itt vezetni a feszültséget. - folytatta a 13 éves öcsém. - Jack meg homokozik közben. - fordította felé a kamerát. - Ma reggel össze vesztem apával, szóval most muszáj volt valamit megrongálnom. Tudod könnyebb volt amikor itt voltál. De büszke vagyok rád doktor JenJen. - felelte. - szeretünk és hiányzol. - mondták egyszerre, nekem pedig legurult egy könnycsepp az arcomon. 

- Minden rendben? - kérdezte Max a hátam mögül.

- Persze. - feleltem, majd bele ittam a kihűlt kávémba.

- Azért sírsz? - kérdezte mosolyogva. - Tudod amúgy azért kerestelek hogy veszekedjünk. - felelte komolyan.

- Veszekedni? Min? - értetlenkedtem.

- Azon hogy lefeküdtem egy férjes anyukával! - csattant fel.

- És nekem ehhez mi közöm van? - értetlenkedtem, majd Max olyan na ne röhögtess arccal nézett rám.

- Hé! Miből veszed hogy férjnél vagyok? És a gyerekeket? - kérdezgettem, miközben majdnem képen röhögtem.

- Hát tegnap említette Christian hogy a gyerekek miatt nem veszel részt az értekezleten. Meg a beszélgetésből az jött le hogy össze vesztél a gyerekek apjával. Erre meg a ráadás hogy Wolff vagy! Toto a férjed ugye? - kérdezte. - Uramisten ha a tegnap éjszaka kiderül, akkor engem Toto kirak innen. Búcsút mondhatok az egész karrieremnek. - sápadt el.

- Na jó állj le! - feleltem mosolyogva. - Nem vagyok férjnél és gyerekem sincs. A fiúk a testvéreim, és igen össze vesztem tegnap reggel az apjukkal. Az apánkkal. Aki Toto. - magyaráztam.

- Toto  az apád? Te komolyan a helyemmel játszol? Az álmom hogy a Mercedeshez kerüljek. Erre lefekszek a csapatfőnök lányával. Így aztán nekem még jobban végem. - dühöngött.

- Max fejezd be. Leszel még a Mercedesnél. És már nem azért de lassan 27 évesen had döntsem már el én hogy kivel fekszem le. Felnőt nő vagyok az apámnak meg ezt le kell nyelni. Habár a kapcsolatunk most se rózsás szóval nem hiszem hogy valaha is megtudja a tegnapit.

- Akkor lesz második menet is? - húzta mosolyra ajkait.

- Ne álmodozz ha ébren vagy, Verstappen. - nevettem fel, majd visszasétáltam az irodámba.

Sziasztok! Nos én nem igen fogok irkálni a részek végére VISZONT! Néhol lesz egy pár orvosi kifejezés mint ebben a részben is. Semmi közöm az orvosláshoz ( kivéve ha a 18 évadnyi Grace klinika beleszámít) így ha valaki ebben jártas, az írjon és javítson ki! Én pedig arra javítok a könyvben. Puszi!


Engedj el! | Max Verstappen ff.Onde histórias criam vida. Descubra agora