𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒇𝒆𝒓
- Azóta nem is beszéltetek? - kérdezte Carmen, miközben a repülőn ültünk a Bahreini nagydíjra tartva.
- Nem. - feleltem közömbösen. - Max nem szeretné a munkát keverni a magánélettel, ahogyan én sem. Valószínű ha tudom hogy ő is f1-es akkor semmi nem történik köztünk. De ezt már nem tudjuk vissza csinálni. Volt egy jó éjszakánk és ennyi. - mondtam, miközben az alattunk húzódó várost kémleltem.
- Nem is tudom Jenni. - kezdte Carmen. - Szerintem csak megijedt. Sergio szerint azóta nem volt nővel. És amióta ti ketten - kezdte mutogatni vigyorogva - tudod. Nos azóta senkivel nem volt.
- Az egy dolog hogy a kedves pasid ezt mondja, de ő se lát bele Max életének minden szegletébe. - feleltem, majd a fülesemet betéve lezártnak tekintettem a témát.
Max nem keresett, ahogyan én se őt. Igazából egy oldalról fájt, mert jó volt vele lenni. Na meg hát az a mosoly és a szeme! De egyet értettem vele. Nehéz lenne ebbe az egészbe egy kapcsolatot belesűríteni. Meg a Red Bull pilótája a Mercedes csapatfőnök lányával nevetségesen hangzik.
Miután a hotelbe értünk lepakoltam és elindultam a szezonnyitó vacsorára. Az ebédlő termet rendezték be, és különítették el a csapatokat asztalonként.
- Sziasztok! - léptem oda Carmenhez és Sergiohoz, akik éppen a svédasztalnál szolgálták ki magukat.
- Szia Jenni! Jó látni! - ölelt meg Sergio.
- Téged is. - viszonoztam. - Habár annyit hallottam rólad, hogy olyan mintha nem is mentünk volna el. - nevettem fel.
- Jenni! - rivált rám a barátnőm.
- Nyugi szivi! - felelte Sergio, miközben magához húzta őt. - Tudom hogy a fanom vagy. - felelte nevetve, majd pedig egy csókot nyomott ajkaira. Mosolyogva hagytam őket magukra és elkezdtem a tányéromra pakolgatni. Még a húsok között variáltam amikor egy ismeretlennek gondolt személy hozzám szolt.
- Én a helyedben kihagynám. - bólintott a fejével a villámon tartott hús szeletre. A férfi komoly volt, de mégis a tekintete mosolygós.
- Csak nem magadnak akarod? - nevettem fel, mert aki valaha is evett a Merci asztalról az tudta hogy ez a hús a legfinomabb.
- Nem dehogy. - próbálta tagadni. - Csak simán nem finom. - felelte, de tudtam hogy arra az utolsó szeletre fáj a foga.
- Ez most nem jött össze, de szép próbálkozás volt. - mondtam, majd a tányéromra tettem az utolsó szelet húst.
-Mindig is tudtam hogy Ti, Red Bull-osok kegyetlenek vagytok. De hogy ennyire? - hitetlenkedett.
- És gondold el, az én ereimben Mercedes-es vér csörgedezik. - mondtam nevetve. - Dr. Wolff személyesen, újonc. - nyújtottam a szabad kezem.
- Mick Schumacher személyesen, doktornő. -fogadta el a kezem. - Nem is tudtam hogy Totonak van felesége. - mondta.
- Most komoly? A második ember vagy aki azt hiszi hogy a felesége vagyok. Én tűnök ilyen idősnek vagy az apám ilyen fiatalnak? - kérdeztem, Mick pedig elkerekedett szemekkel nézett.
- Nem dehogy, nem nézel ki öregnek. - tette zsebre a kezét zavarában. - Csak nem gondoltam volna hogy Totonak ilyen gyönyörű a lánya. - vetette oda egy félmosollyal, de ez le is hervadt az arcáról. A derekamon egy meleg tenyér csúszott végig, én pedig értetlenül néztem őt.
- Schumacher, másnak tartogasd a bókjaidat. - felelte kimérten, a derekamat pedig egyre erősebben tartotta, ezzel valami olyat jelezve Mick felé hogy az övé vagyok.
- Verstappen, jó újra látni. - mondta Mick, de minden szavából sugárzott a gyűlölet.
- Mondanám hogy én is így érzek de a hazugsággal nem érek el semmit. - felelte Max.
- Pedig nálad már ez a megszokott. Hiszen ide is így kerültél be. - mutatott körbe Mick, én pedig éreztem hogy a mögöttem álló férfi megfeszül.
- Lehet nem mondtam igazat - ismerte el Max. - De legalább nem hagytam hogy megvegyenek. - felelte, majd óvatosan elkezdett tolni az asztalunkhoz.
- Ez mi a fene volt? -kérdeztem felé fordulva.
- Örülök hogy látlak Premila. - mosolygott rám, ezzel kitérve a válaszadás alól.
- Ne hívj így. - feleltem morcosan.
- Pedig nekem tetszik. - simította meg a hátam, majd a figyelmét a csapatfőnöknek szentelte.
Sziasztok! Gyorsan bocsánatot szeretnék kérni hogy nem lett egy túl hosszú rész. Igazából ez lesz az első könyvem amit publikálok, így nem igazán tudom milyen hosszúak legyenek a részek. Én személy szerint a hosszú részeket szeretem, ezért abból fixen több lesz. De néha becsúszik majd egy ilyen aprócska is :)
ESTÁS LEYENDO
Engedj el! | Max Verstappen ff.
Fanfic𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒇𝒆𝒓 𝑷𝒓𝒆𝒎𝒊𝒍𝒂 𝑾𝒐𝒍𝒇𝒇 - a nő 𝑴𝒂𝒙 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏 - a férfi --- - Ez baromira nincs rendben! - vágtam hozzá, miközben a testem már remegett a dühtől. - Mi nincs rendben? - kérdezte széttárt karokkal. - Hogy a szünetben...