Mindenkit váratlanul ért, mikor kiderült, hogy a főnök felesége állapotos lett. Hiszen már volt egy lányuk, Zefír, aki 3 hónapja töltötte a 9-et. Aztán ott volt a második gyermekük, Nuffink akinek 2 hónap eltéréssel, de a 6. szülinapját ünnepelte a falu. Azonban Hablaty és Asztrid nem rég ünnepelték a házassági évfordulójukat, és annyira jól sikerült az ünneplés, hogy nem számoltak azzal, ami történt. A legjobban Asztrid lepődött meg, hiszen megbeszélték még a kisfiúk születése után, hogy így tökéletes a családjuk, ezért olyan gyógynövényes főzetet ivott mindig, hogy az megakadályozzon egy esetleges terhességet. Mégis most nem hatott, hiába évek óta használta, úgy, hogy nem hanyagolták egymást a férjével. Hablaty sem értette, hogy történhetett. Talán valamiféle jelzés lenne, az istenektől? Esetleg a sors gondolta úgy, hogy nem elég nekik két gyerkőc? Ki tudja? Ezt ők nem tudhatták, csak azt, hogy eszük ágában sem volt elvetetni Gothi segítségével. Így úgy gondolták, el kell mondaniuk a gyerekeknek, hogy kistestvérük lesz. Zefír nem volt otthon, mivel a többi vele egykorúval gyakorolt, vagy csak játszott. Nuffink viszont az apukájának próbált segíteni. De inkább volt hátráltatás, mint segítség, mivel gyerek volt és neki ez is játéknak számított.
–Nuffink, nem szeretnél anyunak segíteni? Biztos jól jönne neki még két kéz. -kérdezte Hablaty a kisfiát, aki éppen az apja vázlat füzetébe rajzolt, aminek kicsit sem örült a törzsfő. Ezért szólt Asztridnak, aki elhívta onnan és megkérte, gyűjtsön neki szép virágokat mivel más nem jutott az eszébe hirtelen. A kisfiú így is tett, és ki szaladt a házból. Hablaty hálásan sétált Asztridhoz, majd egy puszit nyomott az arcára.
–Köszönöm édes. Szívesen foglalkoznék vele, de bele rajzolt a füzetembe és segítség helyett inkább hátráltatás volt. Szóval ezért kértelek meg, hogy hívd el tőlem. De ennyit erről, hogy érzed magad? -óvatosan a felesége hasára helyezte az egyik kezét, és gyengéden megsimogatta. Asztridnak viszont olyan érzése volt, mintha először lenne várandós, olyan régen volt legutoljára. Félt, és aggódott, hogy nem fogja tudni végig csinálni, vagy ami rosszabb, kora szülöttként fog megszületni a csöppség.
–Nem túl jól. Gothi megvizsgált, szerinte minden rendben vele, de nem tudom. Olyan érzésem van, mintha az elsőt várnánk, hiába nem így van. Oké, bizonyítottunk, hogy jó szülők vagyunk, mégis azt hiszem, ezúttal nem leszek az. -elvette szerelme kezét onnan, és elhúzódott. Mintha haragudna rá a történtek miatt, de ez fordítva volt. Magát okolta, hibáztatta, hogy ez megtörtént.
–Ne mondj ilyet, mert sokkal jobb anya vagy mint például Kő fej lenne, és megértem, hogy haragszol rám. Miattam vagy szomorú, miattam kell újra át élned azt, amit már kétszer át kellett pedig megfogadtam, hogy boldoggá teszlek bármi áron. Mégsem tartottam be az ígértem. -tett néhány lépést hátra, hogy teret hagyjon szerelmének, Asztridnak viszont szüksége volt az ölelésére, közelségére. Ezért megfogta a csuklóját és egy mozdulattal magához rántotta, így talán csak 1-2 centi maradt kettejük között.
–Magamra haragszom, nem rád. Te vagy a legjobb dolog az életemben, és boldog vagyok melletted. Abban pedig igazad van, hogy Kő fej nem való anyának. De szeretlek, úgy ahogy vagy. -megakarta csókolni, de Hablaty megelőzte. Közelebb húzta a derekánál fogva, és így teljesen össze simultak. Előbb csak szórakozott vele, hogy húzza szerelme agyát, de mikor Asztrid fejen ütötte, abba hagyta és végre megcsókolta. Nem sokáig tartott a romantikus pillanat, mivel a lányuk hazatért és undorodva szólalt meg, így gyorsan elhúzódtak egymástól.
–Fúj! Miért nyaljátok egymást úgy, mint jak a kicsinyét? Az is olyan undorító tud lenni, de ti még jobban. -Zefír megrázta magát, ahogy szokta mikor így találja a szüleit. Akik már hozzá szoktak, hogy a lányuk nem szereti, mikor nem csak beszélgetnek.
YOU ARE READING
HTTYD OneShots (Magyar) [BEFEJEZETT]
FantasyAz Így neveld a sárkányodat filmekből, és a Sárkányok: Irány az ismeretlen című sorozatból, olvashattok rövid történeteket. A legtöbb történet pusztán csak kitaláció, de olvashattok olyanokat is, amik megtörténtek a filmekben, vagy máshol. 2024. 02...