-1-

924 63 10
                                    

Her an ne olabileceğini asla bilemezsiniz.

Bir anda en yakın arkadaşım Soobin'den gelen aramayla uyanmıştım sabahın 6'sında. Telefona baktığımda ise bundan önce tam 6 kez daha aradığını gördüm. Belli ki yine yeni meşhur sevgilisiyle ilgili bir şey olmuştu. Açtığımda sesinin heyecanından belli oluyordu.

"Bekle Beomgyu! Taehyun ve Huening Kai'ı da aramaya ekleyeceğim!"

"Tamam." dedim uykulu bir şekilde. Açıkçası hayali sevgilisiyle olan hayallerini dinlemek için biraz fazla uykuluydum. Evet hayali, çünkü daha önce hiç göstermemişti bize. Ayrıca Soobin'in ilk sevgilisi, anlarsınız sadece biraz garip.

Ama yine de arkadaşım olduğu için onu her şekilde -gerçek olmasa bile- dinlemeliydim.

Taehyun ve Huening Kai da aramaya eklendikten sonra tahmin edildiği gibi anlatmaya başladı.

Duyduklarımla şaşırdım. Dün gece yaptıkları kirli şeyi anlatıyordu. Bir yerden sonra dinlemeyi kestim ve sözünü böldüm.

"Soobin sen 1 hafta önce tanıştığın birisiyle seviştin mi?"

Ve uzun bir sessizlik oldu. Taehyun ve Huening Kai'ın da bana bu konuda katıldığını biliyordum. Daha sonra Soobin'in kekelemelerini duydum.

"Hadi ama Beomgyu, birbirimizi seviyoruz!"

Eminim öyledir. Meşhur "Yeonjun"un amacını anlamıştım artık. Cidden arkadaşımın bunu anlamayacak kadar nasıl bu kadar gerizekalı olabileceğini o konuşmasını bitirene kadar sorguladım. Zararlı, benim kankam için oldukça zararlı. Onu kıracaktı ve daha sonra Soobin gelip dizlerimde ağlayacaktı ve ben arkadaşımı böyle görmeyi istemiyordum.

Ve konuştum:

"Bizi şu meşhur sevgilinle tanıştırsana."

folklore - beomjunbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin