-13-

276 41 29
                                    

'Alışveriş merkezinin arkasında buluşalım.'

Gelen mesaj ile büyük bir heyecanla hazırlanmaya başlamıştı Beomgyu. Uzun bir süredir Soobin'le olmalarından ötürü görüşemiyorlardı ve bugün bunun özlemini güzelce giderecekti. Onun için aldığı parfümü aldı ve tam sıkacakken durdu. Aklına Soobin'in söyledikleri geldi ve tekrar yerine koydu. Bir süre parfüme baktı, yeni şeyler güzel olsun diye sevdiklerini feda etmek her zaman onu kıran tek şey oldu. Tabi Yeonjun'dan önce onu kıran tek şey.

En azından parfüm olmadan arkalarında iz bırakmayacaktı ve Soobin bir daha şüphelenmeyecekti.

Alışveriş merkezinin arkasında, sırtını duvara yaslamış Yeonjun'u görünce adımlarını hızlandırdı. Yanına vardığında sıkı sıkı sarıldı ve kollarını sarması için gözlerini kapattı. Fakat kollarını hissedemeyince geri açtı ve çekildi.

"Uzatmayalım Beomgyu, dediğin gibi bitsin bu saçmalık."

"Ama-"

"Aması yok Beomgyu, Soobin'i kaybedemem bir yaz aşkı uğruna."

"Ağustos'u kaybedemezdin, yazın biterdi."

"Ağustos gitti, yaz da bitti. Sen de gittin, şimdi sıra eylülde. Anlatabiliyor muyum? Bu kadardı."

Beomgyu'nun dolmuş gözlerine bakmadan arabasına bindi ve bir an önce buradan uzaklaşmak istercesine sürdü arabasını Yeonjun. Ona göre bu ilişki bu bölüm kadar kısaydı. Bölüm de Yeonjun bunu bu kadar basit sandığı için kısa olmuştu.

folklore - beomjunbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin