Capitolul 2: IUBIRE ȘI SÂNGE

13 3 0
                                    


                 Nascută cu numele de Samira, a fost educată mereu să respecte și să urmeze religia islamică, fără să pună întrebări despre căile sale și să nu arate pic de respect pentru alte religii, ci să urască pe oricine nu e devotat islamului.

Mai mult, tatăl ei Hamad, care era un om foarte dur și strict, o obliga să fie mereu supusă bărbaților din viața ei și să nu acționeze fără permisiunea lui, lucru care o dezgusta extrem de mult, dar care simțea că e normal știind că oricum nu are de ales.

Dar toate aveau să se schimbe, când în viața ei a apărut iubitul ei, Khaleed un tânăr politicos, care o trata cu foarte mult respect și iubire, cum nu mai primise de la nimeni și care refuza cu vehemență să o facă să i se supună, cum îi cerea toată familia.

                 Aceste fapte o bucurau nespus de mult pe Samira, dar în egală măsură o făceau să fie îngrijorată de modul în care acționează Khaleed și nu ezita să îl întrebe de ce o face.

                 - Iubitule, voiam să știu, de ce nu urmezi toate învățăturile lui Allah ?

                 - Dar cine spune că nu le urmez dragostea mea ?

                 - Voiam să înțeleg de ce niciodată nu m-ai pedepsit, când am arătat lipsă de respect față de religia noastră, și niciodată nu ai vrut să îți fiu supusă complet, cum ar trebuie să fie toate femeile cu barbații lor și.....

                 - OPREȘTE-TEEE ! Acestea sunt minciuni care îți otrăvesc sufletul și nimeni nu trebuie să le creadă, sau chiar să le asculte, fiindcă toți merităm libertatea de a alege și a gândi liber, deoarece acestea sunt darurile cele mai neprețuite date de Allah.

                 - Dar Khaleed, amândoi am fost crescuți cu același set de valori și credințe și totuși tu ești singurul care nu le respectă cu strictețe pe toate.

                 - Adevărat, dragostea mea, deoarece nu asta este calea lui Allah. El este un zeu atotputernic și atotștiutor în timp ce noi oamenii suntem plini de prejudecăți, furie, ură, frică, neîncredere și aroganță. Iar o divinitate, precum Allah Însuși nu ar avea niciun defect uman, ci ar înțelege mereu că toți suntem oameni egali și mai important, toți suntem copiii săi, chiar dacă uneori ne îndepărtăm de învățăturile sale.

                 - Ai dreptate Khaleed .

                 - De aceea îmi permit să pun la îndoială credința, dragostea mea, fiindcă pentru Allah nu contează asta, ci contează să îți respecți toți semenii, deoarece Allah oricum își iubește toți copii chiar și cei care nu cred în el sau nu îi urmează vorbele.

                 - Te iubesc Khaleed !

                 - Și eu te iubesc Samira !

Vorbele dulci și sincere ale lui Khaleed o făceau pe Samira să înțeleagă mai bine totul, dar în același timp îi era foarte greu să renunțe la modul ei de a gândi și acționa fiindcă așa a făcut din totdeauna și i se părea că dacă ar renunța, nu ar mai putea fi ea însăși niciodată.

                 Situația s-a complicat și mai mult când Samira a aflat crudul adevăr despre Khaleed.

Mai exact, el făcea parte dintr-o organizație nonprofit care promova egalitatea între religii și drepturi pentru femei și de asemenea era și un practicant al creștinismului. Iar când familia Samirei a aflat, acesta a fost văzut ca un eretic și un mincinos, fiind alungat definitiv.

CREDINȚA ÎMPOTRIVA IUBIRIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum