Altă dată Oliver se plimba pe o stradă și dintr-o dată în mijlocul zilei, a fost atacat de 3 musulmani cu cuțite, care au încercat să îl omoare, iar el speriat pentru viața lui a fugit. Din păcate nu a apucat să scape, fiindcă cei 4 l-au încolțit în spatele unor clădiri, pe o stradă fără ieșire.
Neavând scăpare, Oliver a încercat să vorbească în arabă cu ei, ca să îi convingă să îl lase în pace.
- Ce vreți de la mine ?
- Vrem să te omorâm. Nu e evident ?
- Dar nu v-am făcut nimic niciodată. Vă rog lăsați-mă să plec.
- Ești un păgân care ne insultă religia și vrea să ne distrugă cultura noastră sfântă. Asta e cel mai rău lucru pe care l-ai putea face.
- Nu vreau să fac asta. Eu respect orice religie și îmi place să învăț despre alte culturi. Nu vă sunt dușman, haideți măcar să discutăm. Vă implor.
- Nu avem ce discuta. Islamul e calea către adevăr, iar noi suntem aici să curățăm lumea de orbii ca tine.
- Asta spune oricine despre religia sa. Fiecare are Dumnezeul lui și e perfect normal.
- Mincinosule ! „Nu există alt Dumnezeu decât Allah, Mohamed este trimisul lui Allah„(citatul de pe steagul Arabiei Saudite).
O dată rostite aceste cuvinte, cei 3 bărbați au sărit pe Oliver, în timp ce acesta încerca să se apere cât poate de mult de cuțitele acestor oameni, îmbătați de o furie oarbă.
Și deșii părea că Oliver se descurcă foarte bine să evite loviturile lor de cuțit, la un moment dat unul dintre ei a profitat de neatenția lui, pentru a-l înjunghia în spate aproape de zona umărului, iar astfel Oliver abia mai putea să se miște.
Odată slăbit și neputincios cei 3 l-au trântit la podea și au început să îl lovească cu picioarele cât de tare puteau, în timp ce Oliver striga după ajutor.
Dar chiar când tocmai speranța părea pierdută, a apărut Tarok, care i-a îndepărtat pe toți 3 de pe Oliver și apoi l-a ridicat pe Oliver de la podea.
- Tarok ? Ce bine îmi pare că te...
Tarok l-a lovit pe Oliver foarte puternic, încât l-a făcut să se dea câțiva metri în spate și să aterizeze în genunchi.
- Ce faci Tarok ?
- Credeai că las pe altcineva să te omoare ? Doar eu am voie să fac asta cu un gunoi ca tine.
Urlând cât de tare putea aceste replici, Tarok i-a făcut un semn cu ochiul lui Oliver, iar acesta a înțeles imediat că doar joacă teatru, pentru ca nimeni să nu bănuiască de ce un musulman devotat ca Tarok, ar salva un creștin ca Oliver.
Astfel cei doi se prefăceau că se bat, în timp ce ceilalți 3 musulmani priveau și voiau să îl ajute pe Tarok, chiar dacă acesta îi amenința să nu o facă.
- Stați pe loc, oricine se bagă între mine și gunoiul ăsta de creștin va murii înaintea lui. E dușmanul meu și nu voi împărții cu nimeni, plăcerea de a-l tăia într-un milion de bucăți, în timp ce îl aud cum cerșește mila mea.
- Singurul care va cerșii milă ești tu, turc prost ce ești.
- Sunt arab idiot britanic.
CITEȘTI
CREDINȚA ÎMPOTRIVA IUBIRII
AksiO poveste despre cum credința oarbă nu poate oprii iubirea !