κεφάλαιο οκτώ

176 3 0
                                    

«Πρεπει να μιλήσουμε»λεει η Λούσι
Είναι καθισμένη στον καναπέ και η μάσκαρα τρέχει στα μάγουλα της
Σκατά.

Τρέχω κοντά της. Μόλις κάθομαι δίπλα της αρχίζει να κλαίει. «Τι συμβαίνει; Σε χώρισε ο Άλεξ;»

Κουνάει αρνητικά το κεφάλι της και αρχίζω πραγματικά να πανικοβάλλομαι. Σε παρακαλώ μην πεις καρκίνος. Πιάνω το χέρι της και τότε το βλέπω. «Λούσι! Αρραβωνιάστηκες;»

Νέφει. «Λυπάμαι. Ξέρουμε ότι απομένουν έξι μήνες στο ενοι- κιαστήριο, αλλά θέλει να πάω να μείνω μαζί του».

Για μια στιγμή την κοιτάζω. Γι' αυτό κλαίει; Επειδή θέλει να

γλιτώσει από το ενοικιαστήριο;

Παίρνει ένα χαρτομάντιλο και αρχίζει να σκουπίζει τα μάτια της. «Αισθάνομαι απαίσια, Λίλι. Θα μείνεις μόνη σου. Θα μετακο- μίσω και δεν θα έχεις κανέναν».

Τι στο...

«Λούσι; Χμ... Θα είμαι μια χαρά. Σ' το ορκίζομαι». Σηκώνει το κεφάλι της και με κοιτάζει όλο ελπίδα. «Αλήθεια;» Γιατί στο καλό έχει αυτή την εντύπωση για εμένα; Γνέφω ξανά. «Ναι. Δεν έχω θυμώσει, χαίρομαι πολύ για εσένα».Τυλίγει τα χέρια της γύρω μου και με σφίγγει. «Ω, σ' ευχαρι στώ, Λίλι!» Αρχίζει να γελάει ανάμεσα στα αναφιλητά της. Όταν με αφήνει, πετάγεται πάνω και λέει: «Πρέπει να το πω στον Άλεξ! Φοβόταν ότι δεν θα με απαλλάξεις από το ενοικιαστήριο!» Αρπά-

ζει την τσάντα και τα παπούτσια της και εξαφανίζεται. Ξαπλώνω στον καναπέ και κοιτάζω το ταβάνι. Μήπως με δούλεψε;

να γελάω γιατί μέχρι αυτή τη στιγμή δεν είχα καταλάβει πόσο ανυπομονούσα να συμβεί αυτό. Ολόκληρο το σπίτι δικό μου!

Και το καλύτερο είναι ότι όταν αποφασίσω να κάνω σεξ με τον Ράιλ, μπορούμε να το κάνουμε εδώ και να μην ανησυχούμε ότι θα μας ακούσει κάποιος.

Η τελευταία φορά που μίλησα με τον Ράιλ ήταν όταν έφυγα από το διαμέρισμα το Σάββατο. Συμφωνήσαμε να κάνουμε μια δοκιμή. Χωρίς δεσμεύσεις. Να δοκιμάσουμε για να δούμε αν θέ- λουμε και οι δύο τη σχέση. Τώρα είναι Δευτέρα βράδυ, δεν είχα νέα του και νιώθω λίγο απογοητευμένη. Του έδωσα το νούμερό μου το Σάββατο πριν φύγω, αλλά δεν είμαι σίγουρη για το θέμα των μηνυμάτων, ειδικά σε δοκιμαστικές σχέσεις.

Όπως και να 'χει, δεν σκοπεύω να του στείλω μήνυμα. Αποφασίζω να γεμίσω τον χρόνο μου με εφηβικές ανησυχίες και την Έλεν ντε Τζενέρις. Δεν θα περιμένω άπρακτη να με πάρει ένας τύπος με τον οποίο δεν κάνω καν σεξ. Όμως δεν ξέρω γιατί συμπεραίνω ότι διαβάζοντας για τον πρώτο άντρα με τον οποίο έκανα σεξ θα βγάλω από το μυαλό μου τον τύπο με τον οποίο δεν κάνω σεξ.

It ends with us (greek)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum