Μου παίρνει μισή ώρα για να πάω από το αυτοκίνητο στο διαμέρισμα μου. Τηλεφώνησα δύο φορές στην Λούσι για να δω αν μπορεί να με βοηθήσει, αλλά δεν απάντησε.
Μπαίνω στο διαμέρισμα και εκνευρίζομαι όταν τη βρίσκω ξα-πλωμένη στον καναπέ με το τηλέφωνο στο αφτί. Κλείνω με δύναμη την πόρτα πίσω μου και σηκώνει το βλέμμα
της. «Τι σου συνέβη;» ρωτάει. Στηρίζομαι στον τοίχο και διασχίζω το χολ χοροπηδώντας
«Στραμπούλισα τον αστράγαλό μου».
Όταν φτάνω στην πόρτα του δωματίου μου, φωνάζει: «Συγ γνώμη που δεν απάντησα στις κλήσεις σου! Μιλάω με τον Άλεξ! Θα σε έπαιρνα!».
«Δεν πειράζει!» της φωνάζω και κοπανάω την πόρτα του δε ματίου μου. Πηγαίνω στο μπάνιο και βρίσκω μερικά παλιά παν σίπονα στο ντουλαπάκι. Παίρνω δύο και μετά πέφτω στο κρεβάτι
και κοιτάζω το ταβάνι. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι θα είμαι κλεισμένη σε αυτό το δια
μέρισμα για μια ολόκληρη εβδομάδα. Αρπάζω το κινητό μου και στέλνω ένα μήνυμα στη μητέρα μου. Στραμπούλισα τον αστράγαλό μου. Είμαι καλά. Να σου στείλω
μια λίστα με ψώνια;
Πετάω το τηλέφωνο στο κρεβάτι και για πρώτη φορά από τότε που μετακόμισε εδώ νιώθω ευγνωμοσύνη που η μητέρα μου ζει κοντά μου. Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι και τόσο άσχημα. Νο- μίζω ότι τη συμπαθώ περισσότερο τώρα που πέθανε ο πατέρας μου. Αυτό συμβαίνει επειδή ένιωθα μεγάλη πικρία που δεν τον εγκατέλειπε. Παρόλο που η πικρία που ένιωθα για τη μητέρα μου έχει ξεθωριάσει, τα συναισθήματά μου απέναντι στον πατέρα μου είναι τα ίδια.Σίγουρα δεν είναι καλό να νιώθω τόση πικρία. Όμως συμπερι φερόταν απαίσια. Στη μητέρα μου, σε εμένα, στον Άτλας.
Ο Άτλας.
Ήμουν πολύ απασχολημένη με τη μετακόμιση της μητέρας μου και τη μυστική αναζήτηση κτιρίου τις ώρες που δεν δούλευα και δεν βρήκα χρόνο να τελειώσω τα ημερολόγια που είχα αρχί σει να διαβάζω τόσους μήνες πριν.
Χοροπηδάω αξιολύπητα μέχρι την ντουλάπα παραπατώντας
μόνο μια φορά. Ευτυχώς κρατήθηκα από τη συρταριέρα. Όταν
πιάνω το ημερολόγιο, επιστρέφω στο κρεβάτι και βολεύομαι. Δεδομένου ότι δεν μπορώ να δουλέψω, δεν έχω τίποτα καλύ τερο να κάνω αυτή την εβδομάδα. Συνεπώς μπορώ να διαβάζω για το μίζερο παρελθόν μου στο μίζερο παρόν μου.
BẠN ĐANG ĐỌC
It ends with us (greek)
Ngẫu nhiên(πριν ξεκινήσετε να διαβάζετε την περίληψη θα ήθελα να σας πω ότι θα προσπαθήσω να ανεβάζω κάθε μέρα από 2 κεφάλαια την ημέρα) Η ζωή δεν ήταν εύκολη για τη Λίλι, όμως αυτό δεν την εμπόδισε να δου λέψει σκληρά για να εκπληρώσει όλα όσα ονειρευόταν. Α...