Per.Hubert.Gdy wyszedł z mojego pokoju wtedy poczułem uczucie które było dziwnym uczuciem, pewnie to, że mnie popchnął bez słowa. Jak już nie myślałem o tej sprawie wziąłem ciuchy i poszedłem do łazienki żeby się umyć i ubrać. Gdy już wszystko zrobiłem to poszedłem na dół do kuchni, popatrzyłem się w stronę Karola który siedział w salonie i pisał do kogoś pewnie do swojej dziewczyny.
Gdy zjadłem kolację poszedłem do góry do swojego pokoju jak już chciałem się położyć wtedy przypomniało mi się, że mamy jutro iść z Karolem na imprezę ciekawe na którą? Pewnie Karol będzie wiedział, gdy skączyłem myśleć zamknąłem oczy i usnąłem.Per.Karol.
Gdy już byłem w salonie żeby sobie poukładać myśli wtedy zobaczyłem, że telefon się wyświetlił i zobaczyłem, że to moja kochana Karolina, jak na nią kliknąłem i zobaczyłem od niej wiadomość.
Karolinka
Hejka jak tam u ciebie?
Karoluś
Hejcia, u mnie dobrze a u ciebie?
Karolinka
A dobrze idziesz jutro na imprezę do Michała?
Karoluś
Tak, idę z Hubertem.
Karolinka
Ooo z Hubrtem powiadasz?
Karoluś
No, a co zazdrosna 😏
Karolinka
Nie głuptasie, przecież on u ciebie nie ma sans.
Karoluś
Wiem wiem kochanie.
Karolinka
No to dobrze, że wiesz ok ja już idę spać żeby się wyspać.
Karoluś
No dobrze to się wyśpij dobranoc kochanie.😘
Karolinka
Dobranoc 😘
Tylko już odczytałem i nie odpisywałem, gdy wyłączyłem telefon poszedłem do pokoju Huberta żeby wziąść ciuchy do spania, gdy byłem już pod pokojechem Huberta chciałem wejść ale nie mogłem. Coś mnie zatrzymywało ale nie wiem co jak już tak stałem ogarnąłem wtedy, że muszę iść do pokoju Huberta i wziąść ciuchy a nie jak jakiś wołek tu będę stał. Już gdy ogarnąłem sie wziąłem klamke od pokoju i otworzyłem delikatnie drzwi i poszłem do środka wtedy ujrzałem, że Hubert jest na łużku gdy podszedłem do niego, zobaczyłem jak słodko śpi Karol wróć nie słodko tylko paskudnie jak już na niego nie wracałem uwagi poszedłem do jego szafy i wziąłem moje ciuchy na przebranie i poszedłem z jego pokoju i zamknąłem drzwi od niego. Gdy byłem już w łazience zacząłem puściać wodę i wszedłem do kabiny żeby się umyć jak już się umyłem to się przebrałem świeże ciuchy i poszedłem do salonu zrobić sobie łużko gdy już to zrobiłem położyłem się wygodnie na łużku i zamknąłem oczy i poszedłem spać.
Per.Hubi
Wstałem gdzieś około 1 w nocy, jak już nie spałem poszedłem do łazienki żeby zrobić swoje sprawy gdy już wszystko zrobiłem wyszłem z łazienki i chciałem iść już do swojego pokoju ale nagle usłyszałem jakieś jęki z dołu ( Przepraszam musiałam to dać XDD gdybym nie dała tego to bym nie była sobą ;-; ) i wtedy mnie to zaciekawiło i poszedłem na dół zobaczyć co tam się dzieje gdy byłem już na dole to poszłem po cihutku za głosami i te głosy dobiegały z salonu? Ciekawe co się tam dzieje? Jak już byłem w salonie i spojrzałem na łużko gdzie śpi Karol. Gdy to zobaczyłem zamurowało mnie te głosy dobiegały od Karola... On się mastrubował.. Nie wiedziałem co robić takiej sytuacji więc poszedłem do swojego pokoju który był u góry gdy byłem już koło schodów wtedy coś lub ktoś mnie złapał na nadgarstek i pociągnął do siebie gdy byłem już blisko tej osoby ujrzałem Karola który był zaczerwieniony i zawstydzony swoim zachowaniem i wtedy się odezwał.
CZYTASZ
Dlaczego go pokochałem? ||Dealereq x Doknes||
Teen FictionHeja o to moja druga książka która będzie lepsza ;) Opowiada o 18letnim Hubercie Wydrze, który ma depresję i jest źle traktowany w nowej szkole przez małą grupkę uczniów której jest tam sławny chłopak Karol Kuter. Huberta nienawidzą ponieważ, jest h...